Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Juco schreef:Nee, sorry, snap ik. Maar in mijn omgeving zijn alleen mensen die zo doorgeslagen zijn naar NB, die staan niet open voor vragen of discussies. Tenzij je je bekeerd.
KiWiKo schreef:dan heb jij je niet genoeg verdiept in de materie.
Woon eens een lezing bij van Van Nassau, doe ik ook regelmatigen dan weet je dat een hoef gewoon uitzet met ijzers onder
![]()
![]()
Ook kan je dat zien aan ijzers die eronder uit gehaald zijn.
Fronton schreef:Cer, je zou het bijna denken. Je zou ook bijna denken dat het hoefmechanisme niks nieuws was voor mij.
Fronton schreef:Kiwiko, thanks, ik was al op zoek naar die site.
KiWiKo schreef:Ik denk Jovarna dat dit komt omdat de voorkant van de hoef misschien helemaal niet uitzet??? Er zitten geen weke delen in de voorkant van de hoef![]()
Jovarna schreef:Juco schreef:Nee, sorry, snap ik. Maar in mijn omgeving zijn alleen mensen die zo doorgeslagen zijn naar NB, die staan niet open voor vragen of discussies. Tenzij je je bekeerd.Doorgeslagen (klinkt erg negatief) of overtuigd zijn? Ik kan me wel voorstellen dat mensen die eenmaal overtuigd zijn van blootvoets en geen heil meer zien in ijzers, dat ze geen discussies meer willen. Ik heb er eerlijk gezegd ook niet altijd zin in en wellicht kom ik ook nog op een punt dat ik niet meer mee-discussieer over dit soort zaken.