Al bieden ze een miljoen!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Temp

Re: Al bieden ze een miljoen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 23:11

De mijne gaat ook nooit weg.. Ach ik heb dat geld ook niet nodig, hij geeft me plezier en geluk, geld niet perse.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 23:17

bij een miljoen gaat ze echt wel weg. mensen die zo'n bedrag neer leggen voor een paard zijn er echt wel goed voor.
en vind het nogal makkelijk praten voor een miljoen gaat ze niet weg. denk als het gebeurd dat je het echt wel gaat overwegen.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 23:19

Pashon schreef:
bij een miljoen gaat ze echt wel weg. mensen die zo'n bedrag neer leggen voor een paard zijn er echt wel goed voor.
en vind het nogal makkelijk praten voor een miljoen gaat ze niet weg. denk als het gebeurd dat je het echt wel gaat overwegen.

ja?!?! renpaarden die op hun tweede worden ingereden, en eindigen als afgedankte manegeknol, kunnen op een zeker moment ook miljoenen waard zijn. hoe duur ook, garantie dat iemand er goed voor is heb je nooit. mijn paarden zijn deel van mijn leven, mijn familie, net als mijn hond. die zijn gewoon niet te koop, wát er ook geboden wordt.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 23:24

Ik wilde het net zeggen merrieveulen Lachen .
Ik geloof het ook niet dat iemand die een miljoen kan uitgeven dadelijk ook goed is voor je paard.
Anky zou ook een miljoen kunnen uitgeven voor een paard. Maar niet iedereen is het eens met haar trainingsmethoden. Voor een natural zou zo'n verkoop bijvoorbeeld een nachtmerrie zijn Haha! .

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:05

Pashon schreef:

En ik vind het nogal makkelijk praten dat je het wel doet, als het je geboden wordt.
Dat jij gaat nadenken, is jouw zaak. Ga vooral je gang!
Maar ga niets voor een ander bepalen.
Mijn paard gaat echt niet weg, voor nog geen 100 miljoen. Doei!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:08

inderdaad Nadya.
het heeft ook te maken met je insteek. de één heeft het paard om op te rijden, voor de sport oid, en gaat voor prestatie. bij anderen is het paard een levensmakker, een kameraad, een soort familielid. en die verkoop je niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:09

En sommige hebben hem voor beide Lachen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:11

Precies, Merrieveulen. Ik zou niet eens meer met mezelf kunnen leven, als ik hem verkocht voor het grote geld.
Wat anderen doen is hun eigen zaak, maar ik wil wel dat mensen me serieus nemen als ik zeg dat die van mij niet weg gaat voor wat voor bedrag dan ook. Niet iedereen is alleen maar bezig met geld namelijk.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:12

Kan idd ook, RK.
Het gaat erom dat ik mijn paard heel veel meer waard van dat welk geld dan ook. Hij is voor mij onbetaalbaar. Lachen
Ook al zullen er veel mensen zijn, die dat niet vinden. Maar ja, het is mijn eigen paard, he. Dus zij bepalen dat niet, maar ik wel. Haha! Haha! Haha!

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:13

Mijn Haflinger gaat voor geen enkel bedrag weg! Over m'n shet wil ik nog wel nadenken maar dan heeft m'n haflinger geen maatje meer dus is het ook geen optie Haha!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:13

runningkawa schreef:
En sommige hebben hem voor beide Lachen

daar heb je gelijk in. maar uitgaande van de twee uitersten... ik heb ze voor het laatste, OK ik vind de keuring helemaal geweldig, maar mijn merrie ook. mijn ruin zou ik het niet aandoen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:15

Daar denk ik hetzelfde over
De band die ik met Kawa heb gaat zo diep, daar kan geen geld tegenop.

En geld, mooi... zeker Ja
Geen hypotheek meer Lachen
Mooie nieuwe stallen met alles erop en eraan.
Lekker groot natuurlijk
Binnenbak voor het slechte weer
Mooie vrachtwagen voor het paardenvervoer....

Maar wat heb ik eraan als mijn witte knuffeltje daar niet in staat?

Helemaal niks...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-03-07 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Raj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:16

Als je paard als een vriend voor je is, dan heeft ie zowieso al een speciale betekenis voor je, en dat zou ik reden genoeg vinden om elk bod af te slaan ook al is het nog zoveel Tong uitsteken

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:17

Pashon schreef:
bij een miljoen gaat ze echt wel weg. mensen die zo'n bedrag neer leggen voor een paard zijn er echt wel goed voor

Kijk maar naar wat er geworden is van Poëtin Knipoog

Mijn pony gaat ook voor 1 miljoen niet weg.
Als men het zou bieden(wat nooooooooit zal gebeuren) zal ik natuurlijk twijfelen....maar kan het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:18

Heheh voor een miljoen gaat mijn paardje echt wel weg hoor, er zijn meer leuke paardjes in de wereld Haha!

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:20

runningkawa schreef:

Helemaal niks...

Is exact mijn gedachte(zwart/wit knuffeltje dan toch Haha! )....boeiend al die matrialistische zaken.
Wil het heus wel allemaal hebben maar niet zonder mijn maatje erbij.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:20

Inderdaad Raj, mijn paardje heeft voor mij nogal betekenis in meerdere opzichten. Ik zal wel gek zijn als ik hem zou verkopen voor het grote geld. Ik ben heel erg gelukkig zoals ik nu kan leven met mijn paard (en alle andere fijne dingen die ik heb in het leven) en ik word echt niet gelukkiger van een miljoen zonder mijn paardje. Ik denk zelfs dat het je leven een stuk gecompliceerder maakt zelfs. Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:21

Nouks schreef:
Heheh voor een miljoen gaat mijn paardje echt wel weg hoor, er zijn meer leuke paardjes in de wereld Haha!

Hai Nouks, iedereen moet dat voor zichzelf weten, hoor. De mijne dus niet..... Knipoog Lachen

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:21

Tallie_Ho schreef:
Voor een miljoen gaat mijn paard echt wel weg hoor Clown Maar dat zal niemand er ooit voor bieden, dus dat is makkelijk gezegd Haha!

Hier ook een haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:24

Maar als ze nu een hoog bedrag willen betalen, geen miljoen, maar voor jou paard hoog, maar evt. wel mogelijk.
Wat doe je dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:33

Nou ja, eerste waar ik naar kijk is natuurlijk het welzijn van het paard. Mocht ik niet het idee hebben dat hij blij zal worden bij degene aan wie ik hem eventueel zou verkopen, dan verkoop ik hem niet. Maar dat is met een miljoen nog zo.

Maar er biedt toch niemand een miljoen, dat issie lang niet waard Haha!

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:34

voor geen goud

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 00:48

runningkawa schreef:
Daar denk ik hetzelfde over
De band die ik met Kawa heb gaat zo diep, daar kan geen geld tegenop.

En geld, mooi... zeker Ja
Geen hypotheek meer Lachen
Mooie nieuwe stallen met alles erop en eraan.
Lekker groot natuurlijk
Binnenbak voor het slechte weer
Mooie vrachtwagen voor het paardenvervoer....

Helemaal niks...

mooi verwoord. geld is leuk, maar ik besteed ook bijna alles aan mijn paarden. wat heb ik aan al dat geld zonder mijn paarden? ik zou ze niet kunnen inruilen voor geld, zelfs niet als ik daarmee andere leuke paarden zou kunnen kopen. mijn dieren zijn onvervangbaar.

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 01:01

Geen enkel dier gaat bij mij weg, hoeveel geld er ook geboden zou worden. Dieren die bij mij komen, die blijven voor het leven, tot de dood ons scheidt. Ze horen bij me, bij m'n leven, bij m'n "gezin".

Hissa_co

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 09:00

merrieveulen schreef:
Pashon schreef:

ja?!?! renpaarden die op hun tweede worden ingereden, en eindigen als afgedankte manegeknol, kunnen op een zeker moment ook miljoenen waard zijn. hoe duur ook, garantie dat iemand er goed voor is heb je nooit. mijn paarden zijn deel van mijn leven, mijn familie, net als mijn hond. die zijn gewoon niet te koop, wát er ook geboden wordt.

Inderdaad, Ik zie mijn paardjes als een broertje en zusje! Het is gewoon familie!