Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miemserik schreef:prappeltje schreef:@ Miemserik :
Zaterdag? Ga je er dan heen? Ik denk dat dan het meeste al wel weg is...
Bwhah ja dat is de 1e dag dat ik evt. zou kunnen.. Ik hoop wel dat ik nog een halster te pakken krijg...
hoop voor je dat er dan nog wel wat is...succes alvast! 

Meetje22 schreef:Ik heb een cap en drie halsters kunnen scoren

Mettetje schreef:Meetje22 schreef:Ik heb een cap en drie halsters kunnen scoren
Hoe is de cap? Ik heb hem de vorige keer gekocht, die was niet zo'n succes met dat gekke klepje. Is deze fluweel?
Verder zal ik het even beschrijven:
). De chaps zijn niet fijn, voor mij was de kleinste maat al veel te groot. ook terug dus
) en shampoo.. Stonden nog een stuk of 8 flessen.. Ik dacht eerst dat het iets voor de tuinen was
stond bij die kant, maar toch even gekeken.. En ik had geluk 

AniqueN schreef:Ook heb ik een zomerdeken een beige ruit. Vinden jullie de stof niet erg dun? Daar twijffel ik nog een beetje over. Ook heb ik dat biotineconcentraat gekocht, mijn paard hoest een beetje. Hebben jullie ervaring met dat spul?
Meetje22 schreef:AniqueN schreef:Ook heb ik een zomerdeken een beige ruit. Vinden jullie de stof niet erg dun? Daar twijffel ik nog een beetje over. Ook heb ik dat biotineconcentraat gekocht, mijn paard hoest een beetje. Hebben jullie ervaring met dat spul?
Dat biothineconcentraat is toch voor de hoeven?
Of ben ik nu in de war?
maar ik ben bang dat dalijk niet meer is. Anders mag iemand de Beige rijbroek maat 42 overnemen. De andere past mijn moeder en vader misschien ook.