Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pascha

Re: Shanna en Taco a.s. zondag hun debuut...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:38

Niet op alle paarden rijdt je zomaar weg. En al helemaal niet op Z-niveau. Sommige paarden zijn nou eenmaal makkelijker dan andere. Zo zie je maar weer dat het niet allemaal vanzelf gaat. En gelukkig maar. Ik snap alleen niet waarom ze zo graag een wp wil halen in het Z, als het goed gaat met een paard kom je er zonder versnelde promotie ook wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:43

Jammer hoor.. maar je kunt ook niet verwachten dat je winst rijd als je elkaars knopjes nog niet goed gevonden hebt...

Babs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:48

Shanna, ik zeg niet dat je het niet durft. Ik bedoel het ook in het algemeen. Wie veel topic plaatst, staat veel in de belangstelling. En dan moet je inderdaad ook kunnen toegeven als het niet goed gaat. Ik heb er ook bijgezet: "hoe het verder gedaan is, tsja...." Ik snap best dat je niet meteen reageert, ben je ook niet verplicht. Ik bedoel te zeggen dat sommige Bokkers (die zullen zich vast wel aangesproken voelen) wel érg nadrukkelijk hun prestaties willen tonen.Tsja, en dan kán je een keer zo'n stortvloed kritiek verwachten als het niet goed gaat.

Zo vind ik het ook enorm irritant als mensen in de B gaan starten (met bv een nieuw paard) en er dan een Clown teken achterzetten. Vind ik zó arrogant! voor de mensen die zelf net beginnen met wedstrijden en die een jong paard hebben, is de B heel spannend. Daar moet niet zo 'laag' over worden gedaan.

Douni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:48

Jammer, maar zoals al gezegd is, het blijft een jurysport.
Je hebt in elk geval veel plezier gehad!

margareth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:53

Weet je wat ik niet snap?
(jaja)
Waarom wil je zo graag 2x Z gerede hebben (met wins)
om een groen paard te kunnen starte in het L1
Ik zelf rij ook weer een groen paard.Deze start ik nu in het L1,(heb meerdere paarden naar Z gerede)
Het gaat super !!!!!!maar had erg graag de ervaring vh B willen hebben voor me paardje.... Ach gut
Want ik mis zijn ervaaring(de jury's verwachten onderhand een paard in de L1 die wel wat kent).

Nouja,( het is niet aanvallend bedoeld)

(mocht er een typ fout in staan dan sorry (dyslexie) )

groetjes ,

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:53

Heb net even een hele hoop pagina's bijgelezen Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind Shanna - voor zover ik d'r ken op Bokt - een hele aardige meid en een hele goede ruiter.
Maar ergens verbaasd me dit niet, voor wat ik heb gelezen is er maar weinig getraind met Taco (door Shanna zelf, wel te verstaan). Ik weet dat Taco erg leuk kan lopen en ik weet dat Shanna erg goed rijdt, maar juist daardoor zou ik verwachten dat ze weet dat dit een hele onderneming zou zijn.

Van de ene kant is het jammer hoe Shanna reageerd. Van de andere kant kan ik me ook heel goed voorstellen dat haar hoofd er nu even niet naar staat. Ik ga er vanuit dat we er vast nog wel wat meer over te horen gaan krijgen... Het is jammer dat ze niet gewoon verteld hoe het - naar haar gevoel! - gegaan is. Persoonlijk vind ik mijn eigen gevoel altijd stukken belangrijker dan de score.

pharagirlke schreef:
Nou nogmaals: shan kennende... ( Clown) heeft ze zelfs niet eens gekeken naar der punten Nagelbijten / Gniffelen Dus vermoed dat ze ze inderdaad niet wist Nagelbijten / Gniffelen en dat ze daar dus ook niet over gelogen heeft Nagelbijten / Gniffelen

Ik lees dit dus pas nadat ik mijn verhaal getikt had... Als ze niet wist wat d'r punten waren en ze voor d'r gevoel - en op video - goed gereden heeft, waarom dan toch zo ontwijkend?

Ah, ik zie dat Shanna dezelfde instelling heeft mbt de score op concours Vork

@Shanna, ik heb geloof ik tegen Taaclover wel eens gezegt dat ik het een hele prestatie vind om een Fjord op dit niveau mee te laten lopen. Dit type pony's (paarden zoals je wilt) heeft nu eenmaal een achterstand in een jurysport, het is niet het ideaalplaatje. Dat blijft jammer...

Kyril

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:57

Die lieve meid is de hele dag in fokkin' Limburg geweest...give her a damn break will ya in plaats van "OMFG Shanna heeft dit en Shanna heeft dat en ze reageert niet."

Stelletje stalkers!!!

Heh dat lucht op...nee even serieus hier. Laat die meid even keej? Knipoog Ze heeft haar best gedaan en dat is wat telt. Ga dan alsjeblieft niet zielig doen en achter haar rug om zielig doen over het hoe en wat.

Wij danken u namens de feestcommissie en nog een fijne dag verder ^___^

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 11:59

Kyril schreef:
Die lieve meid is de hele dag in fokkin' Limburg geweest...give her a damn break will ya in plaats van "OMFG Shanna heeft dit en Shanna heeft dat en ze reageert niet."

Stelletje stalkers!!!

Heh dat lucht op...nee even serieus hier. Laat die meid even keej? Knipoog Ze heeft haar best gedaan en dat is wat telt. Ga dan alsjeblieft niet zielig doen en achter haar rug om zielig doen over het hoe en wat.

Wij danken u namens de feestcommissie en nog een fijne dag verder ^___^

Aan het aantal posts te zien, begrijp jij nog niet helemaal dat wij
zo niet tegen elkaar praten hier op bokt. Doe even rustig ... Lachen

pimpeloentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:00

Shanna16 schreef:

Het is echt niet dat ik dat niet durf te melden hoor, kom op zeg nee, zo zit ik ook niet in elkaar.
Maar gezien het 'subtiele' bokt van af en toe, vond ik het raadzaam (;) ) om eens even goed na te denken wat ik duidelijk wilde maken en vooral op welke manier.

Je koos ook een opzichtige manier om kenbaar te maken dat je een paard ging rijden waar je 1 winstpunt mee zou gaan halen. Dan moet je ook kleur bekennen Knipoog Je wist al dat je geen winst had dus wist je waarschijnlijk al wel je punten. Maar nogmaals daar gaat het niet om. Het gaat om de manier waarop. Ik denk dat heel wat bokkers er op een reelere manier mee waren omgegaan Ja

maar succes verder! Die winstpunt komt er echt ooit nog wel eens hoor Ja Maar zo hoog van de toren blazen had ik in ieder geval niet gedaan, dan is de val inderdaad extra diep.

@Kyril, aparte binnenkomer Rolleyes en Stalkers? Shanna had zelf een topic aangemaakt waar mensen weken lang moesten wachten totdat ze eindelijk eens zou toegeven dat het inderdaad Taco was Haha!

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:02

Kyril schreef:
(...) en achter haar rug om zielig doen over het hoe en wat.
(...)

Hoi. Volgens mij doet niemand iets achter haar rug om, alles is gewoon terug te lezen hoor Knipoog

Shanna, als je het filmpje op Bokt zet, doe je dat dan in dit topic of een ander?

Kyril

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:03

And your point is?

Als wij zo niet tegen elkaar praten op Bokt...dan vraag ik mij toch heel erg af waarom anderen deze regel niet respecteren. Het aantal posts zegt totaal niets.

Zeg eerst maar eens tegen de mensen die haar afkraken dat zij rustig moeten doen en dan praten wij wel weer verder.

Dank u vriendelijk Knipoog

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:05

Ik geloof niet dat ik uberhaupt nog zin heb om een filmpje op bokt te gaan zetten na dit topic.
En daar kunnen jullie VAST wel begrip voor opbrengen...

Let me get this straight, het niet plaatsen is echt niet omdat het niet ging zoals ik gehoopt had, of omdat er gruwelijk lage punten uit voort zijn gekomen. Maar sommige reacties... nee sorry, dan heb ik geen zin meer om moeite te doen.
Laatst bijgewerkt door Annash op 16-10-06 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:05

Kyril schreef:
And your point is?

Als wij zo niet tegen elkaar praten op Bokt...dan vraag ik mij toch heel erg af waarom anderen deze regel niet respecteren. Het aantal posts zegt totaal niets.

Zeg eerst maar eens tegen de mensen die haar afkraken dat zij rustig moeten doen en dan praten wij wel weer verder.

Dank u vriendelijk Knipoog

Jij bent er dus duidelijk 1 die het niet begrijpt Haha! Haha! Haha!

En het is geen afkraken !
Je kan niet altijd maar goed in het daglicht staan he, soms moet je ook tegen een beetje kritiek kunnen....

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:06

Shanna16 schreef:
Ik geloof niet dat ik uberhaupt nog zin heb om een filmpje op bokt te gaan zetten na dit topic.

Dat had ik nou niet van je verwacht !
En eigenlijk vind ik dit ook wel een beetje tegen vallen van je ...

Dus omdat je niet met een oranje rozetje naar huis bent
gegaan, plaats je niet ... ????

margareth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:07

Lieve shanna,

Het kan gebeuren toch ?!!
Ik snap wat je bedoeld met alles.....
Komt wel weer goed meid!!!,
Volgende keer beter zeggen we dan toch?

liefs

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:07

Mensen zeik toch niet zo.

Shanna heeft gestart en de punten vielen voor haar gevoel erg tegen en dat vind ik persoonlijk meestal nog rotter dan wanneer je gewoon een k*tproef hebt gereden dus ik snap best dat ze dan niet direct staat te springen om het op bokt neer te zetten.

Maar goed dat is al meer dan 10 pagina's helemaal uitgekauwd.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:08

*pakt nog een handje popcorn*

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:08

Anoukie schreef:
*pakt nog een handje popcorn*

*steelt ook een handje*

Kusje

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:09

Mag ik ook wat popcorn Anoukie?
Mijn brood is helaas al op...

Geloof dat ik inmiddels alles wel gezegd heb wat ik wilde zeggen. Specifieke vragen mogen over PB, zo beroerd ben ik heus niet.
Wat mij betreft kan er dus nu ook wel een slotje op.

pimpeloentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:10

Shanna16 schreef:

Let me get this straight, het niet plaatsen is echt niet omdat het niet ging zoals ik gehoopt had, of omdat er gruwelijk lage punten uit voort zijn gekomen. Maar sommige reacties... nee sorry, dan heb ik geen zin meer om moeite te doen.

Je laat zoveel mensen wachten tot je eindelijk laat weten wie de betreffende pony is, en dan geen moeite doen vanwege een paar reacties die je tegen staan? Dat had ik ook zeker niet van je verwacht. Op Bokt weet je al dat je reacties kunt verwachten die je niet altijd aanstaan. Het leven kan nou eenmaal niet altijd Oh en Ahh zijn. Tegen kritiek moet je kunnen. Vooral omdat je zelf bovenmatige verwachtingen creeert. Zo zit het leven in elkaar. Had het dan ook niet op bokt geplaatst dat je het uberhaupt ging doen.
Laatst bijgewerkt door pimpeloentje op 16-10-06 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:11

Op dit tijdstip?

Shanna, jammer dat je niks wilt plaatsen... Laat gewoon zien dat het - naar jouw idee - een fijne proef was! Ben wel benieuwd naar je proef nl... Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind en zoals al gezegt: het blijft Bokt...

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:11

Shanna16 schreef:

Ok, was gewoon benieuwd. Je vond het er zelf toch ook niet uitzien alsof het een verliespunt 'waard' was? Ik wil je hier echt niet mee onder druk zetten ofzo, was echt alleen maar benieuwd naar het filmpje. Uiteindelijk bepaal je altijd nog zelf of je een filmpje van jezelf wel of niet op internet wilt zetten Knipoog

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:12

nou wat een ontzettend kinderachtige reacties!

ik ken je niet Shanna16,maar ik vind het knap dat je het toch geprobeerd hebt,en veel succes met je volgende paard!
kan me voorstellen dat je geen zin hebt om het filmpje te plaatseb

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:13

pimpeloentje schreef:
Shanna16 schreef:

Je laat zoveel mensen wachten tot je eindelijk laat weten wie de betreffende pony is, en dan geen moeite doen vanwege een paar reacties die je tegen staan? Dat had ik ook zeker niet van je verwacht. Op Bokt weet je al dat je reacties kunt verwachten die je niet altijd aanstaan. Het leven kan nou eenmaal niet altijd Oh en Ahh zijn. Tegen kritiek moet je kunnen. Vooral omdat je zelf bovenmatige verwachtingen creeert. Zo zit het leven in elkaar. Had het dan ook niet op bokt geplaatst dat je het uberhaupt ging doen.

De laatste keer...
Kritiek kan ik tegen, dat krijg ik vaak genoeg. Nee, niet op bokt, maar kritiek irl komt over het algemeen wat harder aan dan van een beelschermpje. Waar staat dat ik bovenmatige verwachtingen had? Ik HOOPTE een winstpunt te rijden. Niet gelukt, jammer dan, niks aan te doen and move on. Dat heb ik al eerder vermeld.

En nu ga ik me erbuiten houden en wachten op een slotje. Twintig keer hetzelfde lezen gaat aardig vervelen. Vooral als je jezelf moet herhalen.

pimpeloentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 12:14

Ik had het over het zo'n 40 pagina's tellende topic Knipoog