ik vind het heel knap dat je zo optimistisch blijft!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esmeralda schreef:nou een super update zullen we maar denken![]()
hopelijk kan hij idd snel naar huis, waar je alle tijd voor hem heb.![]()
scheelt in elk geval heen en weer rijden.![]()
Beterschap voor je ventje
MarjoEisla schreef:heej les, echt super om te horen dat het weer beter gaat! Mag ik weer eens op ziekenbezoek komen?
Only schreef:Hee Lesley..
gelukkig dat het allemaal goed is gegaan.. En wat ook belangrijk is.. Wees trots op jezelf! En ook op je mooie paardje, maar dat jij echt heb laten zien aan mensen op bokt, dat je echt super veel aan je maatje heb.. en hij aan jou. Is gewoon super om te lezen. Dat jij je paard een kans gaf, er zijn zat mensen op de wereld die denken, : ow ik laat hem maar inslapen, ik koop wel eenandere. MAar jij niet! echt heel goed, zo kun je zien wat echte liefde voor dieren is!
die foto's zijn erg schokkend om te zien, maar dat is verleden tijd. tijd voor nieuwe foto's dus! haha![]()
groetjes eline
skessa schreef:Ben erg blij te horen dat het naar omstandigheden goed gaat!![]()
ik vind het heel knap dat je zo optimistisch blijft!!
Only schreef:Hee Lesley..
gelukkig dat het allemaal goed is gegaan.. En wat ook belangrijk is.. Wees trots op jezelf! En ook op je mooie paardje, maar dat jij echt heb laten zien aan mensen op bokt, dat je echt super veel aan je maatje heb.. en hij aan jou. Is gewoon super om te lezen. Dat jij je paard een kans gaf, er zijn zat mensen op de wereld die denken, : ow ik laat hem maar inslapen, ik koop wel eenandere. MAar jij niet! echt heel goed, zo kun je zien wat echte liefde voor dieren is!