Heb vandaag een PONY GEWONNEN! *Update*: foto's op pag. 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Re: Heb vandaag een PONY GEWONNEN!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 21:18

pffff hele topic door Haha!
GEFELICITEERD MET DEZE ONZETTENDE LEUKE SHET Ja
Leuk ook als je 2span ervan kan maken Knipoog lekker apart (heet dat dan niet een engels span als je een bruine hebt en een schimmel? ben niet zo thuis in de men wereld Knipoog maar goed hij veranderd dan ook nog elke keer van kleur he Knipoog )

gelukkig is er gereageerd op je vraag om niet meer over legaal/illigaal te discusseren!
Das wel beter want bokt weet soms niet van ophouden!!

Je gewonnen shetje ziet er goed uit hej!!
Ben benieuwt na het topic waar las_flower het over had, of begrijp ik het verkeerd

Heeeeeeel veel plezier met deze schat..
En is het veulen er al? of heb ik daar overheen gelezen? Lachen
Heb je foto's van het veulen ? (als die er al is dan ) Lachen

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 21:28

fijn dat ie zo lief is! hopelijk blijft dat ook zo, want na een gewenningsperiode kunnen sommige dieren ineens een gemist zelfvertrouwen terugkrijgen, niet vergeten! maar ik denk dat dat wel meevalt met deze, klinkt alsof hij niet écht onder de indruk is van zijn verhuizing. mooie foto is dat ook zeg, die springende!

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 21:31

Wat een leuke foto! Wat een schatje zeg.
Ben benieuwd naar de andere foto's Ga je die nog plaatjes Joyce?

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 21:34

Vind het opzich wel dom; Pony's verloten.. Scheve mond Strax komt de pony bij iemand met eigelijk geen verstand of iets dergelijks.
Maar; gefeliciteerd! De pony zal het vast goed krigjen en we zullen nog wel topic's van je zien! Party!!

Edit; had de foto gezien; FANTASTISCHE PONY! Lovers

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 21:36

Wat een leuk ding, ik hou wel van zwart roan. Gefeliciteerd!

djodjodjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 22:05

Wat een héérlijk beestje is het toch! Ben benieuwd naar de andere foto's.

19suus25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 22:12

Dat is idd ieders meisjes pennydroom!!! Een pony winnen! Wie heeft daar niet over gedroomd...

Het is echt zo'n penny verhaal. Misschien stom, en het is al gauw 15 jaar geleden, had je het verhaal van Brem. 2 zusjes die ook aan een wedstrijd deden en een ponny wonnen. Ze hadden contant ruzie. Ook over de naam enzo, uiteindelijk werd de pony Brem genoemd. Door de vader... Dit was zijn lievelingsstruik.. Slapen hahahaha... Dat ik dat nog weet...

Maar goed... GEFELICITEERD!!!! Knipoog

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 22:14

GEfeliciteerd,

ERg leuk beestje,
Veel plezier ermee,
xxx

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 22:17

Wat klinkt dat ouderwets he, een paard winnen! haha! Maar wat leuk zeg, veel plezier ermee!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 22:18

Leuke foto!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 22:26

He Joyce, Heb je al een naam Lachen? Leuke fot vanhet sprongetje!
Je leeft nog zie ik ze hebben je nog niet te pakken, en de mokertest van Renée al uitgevoerd Knipoog Tong uitsteken

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 22:52

haha begin je nou wéér??? nee serieus, ik denk wel dat het belangrijk is om het zeker te weten Joyce!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:02

een engels span is volgens mij een vos en een schimmel.
over onverantwoord om een pony (keuze uit pony of geld) te verloten, iedere gek kan sowiezo een pony kopen, dus dan zou marktplaats ook onverantwoord zijn he Knipoog

had je al een naam dan.
vind Droppie wel leuk Knipoog

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:19

Ah renée jij ook online Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 23:29

Zozo, wat is mijn topic weer gegroeid Clown

Zoals Kas_flower al heeft laten zien: we hebben vandaag ontdekt dat ik er een klein springtalentje in de dop bij heb Haha! Vind tie zóoo leuk dat springen, word er helemaal hyper van. Vanmiddag dus even aan de longe, daarna paar sprongetjes gedaan. 's avonds wilde ik zowiezo al met Otje gaan wandelen, en Mirjam (mirjam_kl) kwam toch al om te kijken naar de nieuwe aanwinst, dus hebben we beide pony's gepakt en zijn naar het bos gegaan om te wandelen. Niet alleen dat overigens, de kleine vond de boomstammetjes érg leuk, en crosste er in volle galop overheen Haha! hahaha. Hij werd zo hyper, dat mirjam naast hem kon meerennen terwijl hij in volle galop door het bos crosste.

Otje vond het echter allemaal niet zo geslaagd.. Nahja, ze had wel plezier hoor, heb haar met moeite kunnen houden aan 't halster toen ook wij over de boomstam heen moesten (lag over hele pad) als hóógdrachtige merrie mag zij echt niet meer springen, hoe leuk ook, dus moest ze er netjes in stap overheen Knipoog als de kleine ook maar íetsje te dichtbij kwam, was het gelijk oren in de nek en dreigen.... Mirjam had de kleine vast, ik had Otje mee. Volgens mij een prima verdeling, aangezien Otje wel érg jaloers is. Maar zij blijft natuurlijk altijd mijn favoriet Lachen zij krijgt als eerste aandacht van mij e.d. Je merkt gewoon als ik met de kleine bezig ben dat zij dan gewoon echt super chaggie daar van word... Bloos

Ik ken ook nog een leuk klein meisje die érg van springen houd (mijn eigen bijrijdster gaat hem eerst even 'testen', maar is uiteindelijk toch te groot...) dus die zullen we er eens gauw opzetten, toch Mirjam? Knipoog

Oké. Jullie moeten me nog eventjes helpen. Ik twijfel tussen 3 namen:
- Switch (vanwege kleurverandering)
- Surprise (zegt genoeg)
- Zoef Zoef roepnaam Zoefie oid. (zag hem gáán vanavond joh... dat ging 'miep miep, zoef zoef' Clown

Vind ze alledrie erg leuk... Maar nu kan ik niet kiezen! Koe

De foto's die vanmiddag gemaakt zijn van het longeren en springen komen in een topic op HAW, moet nog even topic maken. Foto's die vanavond zijn gemaakt (zitten hele mooie tussen!) komen op ITP, en daar moet ik óók nog even topic van maken + foto's uploaden Knipoog

Zodra beide topics klaar zijn, zal ik hier even de links plaatsen Knipoog

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:37

Fijn dat die zo braaf is zeg !
Het zou je maar gebeuren dat je geen lieve pony krijgt ,
Vind het echt leuk voor je ! Haha!
Ben benieuwd naar de topics , en ik vind Switch de leukste naam ! Lachen

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:38

SWITCH!!:))

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:40

Heey Joyce.

Super leuk hoor gefeliciteerd! Ja

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 23:43

@ Sandyislief: volgens mij voelt hij zich wel aardig thuis ja; bij voeren loopt hij steevast voorop, houd Cupido met zijn dekhengstambities op een veilige afstand, maar vind het ook lekker om met beide pony's vriendschappelijk te krabbelen. Volgens mij is hij hier aardig op zijn plaats ja Lachen
@ Kasflower: bedankt voor het maken van de géweldige foto's! Je kan het in iedergeval beter dan ik, zo'n springende pony op de foto zetten Knipoog Zal er straks een mooi topic van maken.
@Proudjustify: bedankt!
@ Stado: bedankt, dat was inderdaad inmiddels bekend. Jeej, kom met nog meer namen joh, kan ik hélemaal niet meer kiezen Clown 3 namen waar ik nog op twijfel staan wat verderop
@ Heartflower, Elja, Noukie, Beloved: Bedankt! Lachen Ben ook nu helemaal weg van hem...
@ Suusiej: ja he, wat een topic inmiddels, geen idee dat het zoveel commotie en felicitaties te weeg zou brengen Clown Veulen is er nog steeds niet... Misschien vannacht? Ik weet het niet, ga vannacht in iedergeval nog wel kijken. Alsie er is, laat ik het zeker weten in dit topic, + een link naar evt. foto topic met allereerste veulenfoto's Knipoog Topics met foto's van vanmiddag en vanavond zijn in de maak, links worden hier straks geplaatst.
@ Merrieveulen: I know, maar volgens mij valt het met hem wel mee. Hij komt niet bepaald overdonderd over... gewoon heel lief en sullig af en toe, heel fijn karakter, je zou hem zo kunnen verkopen als 'kinder spring pony' Lachen
@ Mloesje: topics zijn in de maak Lachen
@ 19suus25: zal mij niet overkomen, is toch echt alleen van mij Vork Nahja, en een beetje van mijn bijrijdstertje voor otje straks dan als ze terug is van vakantie. Die kan er mooi mee aanklooien Lachen
@ Elzepelze: tsja, hier in twente/salland/achterhoek is dat nog steeds vrij normaal Koe Ga hier maar eens naar de pony/paardenmarkten: word nog steeds op de oude manier handjeklap gedaan Knipoog
@ Renéé en Maysie: wees gerust, ben en blijf op mijn hoede, met áaal mijn ervaring he, dat kán gewoon níet misgaan Clown

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 23:44

BertBaley schreef:
Heey Joyce.

Super leuk hoor gefeliciteerd! Ja

Haha, sinds hij hier staat besef ik het pas een beetje Knipoog Bedankt!

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 23:46

Didoo schreef:
SWITCH!!:))

1-0 voor naam switch... nog meer mensen een voorkeur? Lachen

Niet dat ik jullie werkelijk de naam laat bepalen Tong uitsteken Maar is zo moeilijk om te kiezen... als nou (bijna) iedereen zegt neeeh, ..... vind ik niets, maar díe vinden we allemaal erg leuk..

Meningen van anderen maakt het voor mij misschien iets makkelijker kiezen Lachen

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:46

nee daar vertrouw ik wel op, maar ik raad toch de mokertest aan.

ik vind Switch leuk, maar zo heet die andere dus ook al, weet niet of je dat erg vindt? Zoefje vind ik ook leuk, is nog een tijdje Snatjes bijnaam geweest ook hihi!

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 23:56

Gefeliciteeerd!
Echt onwijs leuk beestje!

Switch of Surprise! Lovers

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 00:34

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-07 01:32