Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sjorsie schreef:Ik snap je wel Brenda, dit is vreselijk om aan te zien, wat zeggen ze in Emmeloord hierover dat ze niet echt verbeterd?
en idd Laarakker is best een reele optie, Sterkte aan jou en je vader, als je wilt kun je me PB-en of via de MSn natuurlijk als je het even kwijt moet
brenpasbeau schreef:hallo ik ben eerst nog even bezich met de medicijnen uit emmeloord en daarna zie ik wel als dat niet geholpen heb pffffffffff
sorry hoor
Gieltje2002 schreef:brenpasbeau schreef:hallo ik ben eerst nog even bezich met de medicijnen uit emmeloord en daarna zie ik wel als dat niet geholpen heb pffffffffff
sorry hoor
Ik begrijp dat je er door heen zit, maar we bedoelen het goed hoor...
brenpasbeau schreef:misschien duurt het iets langer
ik weet het niet meer ik zit vol met vragen waar ik geen antwoord op heb en misschien wel niet op zal krijgen
maar je kan niet met 2 of meerdere dingen aan de gang gaan
Zirano schreef:he jongens laat haar toch even gaan ik kan me voorstellen dat je het een gegeven moment niet meer weet en ook nergens met je ei heenkan.Dus slik die drol door en heb er maar even begrip voor zal ik maar zeggen.Het lijkt me verschrikkelijk om in haar schoenen te moeten staan.En ik weet ook zeker dat het niet zo bedoeld is maar meer een ssortemen van help ik ga langzaam kapot.Brenda sterkte en we wachten af
Zirano schreef:Dat vinden we zeker, maar als je geen goed bedoelde adviezen wilt, moet je niet zo'n topic openen. Simpel.we vinden het gewoon allemaal sneu voor haar.
Citaat:Veel sterkte Bren, is Pascha een beetje goed de dag door gekomen? Had je Emmeloord vanmorgen nog gebeld, en wat zeiden ze?
ShirleyA schreef:Bren je hoeft niet te gaan schreeuwen tegen mensen die t goed met je bedoelen hoor.
Ik snap dat je radeloos bent maar iedereen hier probeert je te helpen en niemand verdiend t dat jij dan zo gaat reageren.
Probeer je kalmte te bewaren en wacht idd dit nog even af daarna kan je die andere weg bewandelen.