wild paard in australie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bergkraai

Re: wild paard in australie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 08:54

That's how life goes... Als de dierenbescherming hem heeft zou ik het erg slordig vinden als ze niets gezegd hebben.. en anders... tsja...

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:52

Ach die foto's , Ik vind het paard er opzich helemaal niet
zielig uitzien. Behalfe zijn hoeven en een beetje verzorging zou
geen kwaad kunnen Tong uitsteken .
Is het eigenlijk een ruin of een hengst?

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 12:25

Zooo echt gaaf zeg!!! Ben benieuwd of je dichter in contact met hem kan komen...

Succes Knipoog

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:57

LiNdA1986 schreef:
Zooo echt gaaf zeg!!! Ben benieuwd of je dichter in contact met hem kan komen...

Succes Knipoog

hij is al een tijdje niet meer gesignaleerd.

Lavanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:30

Tjah... en Steve Irwin is dood Nagelbijten / Gniffelen
En jij woont in Australië, ze zeggen dat heel Australië op z'n kop staat Knipoog
Ben je weleens in de Australian Zoo geweest Ozziewozzie?

ozzieozzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 01:33

nee daar ben ik nog nooit geweest, en ja heel australie staat op zijn kop

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 02:10

Ach wat jammer dat je hem niet meer kan vinden.
Z'n hoeven zijn er echt slecht aan toe.
Ik vond trouwens eten mengen met Sedalin wel heel slim bedacht!

Lavanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:41

Haha! haha dat was een kort maar krachtig antwoord haha.
En ik vond die man zo goed he... dat is onvoorstelbaar.

He gaat het nu wel goed met je eigen paarden? Hoe bevalt het verder nu in Australia??!! Lachen

ozzieozzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-06 12:31

Ja ik vond die man ook erg gaaf om op tv te zien. Mijn moeder moest huilen omdat hij op haar verjaardag overleden is en zij best een groot fan van hem is/was.

Jahoor hier gaat alles goed met mijn eigen paardjes Haha!
Verder is het leven hetzelfde als in nederland, alleen rijd je aan de andere kant van de weg en praat je engels Clown

Lavanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 22:40

Ah Haha! nou dat lijkt me wel wat Haha! Clown

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 22:45

ozzieozzie schreef:
Ja ik vond die man ook erg gaaf om op tv te zien. Mijn moeder moest huilen omdat hij op haar verjaardag overleden is en zij best een groot fan van hem is/was.

Jahoor hier gaat alles goed met mijn eigen paardjes Haha!
Verder is het leven hetzelfde als in nederland, alleen rijd je aan de andere kant van de weg en praat je engels Clown

En heb je meer ZON!!!! HEEEL belangrijk Haha!

ozzieozzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 02:40

haha nou de zon wil je in de zomer heeeeeeel erg graag kwijt, dan is het toch wel een beetje te warm vind ik. Als je hier alleen op vakantie bent is het geen probleem, maar als je daarom toch heel de dag moet werken op de manege dan is het een ander verhaal.Dan ben je net een lopende douche, het zweet druipt gewoon van je af. Maar aan de andere kant is het in het voorjaar en najaar wel heel erg lekker Haha!

lonneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 23:27

a joh marjan, das een kwestie van wennen...... na die weken hitte hier in helden was ik er ook aan gewend. jammer dat het daarna niets anders deed dan regenen. Doe je de groetjes aan Ramon?

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 23:40

knolliepower schreef:
Oooh wat ziet dat er gaaf uit zeg!

Ik hoop dat je zijn vertrouwen knt winnen en wat aan zijn hoefen kan doen, maar slijten die normaal niet gewoon af in de natuur? Nagelbijten / Gniffelen

Ik vraag me ook af of je als je hem ooit te pakken krijgt je er iets mee kunt, maar goed. Het proberen waar Knipoog

Waarom niet ? Ze vangen zoveel wilde paarden om te verkopen en vervolgens om op te rijden en wat dan allemaal wel niet !! Knipoog

Ik denk dat hij niet zo heel schuw zal zijn als hij eenmaal aan je gewend is, nieuwsgierigheid is ook al een goed teken wat dat betreft. Voor zo ver ik het kan zien op de foto's, ziet hij er best mooi uit. Pling Lijkt me heel gaaf als je dat paard kunt vangen en er wat mee kunt bereiken !!! Cool

Loopt hij eigenlijk altijd alleen, of met een kudde ? Als het een hengst is kan het zijn dat hij verstoten is uit de kudde en hij nog op zoek is naar een eigen kudde (als daar tenminste nog veel paarden in het wild lopen). Knipoog

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 23:58

Maxielover schreef:
knolliepower schreef:
Oooh wat ziet dat er gaaf uit zeg!

Ik hoop dat je zijn vertrouwen knt winnen en wat aan zijn hoefen kan doen, maar slijten die normaal niet gewoon af in de natuur? Nagelbijten / Gniffelen

Ik vraag me ook af of je als je hem ooit te pakken krijgt je er iets mee kunt, maar goed. Het proberen waar Knipoog

Waarom niet ? Ze vangen zoveel wilde paarden om te verkopen en vervolgens om op te rijden en wat dan allemaal wel niet !! Knipoog

Ik denk dat hij niet zo heel schuw zal zijn als hij eenmaal aan je gewend is, nieuwsgierigheid is ook al een goed teken wat dat betreft. Voor zo ver ik het kan zien op de foto's, ziet hij er best mooi uit. Pling Lijkt me heel gaaf als je dat paard kunt vangen en er wat mee kunt bereiken !!! Cool

Loopt hij eigenlijk altijd alleen, of met een kudde ? Als het een hengst is kan het zijn dat hij verstoten is uit de kudde en hij nog op zoek is naar een eigen kudde (als daar tenminste nog veel paarden in het wild lopen). Knipoog

als je even de moeite zou nemen om te lezen zou je nu weten dat ze hem niet meer vindt