ik heb de echte folder wel gelezen bij mijn zus. maar daar staat niks over cap en dat in. Maar ik denk dat het het vorige folder is. Maar op pagina 3 staat een foto ervan. Maar de tekst is niet te lezen. wie wil die wel even lezen voor mij? en dan ook gelijk heer neertypen
paarden verzorgingsset 8 delig inclusief: harde en zachte vachtborstel, roskamborstel, spons, gebogen zweetmes, 2 manenkammen met rubberen handgreep en luxe hoeven-krabber. kleur donkergroen
zadeldek afmeting circa 100 X 64 cm met extra versteviging aan binnen en buitenzijde. dikke polyester vulling. bovenmateriaal 100% katoen. kleur donkergroen of donkerblauw
paardrijcap maat 56-58 of 60-62 lichtgewicht paardrijcap met ventilatiesysteem. met fluwelen buitenkant en een stevige binnenkant van EPS-materiaal. CE goedgekeurd.
inclusief: harde en zachte vachtborstel, roskamborstel, spons, gebogen zweetmes, 2 manenkammen met rubberen handgreep en luxe hoeven-krabber. kleur donkergroen
zadeldek afmeting circa 100 X 64 cm met extra versteviging aan binnen en buitenzijde. dikke polyester vulling. bovenmateriaal 100% katoen. kleur donkergroen of donkerblauw
paardrijcap maat 56-58 of 60-62 lichtgewicht paardrijcap met ventilatiesysteem. met fluwelen buitenkant en een stevige binnenkant van EPS-materiaal. CE goedgekeurd.
ik ga dinsdag ook naar de kruidvat ff die verzorgingsset halen denk dat ik dinsdag ff ga anders is het namelijk alweer snel weg wel mooie set hoor heb hem vandaag in de kruidvat folder gezien