Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pashon schreef:bij een miljoen gaat ze echt wel weg. mensen die zo'n bedrag neer leggen voor een paard zijn er echt wel goed voor.
en vind het nogal makkelijk praten voor een miljoen gaat ze niet weg. denk als het gebeurd dat je het echt wel gaat overwegen.
Pashon schreef:bij een miljoen gaat ze echt wel weg. mensen die zo'n bedrag neer leggen voor een paard zijn er echt wel goed voor.
en vind het nogal makkelijk praten voor een miljoen gaat ze niet weg. denk als het gebeurd dat je het echt wel gaat overwegen.
runningkawa schreef:En sommige hebben hem voor beide
Pashon schreef:bij een miljoen gaat ze echt wel weg. mensen die zo'n bedrag neer leggen voor een paard zijn er echt wel goed voor
runningkawa schreef:Maar wat heb ik eraan als mijn witte knuffeltje daar niet in staat?
Helemaal niks...
Nouks schreef:Heheh voor een miljoen gaat mijn paardje echt wel weg hoor, er zijn meer leuke paardjes in de wereld
Tallie_Ho schreef:Voor een miljoen gaat mijn paard echt wel weg hoorMaar dat zal niemand er ooit voor bieden, dus dat is makkelijk gezegd
runningkawa schreef:Daar denk ik hetzelfde over
De band die ik met Kawa heb gaat zo diep, daar kan geen geld tegenop.
En geld, mooi... zeker
Geen hypotheek meer
Mooie nieuwe stallen met alles erop en eraan.
Lekker groot natuurlijk
Binnenbak voor het slechte weer
Mooie vrachtwagen voor het paardenvervoer....
Maar wat heb ik eraan als mijn witte knuffeltje daar niet in staat?
Helemaal niks...
merrieveulen schreef:Pashon schreef:bij een miljoen gaat ze echt wel weg. mensen die zo'n bedrag neer leggen voor een paard zijn er echt wel goed voor.
ja?!?! renpaarden die op hun tweede worden ingereden, en eindigen als afgedankte manegeknol, kunnen op een zeker moment ook miljoenen waard zijn. hoe duur ook, garantie dat iemand er goed voor is heb je nooit. mijn paarden zijn deel van mijn leven, mijn familie, net als mijn hond. die zijn gewoon niet te koop, wát er ook geboden wordt.