Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:geit schreef:euhm ik reageer hier nu voor het eerst maar dit poste de nieuwe eigenaar van zembla op cavaletti:
Zembla
Geplaatst: 02-02-07 19:04 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb vroeger weleens op die pony gereden. Zoals ik al zei ken ik die mensen al 4jaar ofzo.
En die pony staat nog niet op stal. Die komt pas volgende week
Naar boven
Hoe kan het dan zijn dat dat meisje wat hier zegt de oude eigenaar van zembla te zijn dat die niks van dit alles afweet?
Dat is Alison, dus Sorayalover1 hier op bokt, aka degene die Paloma naar de slacht deed.
xxRavernaxx schreef:volgens mij zijn ze ons allemaal gek aan t proberen te krijgen je gaat je afvragen of Paloma wel bestaat......
Cayenne schreef:geit schreef:euhm ik reageer hier nu voor het eerst maar dit poste de nieuwe eigenaar van zembla op cavaletti:
Zembla
Geplaatst: 02-02-07 19:04 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb vroeger weleens op die pony gereden. Zoals ik al zei ken ik die mensen al 4jaar ofzo.
En die pony staat nog niet op stal. Die komt pas volgende week
Naar boven
Hoe kan het dan zijn dat dat meisje wat hier zegt de oude eigenaar van zembla te zijn dat die niks van dit alles afweet?
Dat is Alison, dus Sorayalover1 hier op bokt, aka degene die Paloma naar de slacht deed.
danilo schreef:Ze schrijft dus dat die pony volgende week komt op een ander forum. Maar net beweerd hier
zo gezecht de oude eigenaar dat hij morgen naar alison gaat.
Denk dat geit dat bedoeld.
Cayenne schreef:Het is bijna zo goed als zeker dat Paloma een goed tehuis heeft gekregen, en dat ze maandag niet geslacht wordt!
Cayenne schreef:Het is bijna zo goed als zeker dat Paloma een goed tehuis heeft gekregen, en dat ze maandag niet geslacht wordt!
Sylvester06 schreef:Cayenne schreef:Het is bijna zo goed als zeker dat Paloma een goed tehuis heeft gekregen, en dat ze maandag niet geslacht wordt!
maar diegenen die DAT heeft gezegd is voor geen meter te vertrouwen