Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LiNdA1986 schreef:Zooo echt gaaf zeg!!! Ben benieuwd of je dichter in contact met hem kan komen...
Succes
ozzieozzie schreef:Ja ik vond die man ook erg gaaf om op tv te zien. Mijn moeder moest huilen omdat hij op haar verjaardag overleden is en zij best een groot fan van hem is/was.
Jahoor hier gaat alles goed met mijn eigen paardjes![]()
Verder is het leven hetzelfde als in nederland, alleen rijd je aan de andere kant van de weg en praat je engels
knolliepower schreef:Oooh wat ziet dat er gaaf uit zeg!
Ik hoop dat je zijn vertrouwen knt winnen en wat aan zijn hoefen kan doen, maar slijten die normaal niet gewoon af in de natuur?
Ik vraag me ook af of je als je hem ooit te pakken krijgt je er iets mee kunt, maar goed. Het proberen waar
Maxielover schreef:knolliepower schreef:Oooh wat ziet dat er gaaf uit zeg!
Ik hoop dat je zijn vertrouwen knt winnen en wat aan zijn hoefen kan doen, maar slijten die normaal niet gewoon af in de natuur?
Ik vraag me ook af of je als je hem ooit te pakken krijgt je er iets mee kunt, maar goed. Het proberen waar
Waarom niet ? Ze vangen zoveel wilde paarden om te verkopen en vervolgens om op te rijden en wat dan allemaal wel niet !!![]()
Ik denk dat hij niet zo heel schuw zal zijn als hij eenmaal aan je gewend is, nieuwsgierigheid is ook al een goed teken wat dat betreft. Voor zo ver ik het kan zien op de foto's, ziet hij er best mooi uit.Lijkt me heel gaaf als je dat paard kunt vangen en er wat mee kunt bereiken !!!
![]()
Loopt hij eigenlijk altijd alleen, of met een kudde ? Als het een hengst is kan het zijn dat hij verstoten is uit de kudde en hij nog op zoek is naar een eigen kudde (als daar tenminste nog veel paarden in het wild lopen).