Salinero een gedresseerde aap.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fronton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 20:22

Wat wil je daarmee zeggen? Dat het het paard zijn 'eigen' schuld is?

NoTrouble

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:08

Ik denk dat het probleem niet ligt bij onze huidige topruiters en amazones die deze zogeheten rollkur methode gebruiken, maar bij de amateurs, die deze methode na willen doen. Ik denk namelijk dat als het zo'n slechte methode was anky en edward, laurens en noem maar op, niet ZO lang ZO goed konden presteren..

germie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:56

Volgens mij zou Anky zelfs als ze bitloos moest rijden nog net zo ver komen. Ik denk dat Anky precies weet wat ze doet. Maar dat mensen die het na proberen te doen juist te ver gaan.

Kaja

Re: Salinero een gedresseerde aap.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 13:36

Salinero... je weet wel... die gedresseerde aap... liep wel een mooi nieuw wereldrecord...

Dus Arie... waar blijf jij nou.. ??

renes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 14:08

Idd, ben ook wel benieuwd wat zijn reactie is. En het feit dat 3 leerlingen van Anky in de top van het klassement stonden (Edward, Laurens en Imke).

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 16:13

en vergeet Isabella Werth niet!

een schitterende proef waar de vrolijkheid van het paard af straalde.

oren naar voren, staart stil en een achterbeen om van te kwijlen en ook zei rijd LDR

Lante

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 16:21

Zal ik vertellen hoe de antie LDR mensen zoals A, Q etc etc. dat gaan verklaren?

"De juryleden van de FEI weten niet hoe ze de regelementen van de FEI moeten interpreteren en zijn dus niet competent..., dat blijkt wel weer" en dan komt er nog een zoveelste betoog over de neus voor de loodlijn en stil protest van het paard een piaffe op de voorhand en dergelijke.... met als conclusie (hoe verassend) dat de klassieke rijkunst veel beter is dan de LDR kwelling en dat het niet te geloven is dat de jury er wéér in is getrapt.

Kom op jongens; zitten jullie nu ècht weer op deze onsportieve en voorspelbare reacties te springen???!!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 23:56

Dat is en blijft een eindeloze discussie, waar we het toch nooit over eens zullen worden.

Wat mij trouwens wel opviel is dat Ann-Kathrinn Linsenhof het paard ook regelmatig met de neus achter de loodlijn reed en dat de plek tussen de oren niet het hoogste punt was, terwijl zij volgens mij toch klassiek traint.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 00:01

posbank schreef:
Kijk vooral in het laaste gedeelte. Sjef op een paard met stang/trens en
Cogue!
.

Een wát ?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 00:05

Afbeelding