Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pharagirlke schreef:Nou nogmaals: shan kennende... () heeft ze zelfs niet eens gekeken naar der punten
Dus vermoed dat ze ze inderdaad niet wist
en dat ze daar dus ook niet over gelogen heeft
Kyril schreef:Die lieve meid is de hele dag in fokkin' Limburg geweest...give her a damn break will ya in plaats van "OMFG Shanna heeft dit en Shanna heeft dat en ze reageert niet."
Stelletje stalkers!!!
Heh dat lucht op...nee even serieus hier. Laat die meid even keej?Ze heeft haar best gedaan en dat is wat telt. Ga dan alsjeblieft niet zielig doen en achter haar rug om zielig doen over het hoe en wat.
Wij danken u namens de feestcommissie en nog een fijne dag verder ^___^
Shanna16 schreef:
Het is echt niet dat ik dat niet durf te melden hoor, kom op zeg nee, zo zit ik ook niet in elkaar.
Maar gezien het 'subtiele' bokt van af en toe, vond ik het raadzaam (;) ) om eens even goed na te denken wat ik duidelijk wilde maken en vooral op welke manier.
Kyril schreef:(...) en achter haar rug om zielig doen over het hoe en wat.
(...)
Kyril schreef:And your point is?
Als wij zo niet tegen elkaar praten op Bokt...dan vraag ik mij toch heel erg af waarom anderen deze regel niet respecteren. Het aantal posts zegt totaal niets.
Zeg eerst maar eens tegen de mensen die haar afkraken dat zij rustig moeten doen en dan praten wij wel weer verder.
Dank u vriendelijk
Shanna16 schreef:Ik geloof niet dat ik uberhaupt nog zin heb om een filmpje op bokt te gaan zetten na dit topic.
En daar kunnen jullie VAST wel begrip voor opbrengen...
Anoukie schreef:*pakt nog een handje popcorn*
Shanna16 schreef:Ik geloof niet dat ik uberhaupt nog zin heb om een filmpje op bokt te gaan zetten na dit topic.
Let me get this straight, het niet plaatsen is echt niet omdat het niet ging zoals ik gehoopt had, of omdat er gruwelijk lage punten uit voort zijn gekomen. Maar sommige reacties... nee sorry, dan heb ik geen zin meer om moeite te doen.
pimpeloentje schreef:Shanna16 schreef:Ik geloof niet dat ik uberhaupt nog zin heb om een filmpje op bokt te gaan zetten na dit topic.
Let me get this straight, het niet plaatsen is echt niet omdat het niet ging zoals ik gehoopt had, of omdat er gruwelijk lage punten uit voort zijn gekomen. Maar sommige reacties... nee sorry, dan heb ik geen zin meer om moeite te doen.
Je laat zoveel mensen wachten tot je eindelijk laat weten wie de betreffende pony is, en dan geen moeite doen vanwege een paar reacties die je tegen staan? Dat had ik ook zeker niet van je verwacht. Op Bokt weet je al dat je reacties kunt verwachten die je niet altijd aanstaan. Het leven kan nou eenmaal niet altijd Oh en Ahh zijn. Tegen kritiek moet je kunnen. Vooral omdat je zelf bovenmatige verwachtingen creeert. Zo zit het leven in elkaar. Had het dan ook niet op bokt geplaatst dat je het uberhaupt ging doen.