[GZ]hulp voor de geredde friese paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Professor

Re: [GZ]hulp voor de geredde friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:06

slimmerik schreef:
Die controles door de AID dat zijn reguliere controles en niet controles n.a.v. meldingen zoals bij Duin en Daal....

Waarom zo negatief?? Misschien moet u uw eigen raad opvolgen en ook eens onze posten lezen....

Die komen steeds op hetzelfde neer, zwart maken van anderen, maar niks productiefs en onderbouwd, steeds weer aanvallen, maar geen argumenten.
En uw groepje, is niet zo groot, maar is wel luid, en gelezen heb ik alles.

U valt de Stichting aan omdat u wat vermoedt wat niet waar is.
Dan kunt u wel schreeuwen blijven maar het is zo.
U gaat dan weer door elkaar halen, dat wat u voorheen gezegd heeft.
Of dat uitgelegd wordt, en als u dan maar veel bericht dan geloven sommige mensen het ook nog, omdat ze niet terug lezen, wat de andere partij geschreven heeft.

Dat probeert u nu al de hele middag bijna, lees toch eerlijk, wanneer u eerlijk leest dan is er niets aan de hand.

kinscem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:13

sorry hoor professor, maar ik weet maar al te goed wat daar gebeurd, en er niks zwart maken aan, het is de waarheid en die is hard. Is lees alles, alleen uw verhalen zijn warrig en onduidelijk en niet te begrijpen. Dat de AID daar komt is niks zwartmaken, ik bedoel als daar alles goed was dan komen die echt niet meer?

kim1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:14

Professor, u heeft nog steeds geen antwoord gegeven waarom de stalhoudster mede oprichter is van de stichting of in het bestuur zit??

En ik geloof ook geen woord van wat u schrijft, lees dat dan maar een keer goed!!!

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:23

kim1 schreef:
Professor, u heeft nog steeds geen antwoord gegeven waarom de stalhoudster mede oprichter is van de stichting of in het bestuur zit??

En ik geloof ook geen woord van wat u schrijft, lees dat dan maar een keer goed!!!

Dan gelooft u als clubje er maar niets van, dat is uw denkwijze, ik heb geschreven hierboven wat de inhoud van de Stichting is, daar heeft u om gevraagd.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:24

kinscem schreef:
sorry hoor professor, maar ik weet maar al te goed wat daar gebeurd, en er niks zwart maken aan, het is de waarheid en die is hard. Is lees alles, alleen uw verhalen zijn warrig en onduidelijk en niet te begrijpen. Dat de AID daar komt is niks zwartmaken, ik bedoel als daar alles goed was dan komen die echt niet meer?

Fijn voor u, dan weet u meer dan ik, u komt er waarschijnlijk vaker?

kinscem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:28

Fijn voor u, dan weet u meer dan ik, u komt er waarschijnlijk vaker?

Zie uw eigen tekst, u komt er vaker dan ik, u maakt toch gebruik van hun faciliteiten?

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:35

Ik heb dit met open mond zitten lezen. Met name de reacties van de Professor.....

Er worden hier genoeg dingen aangehaald die niet blijken te kloppen. Of in ieder geval niet spreken van oprechtheid binnen de stichting of de stal waar jullie gebruik van maken.

Als jullie een stichting zijn die voor dierenwelzijn staan (en voor mishandelde kinderen en volwassenen) ga je toch niet in zee met een dubieus bedrijf !!!! Er staat genoeg over deze stal op internet wat niet lovenswaardig is, ik snap daarom niet waarom een jonge stichting die dus voor dierenwelzijn staat, met een stal als deze gelinkt wil worden.

Ook vindt ik de vraag om stalling of goederen te doneren aan een stichting die mogelijk gaat helpen bij de opvang, terwijl daar nog helemaal geen uitspraak over was, op zijn minst raar.

Tuurlijk willen de Bokkers hier paarden in nood helpen, het zijn paarden liefhebbers. Maar het blijkt nu dat deze paarden geen paarden in nood zijn. Als stichting, vooral beginnende stichting lijkt het mij belangrijk dat je eerst zeker weet waarvoor je bezig bent, en niet iets gaat starten terwijl er nog gespeculeerd wordt wat er uberhaupt met de dieren gaat gebeuren. De Bokkers kennende hadden de meeste, als Slimmerik en andere niet hun twijfels hadden geuit en onderzoek hadden gedaan, al van alles opgestuurd en aangeboden. Wat was er dan met al die materialen gebeurd......

Zeg nu zelf het is gewoon een op zijn minst vreemd verhaal allemaal.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:40

Even een kleine greep uit de leugens tot nu toe:

Joki schreef:
Zoals iedereen hier gevolgd heeft zijn de Friese paarden gered. Nu wil de PvdD deze opkopen en dan met behulp van Stichting Horses Care Good herplaatsen.

Blijkt dus gewoon niet waar te zijn….

Joki schreef:
Dan zal ik zeggen waarom die persoon niks meer mag zeggen; ze zijn door de rechter veroordeeld wegens smaad en laster. De rechter heeft hun vordering wegens mishandeling van paarden geheel ongegrond verklaard. Deze rechtzaak is al afgedaan en door stal Duin en Daal gewonnen.

Als je iets uitzoekt, zoek het dan ook goed uit en niet tot het punt waarop de sensatie begint.

Alweer een leugen…..

Professor schreef:
Stichting Horses Care Good, heeft niets met de stal Duin & Daal te doen, de Stichting benut alleen de accomodatie.

Even “vergeten" dat manege-eigenares in het bestuur van de Stichting zit….

Professor schreef:
De Partij voor de dieren, heeft de Stichting gevraagd, wannneer zij overeengekomen zijn met de eigenaar van de Friese Paarden, of de Stichting wil helpen met de onderbrenging van de paarden.
Bovendien hebben zij gevraagd, hoe het een en ander te organiseren zou zijn.

Euhhhh juist ook niet waar volgens PvdD…..

Professor schreef:
Dit is niet relevant, het gaat hier om de Paarden, en niet om de Stichting Horses Care Good. Wij zijn benaderd en dan geven wij er gevolg aan.

Gewoon vol blijven houden….

Joki schreef:

De zaak is te onbelangrijk bevonden voor een LJNnummer dus voor jullie ook niet op die manier toegankelijk.

Weer een leugen….

Joki schreef:
Stichting en stal zijn aparte rechtspersonen;

Ja maar wel dezelfde personen….

Professor schreef:
Zoals ik al eerder geschreven heb, heeft de Stichting Horses Care Good, geen vervlechtingen met de bezitters van de stal.

Tja de KvK beweert wat anders……

kinscem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:47

Bedankt slimmerik voor het even duidelijk alles weer op rijtje zetten.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:51

Idd slimmerik, soms ben je irritant Haha! maar jou uitzoek-werk en resumeren zijn prima !!!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:54

Ikkuh irritant???? Bloos! Schijnheilig

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:00

Lees maar rustig terug,

Dat suggereren van een dubieus bedrijf, is al niet in orde.
Dat zijn sugesties die slimmerik en consorte steeds weer naar voren brengen, aangezien zij juist de schoen aan kunnen trekken die hun past.

Het oproepen van de halsters en de touwen, was een vraag die wij deden, om te kijken hoeveel reacties daarvoor waren.

Dat opsturen, is niet gebeurd, wel adressen gekregen waar wij ze ophalen konden, dat is allemaal al geregeld, de halsters en touwen zijn terug bij de bezitters.

En bedankt dat mijn verhalen steeds warrig zijn, maar ze zijn waar.
En de waarheid omdraaien kan ik niet.
Dat proberen sommigen wel, maar dat kan ik niet.

Waarom anderen zwart maken, en vooral een Stichting die zoveel kan betekenen voor de mensen.

Denk zo langzamerhand dat aanval de beste verdediging is, zo voel ik dat.

De Stichting heeft niets te verbergen, maar wel af te schermen, de gevoelens van de mensen.

En als de paarden en de accomodatie goed is, dan is dat voor ons geen punt.
En de accomodatie is ok, en de paarden voldoen volkomen aan de verwachtingen, meer als dat zelfs.

En de paarden krijgen zeer goed voer, daar is niets op aan te merken.
Men doet net zo voor of de paarden niets te eten krijgen, dat is dus niet waarheid.
Het tegenovergestelde is het geval.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:03

slimmerik schreef:
Even een kleine greep uit de leugens tot nu toe:

Joki schreef:
Zoals iedereen hier gevolgd heeft zijn de Friese paarden gered. Nu wil de PvdD deze opkopen en dan met behulp van Stichting Horses Care Good herplaatsen.

Blijkt dus gewoon niet waar te zijn….

Joki schreef:
Dan zal ik zeggen waarom die persoon niks meer mag zeggen; ze zijn door de rechter veroordeeld wegens smaad en laster. De rechter heeft hun vordering wegens mishandeling van paarden geheel ongegrond verklaard. Deze rechtzaak is al afgedaan en door stal Duin en Daal gewonnen.

Als je iets uitzoekt, zoek het dan ook goed uit en niet tot het punt waarop de sensatie begint.

Alweer een leugen…..

Professor schreef:
Stichting Horses Care Good, heeft niets met de stal Duin & Daal te doen, de Stichting benut alleen de accomodatie.

Even “vergeten" dat manege-eigenares in het bestuur van de Stichting zit….

Professor schreef:
De Partij voor de dieren, heeft de Stichting gevraagd, wannneer zij overeengekomen zijn met de eigenaar van de Friese Paarden, of de Stichting wil helpen met de onderbrenging van de paarden.
Bovendien hebben zij gevraagd, hoe het een en ander te organiseren zou zijn.

Euhhhh juist ook niet waar volgens PvdD…..

Professor schreef:
Dit is niet relevant, het gaat hier om de Paarden, en niet om de Stichting Horses Care Good. Wij zijn benaderd en dan geven wij er gevolg aan.

Gewoon vol blijven houden….

Joki schreef:

De zaak is te onbelangrijk bevonden voor een LJNnummer dus voor jullie ook niet op die manier toegankelijk.

Weer een leugen….

Joki schreef:
Stichting en stal zijn aparte rechtspersonen;

Ja maar wel dezelfde personen….

Professor schreef:
Zoals ik al eerder geschreven heb, heeft de Stichting Horses Care Good, geen vervlechtingen met de bezitters van de stal.

Tja de KvK beweert wat anders……

Zou graag zien dat u zich bij de waarheid houdt.
Heb al geschreven dat Joki niets met de Stichting te maken heeft, of gehadt heeft.
En ik heb u gevraagd, om de woorden niet uitelkaar te rukken.
Dat weglaten van bepaalde passage´s is de waarheid omzijlen.
b.v. de herplaatsing zou gebeuren met meerdere instanties, dat heeft u nu bewust weggelaten.
Een KvK beweert niet, die levert fakten.

Bovendien als u niet het verschil tussen Rechtspersonen en Personen, tja daar kan ik niets aandoen.

En waarom houdt u niet op met dit verhaal.
Waarom???
Dit dient u niets en de Stichting niets, ik heb gevraagd om respekt.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:08

Professor schreef:
Mijne Dames en Heren,

De Stichting benut alleen de accomodatie, voor het geven van paardentherapie aan misbruikte kinderen en volwassenen.
Dat wij niet aan de weg timmeren met onze Stichting is een gevolg van.
Niemand die misbruikt is schreeuwt dat over straat, dit wordt diskreet behandeld.

Dat met de Friesepaarden is en wordt nog steeds verdraaid, wij komen net zo als vele andere organisaties op voor de paarden wanneer zij ondergebracht moesten worden. Gelukkig is dit niet doorgegaan, en hoeven wij de hulp niet te geven. De paarden gaat het schijnbaar goed.

De Stichting Horses Care Good, krijgt een website, maar tot nu toe hebben wij dit allemaal nog uit eigen zak betaald, en die zak is niet groot.
En daarom vonden wij het verstandig daar vooreerst mee te wachten.
Wij zijn net een paar maanden oud, en moeten alles opbouwen.

Dan mag een website een paar 100 Euro kosten, ik vind dat voor ons veel, en dat sparen wij eerst.

En van de aktie om de Friesepaarden, waren wij er ook niet beter van geworden, dus daar gaat het helemaal niet om, telefoon kosten allemaal uit eigen zak betaald.

Vind het jammer dat suggereren, dat zwart maken op een forum, en halve waarheden schrijven.

Heb me lang ingehouden, maar de achtervolgings kracht die sommige van u laat zien, door op andere fora in te loggen alleen om een bericht zwart te maken, met argumenten die niet kloppen.

En nogmaals de Stichting Horses Care Good, is jong, en benut alleen de accomodatie.

Dat het oprichtingsadres gelijk is dat is waar, maar het postbus adres niet.
Omdat ik zelf niet in de omgeving woon, leek het mij handig om dat adres te gebruiken.
Daar is toch niets mis mee.

Laten wij aub ophouden met deze betichtingen, in de toekomst kunt u zien en lezen wat wij als Stichting tot stand gebracht hebben, dit gebeurd allemaal achter de schermen, omdat het onderwerp misbruik nogal gevoelvol is voor diegene die betroffen zijn.

In Europa bv Duitsland en Belgie kent men deze therapie al, en wordt erkend door de overheid.
In Nederland is hier geen opvang voor via paardentherapie, niet zo als gehandicapten enz.
Daarom is de Stichting opgericht, om dit in Nederland bespreekbaar te maken, zodat net zo als Gehandicapten rijden het erkend te krijgen.
Zodat er met vrijwilligers deze groep van mensen over het gehele land geholpen kan worden.
De misbruikte mede mensen weer de teugel in eigen handen te geven.

Wetende dat 1 op de 5 mensen (kinderen) in West Europa betroffen is, zijn wij in Nederland tamelijk op achter geraakt.
Mede door deze gegevens, en mede dat ik in Duitsland hier mee gewerkt heb, en mede dat ik in mijn jeugd enige ervaring heb gehadt, was het en is het mijn droom om met de paarden deze mensen te bevrijden.

Wat de paarden mij gegeven hebben, en nog geven, wil ik niet alleen voor de sportruiter verdergeven, nee ik wil deze grote groep van mensen in staat stellen dit te mogen ervaren, de warmte van het paard, de eerlijkheid van het paard, en de zuiverheid van het paard.

En daarom is deze Stichting Horses Care Good opgericht.

Het is werkelijk een zeer gevoelvol thema, dat men ook gevoelvol moet behandelen.

En al de andere "moeilijkheden" die u misschien ziet, zijn er niet, het gaan om de misbruikte kinderen en volwassenen.

En ik hoop in naam van hen, die anoniem willen blijven, u als paardenmensen, meer respekt tegenover hun wilt tonen.

En al uw prive grieven, aub aan de kant zet, en deze Stichting gewoon in stilte verder laten werken, in het belang van 1 op de 5 medemensen.

Sorry dat ik niet nog duidelijker kan zijn op dit moment, maar laat dit in alle respekt zijn voor de betroffenen.

Ik quote, omdat nu het hele verhaal de verkeerde kant op gaat. Verbogen wordt.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:10

Tja Professor maar toch zijn er teveel mensen die het tegendeel beweren.

Ook is uw Nederlandse taalgebruik erg slecht of u begrijpt de taal niet helemaal...... wie de schoen past?? Ik begrijp dit niet helemaal wat u hiermee bedoelt.

Wat wel duidelijk is:

De eigenaresse van de stal zit in het bestuur van de Stichting.
Deze stal is door de FNRS eruit gewipt
Deze stal heeft uitstel van betaling aangevraagd.
Paarden goed voer?? Misschien.... maar wel te weinig.....
Wordt door veel mensen beschuldigd van mishandeling
Dit zijn geen suggesties maar feiten.... waar door u gewoon niet op ingegaan wordt.
.
De stichting en de stal kunnen wel een verschillend rechtspersonen zijn maar moreel zijn het dezelfde personen.

En respect Professor?? Dat moet men verdienen.....

Edit: Goh en nou het verhaal van Joki u niet past heeft ze ineens niets met de stichting meer te maken. Lekker omgaan met mensen noem ik dat !!

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:17

slimmerik schreef:
Tja Professor maar toch zijn er teveel mensen die het tegendeel beweren.

Ook is uw Nederlandse taalgebruik erg slecht of u begrijpt de taal niet helemaal...... wie de schoen past?? Ik begrijp dit niet helemaal wat u hiermee bedoelt.

Wat wel duidelijk is:

De eigenaresse van de stal zit in het bestuur van de Stichting.
Deze stal is door de FNRS eruit gewipt
Deze stal heeft uitstel van betaling aangevraagd.
Paarden goed voer?? Misschien.... maar wel te weinig.....
Wordt door veel mensen beschuldigd van mishandeling
Dit zijn geen suggesties maar feiten.... waar door u gewoon niet op ingegaan wordt.
.
De stichting en de stal kunnen wel een verschillend rechtspersonen zijn maar moreel zijn het dezelfde personen.

En respect Professor?? Dat moet men verdienen.....

Edit: Goh en nou het verhaal van Joki u niet past heeft ze ineens niets met de stichting meer te maken. Lekker omgaan met mensen noem ik dat !!

U verondersteld wat, wat niet waar is.
U weet nieteens hoe de vork in de steel zit.
U weet ook niet wat ik weet.
Ja respekt die kunnen die misbruikte mensen goed gebruiken, ziet u u leest wat u wilt lezen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:18

Joki schreef:

Voor vragen kan je me altijd pben. Ik ben de juridisch adviseur van de stichting dus dat is mijn link ermee

Allemaal leugens hè Professor????? Triest...... krijg nu toch medelijden met Joki. Zet zich (goedgelovig) voor uw malafide praktijken in en wordt zo aan de kant gezet en verloochend. Bah Misselijk
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 04-12-06 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:21

slimmerik schreef:
Joki schreef:

Voor vragen kan je me altijd pben. Ik ben de juridisch adviseur van de stichting dus dat is mijn link ermee

Allemaal leugens hè Professor?????

Nee de onwaarheid.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:22

Professor schreef:
Professor schreef:
Mijne Dames en Heren,

De Stichting benut alleen de accomodatie, voor het geven van paardentherapie aan misbruikte kinderen en volwassenen.
Dat wij niet aan de weg timmeren met onze Stichting is een gevolg van.
Niemand die misbruikt is schreeuwt dat over straat, dit wordt diskreet behandeld.

Dat met de Friesepaarden is en wordt nog steeds verdraaid, wij komen net zo als vele andere organisaties op voor de paarden wanneer zij ondergebracht moesten worden. Gelukkig is dit niet doorgegaan, en hoeven wij de hulp niet te geven. De paarden gaat het schijnbaar goed.

De Stichting Horses Care Good, krijgt een website, maar tot nu toe hebben wij dit allemaal nog uit eigen zak betaald, en die zak is niet groot.
En daarom vonden wij het verstandig daar vooreerst mee te wachten.
Wij zijn net een paar maanden oud, en moeten alles opbouwen.

Dan mag een website een paar 100 Euro kosten, ik vind dat voor ons veel, en dat sparen wij eerst.

En van de aktie om de Friesepaarden, waren wij er ook niet beter van geworden, dus daar gaat het helemaal niet om, telefoon kosten allemaal uit eigen zak betaald.

Vind het jammer dat suggereren, dat zwart maken op een forum, en halve waarheden schrijven.

Heb me lang ingehouden, maar de achtervolgings kracht die sommige van u laat zien, door op andere fora in te loggen alleen om een bericht zwart te maken, met argumenten die niet kloppen.

En nogmaals de Stichting Horses Care Good, is jong, en benut alleen de accomodatie.

Dat het oprichtingsadres gelijk is dat is waar, maar het postbus adres niet.
Omdat ik zelf niet in de omgeving woon, leek het mij handig om dat adres te gebruiken.
Daar is toch niets mis mee.

Laten wij aub ophouden met deze betichtingen, in de toekomst kunt u zien en lezen wat wij als Stichting tot stand gebracht hebben, dit gebeurd allemaal achter de schermen, omdat het onderwerp misbruik nogal gevoelvol is voor diegene die betroffen zijn.

In Europa bv Duitsland en Belgie kent men deze therapie al, en wordt erkend door de overheid.
In Nederland is hier geen opvang voor via paardentherapie, niet zo als gehandicapten enz.
Daarom is de Stichting opgericht, om dit in Nederland bespreekbaar te maken, zodat net zo als Gehandicapten rijden het erkend te krijgen.
Zodat er met vrijwilligers deze groep van mensen over het gehele land geholpen kan worden.
De misbruikte mede mensen weer de teugel in eigen handen te geven.

Wetende dat 1 op de 5 mensen (kinderen) in West Europa betroffen is, zijn wij in Nederland tamelijk op achter geraakt.
Mede door deze gegevens, en mede dat ik in Duitsland hier mee gewerkt heb, en mede dat ik in mijn jeugd enige ervaring heb gehadt, was het en is het mijn droom om met de paarden deze mensen te bevrijden.

Wat de paarden mij gegeven hebben, en nog geven, wil ik niet alleen voor de sportruiter verdergeven, nee ik wil deze grote groep van mensen in staat stellen dit te mogen ervaren, de warmte van het paard, de eerlijkheid van het paard, en de zuiverheid van het paard.

En daarom is deze Stichting Horses Care Good opgericht.

Het is werkelijk een zeer gevoelvol thema, dat men ook gevoelvol moet behandelen.

En al de andere "moeilijkheden" die u misschien ziet, zijn er niet, het gaan om de misbruikte kinderen en volwassenen.

En ik hoop in naam van hen, die anoniem willen blijven, u als paardenmensen, meer respekt tegenover hun wilt tonen.

En al uw prive grieven, aub aan de kant zet, en deze Stichting gewoon in stilte verder laten werken, in het belang van 1 op de 5 medemensen.

Sorry dat ik niet nog duidelijker kan zijn op dit moment, maar laat dit in alle respekt zijn voor de betroffenen.

Ik quote, omdat nu het hele verhaal de verkeerde kant op gaat. Verbogen wordt.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:22

Zodat we bij het thema blijven.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:23

slimmerik schreef:
Ikkuh irritant???? Bloos! Schijnheilig

Ja !!! Niet eens soms, best vaak eigenlijk Haha! Haha! Ach gut

Maar goed, Professor heeft het erover dat zijn verhaal uit verband gestokken wordt, maar vooral na het resumee van Slimmerik is het duidelijk te zien dat hijzelf degene is die het verhaal andere wendingen geeft. Over dit lig ik eigenlijk niet wakker.

Ik heb puur vraagtekens bij het verhaal: wat moet een goed-bedoelende stichting bij en met een stal die én door de FNRS eruit gekukeld wordt (dan is er echt wel wat mis) en waar uitstel van betaling ed op aangevraagd is.... Mijn vraag is gewoon, voor de opbouw van een stichting lijkt me dit gewoon geen goede partner. Terzijde of de verhalen (feiten) waar zijn of niet......... Het lijkt me gewoon geen goed begin !!!!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:24

Wilt u dit topic niet verzieken met die idiote quotes van u....

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:24

Professor schreef:
Zodat we bij het thema blijven.

Thema ??? Het thema is al lang niet meer aan de orde aangezien de PVDD de dieren niet zal gaan herplaatsten, jullie niet zelf heeft ingeschakeld en er dus helemaal geen inzameling ed van toepassing blijkt....

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:27

Kafue heeft geschreven dat de stal niet uitstel van betaling heeft gedaan.

En dat is ook niet relevant, wanneer de klanten niet betalen, kun je als producent ook in moeilijkheden komen.

Maar dat is hier dus niet het geval geweest.

Mag je je lidmaatsschap niet opgeven???
Waarom FNRS, wat ook een Stichting is, waarom lid van zijn wanneer je dat niet nodig acht???

Dit zijn allemaal veronderstellingen, en heeft niets met de zaak te doen.

medruze

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:28

Ik volg dit verhaal al een tijdje en val van de ene verbazing in de andere. Ook ik heb de links gelezen en gezien dat dit van begin dit jaar stamt... Kunnen mensen geen nieuw begin maken? Ben je in dit land levenslang de boeman als je één fout begaan hebt?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat het rechtssysteem niet bestaat uit mensen die zo veroordelend en vooroordelend zijn.

Naar ik begrijp komt Professor uit Duitsland. Ik vind juist zijn nederlands duidelijk!
Zo'n stichting gaat toch niet in zee met mensen als ze de boel niet in orde bevinden???