VDL STUD hengstenshow.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

corland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 11:05

Marijkeeee schreef:
Mooie foto's maar heeft Pacific nouh een luchtzuigers band om, of is dan een soort halster waarmee ze hem op de kar zetten, heeft wel 2 halsters om en een band

pacific heeft geen luchtzuigersband om maar een band en daaraan een ketting, en ook nog 2halsters.. hij is namelijk een kanjer in het afdoen van zijn halsters, die zijn binnen 5 minuten af! dus daarom is hij zo goed in gepakt!

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 15:15

daar was ik inmiddels achter gekomen ik schrok al, onze jonge Pacific is ook een boefje weet ook hoe ze vanalles los kan krijgen, gelukkig heeft ze nog niet een dek op, weet wel bijna zeker dat ze telkens af sleurt

corland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 15:29

heb je profiel bekenen, jullie hebben echt toffe paardjes! voooral de pacific en de corland veulen, echt sneu daqt die is overleden!

besita

Re: VDL STUD hengstenshow.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 15:39

ik heb uit de moeder van Douglas een Quidam de revel merrie gehad en op foto's (rontgen ) werd je er echt niet vrolijk van .Die merrie had zowat overal waar er ocd kon zijn chips ..dus heb ik vragen waarom de hengst niet voorgebracht wordt bij het Kwpn /bwp ..door zijn gezondheid mss?

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 15:44

neeh niet door zijn gezondheid, hij voldoet aan de prok eisen van het KWPN dus met Dougals is als oké. Maar de een kan het hebben en de andere niet.

@corland: dankje wij baalde ook dat het corlandveulen overleed.

Adriana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 10:23

Idd ze vertelden er speciaal bij dat hij aan de eisen van de prok voldeed.

Maar snap je punt Libke.

Rl_PrincEsS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:49

XlucienneX schreef:
hej mensen ik ben ook eindelijk weer verwijdert uit Beers

wat een show.

kort even over jullie commentaar
Edward liet niks zien wat een snert ruiter Crista liet altijd spectaculair een hengst zien edward vandaag dus echt niet bah..

emmelie scholten liet wel weer een hengst heerlijk zien

Douglas. is net wat Biertabje zegt. ik vind montreal orame en douglas echte tanken,( groot en gespierd) maar de meningen zijn toch verschillend
ik was vanavond bij de Fokker van Pacific en die had nog al wat commentaar over het achter been van douglas. dat dat niet zo hele goed was hij had wel vermogen enzo.. maar snel heid niet ofzo.
en die betsie was ook leuk jammer dat het leukste van de show niet door ging erg spijtig hihi . ( voor details effe vragen via pb of in deze toppic)

Ik was dus met de vrachtwagen sjaufeur van VDL na de show paarden aan het wegbrengen en ophalen harstikke gezellig heerlijk bijgekletst
patatje gehaald in mastenbroek vlak bij ijselmuide. daarna nog langs angelique hoorn gereden.

Later nog wat merries op gepikt die gedekt moesten worden.

toen we thuis bij wiepke kwamen was het de hoogste tijd om te feesten geweldig wat een gezellige boel helaas geen hamertje tik gedaan wel jammer dat was vorigt jaar met de dronken mensen echt geweldig

wel jammer zo'nshow zonder wout-jan. volgens mij een van de eersten na jaren dat hij er niet was

en inderdaad biertbabje Jur is zo'n geweldig gemotiveerde man heerlijk om naar hem te kijken.

ik ben wel wat laat thuis (beetje erg lang blijven bierdrinken) maar het was er te gezellig moet ik zeggen.
gelukkig vertrok ik niet als laatste.. man wat leuk om dan de ruiters smoor mee te maken net als vorigt jaar vet lachen. er was een mexicaan mij aan het probberen te versieren sleept hij mij de zadelkamer in ik verstond dus echt niet wat ie zij of wou dus ik stond daar echt van Help...... Komt de reddende engel me helpen gelukkig kwam Ernesto binnen en kon gelukkig met hem praten.

geweldig

wat ik wel sneu vond voor Ernesto is dat zijn beugel is geknapt op de sprong je zal maar vallen met zo'n show lijkt mij helemaal niks.

En die hindernis inderdaad Marijke.
ik heb er nog met dirk en addish onder gestaan net en ja hoor ik heb gewonnen ik zei dat is echt geen 2 meter hoog.
dus wij eronder staan en ja hoor. geen 2 meter maar 1.80/185
das wel een verschil maar het gaat om de show..

Mooie foto's zijn er gemaakt.
ik ben nog steeds verliefd op me schatje veron wat een lieverdje.. wel jammer dat ie nog al slecht uit zijn heerlijke gekroel van mij werd gehaald door een vdler maar ik heb het net nog even met hem goed gemaakt toen hij net lekker rustig stond te slapen op stal.

ik heb veel bokkers gezien.
een jonge waarvan ik de naam vergeten ben.

Perla Classygurl
Biertabje heb ik zien lopen
parcourcha ook.
marijke
Typhoon
nadine love
Uralyne ( typ ik vast fout met me dronken kop)
Canseco
en reeskees

uhm misschien dat ik morgen op nog een bokker kan komen maar dan zet ik dat er even bij voor toevoeging

Dit was zeker het allesverhullende stukje HAHA

draf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 08:06

Nog geen tijd gehad om de volledige topic door te lezen, dus weet ik niet of er al video's te zien waren van de show?

Enkele dagen hard gewerkt, maar eindelijk online: 33 video's van de show (ongeveer 40 minuten). Misschien geen topkwaliteit, maar zeker leuk voor de mensen die niets gezien hebben of voor de mensen die nog eens een hengst terug willen zien:

http://keros.be/extra/vdl2006

uRaLiNDe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 18:03

Super filmpjes hoorz !!

heerlijk om weer ffies terug te kijken naar die superr hengsten!!

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 18:06

ja leuke filmpjes en leuke foto's
ik vind het wel jammer dat het VDL stud er zelf niks over op de site heeft gezet, maar misschien komt dat nog...

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 18:47

Op de laatste foto zie je mij tussen me vader en Hennie Boersma staan voor de kantine in de hoek wel grappig

Mooie foto's en leuke filmpjes

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 09:08

Hebben jullie toevallig nog meer foto's van Hold Up Premier??

uRaLiNDe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:12

Wie is er afgelopen zaterdag naar de zomershow geweest van vdl ??
Met de jonge hengsten en Harley en Discovery,,

Er werden wel foto's gemaakt!!
Ben wel benieud!?

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:56

ik ben er niet geweest, had een wedstrijd

Sue_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:15

Daar ben ik ook wel benieuwd naar

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:00

ik zou ook wel graag weten hoe Discovery het gedaan heeft:) en hoe zijn veulentjes waren!!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:03

weule schreef:
ik zou ook wel graag weten hoe Discovery het gedaan heeft:) en hoe zijn veulentjes waren!!

vooral dat inderdaad

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:26

ik heb een discovery veulentje! Net 2 dagen oud, zie mijn onderschrift

uRaLiNDe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 14:18

Discovery vond het volgens mij niet al te interessant allemaal..
Hij kwam binnen en ging echt gelijk tekeer.. steigeren,steigeren en nog een keer steigeren!!
Eenmaal in draf ging het al iets beter.. maar hij liet m niet fantastisch zien.. !!

alleen hij is zooo mooi zwart he

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:24

ik moet eerlijk zeggen dat ik Discovery wel minder vind worden. Toen ik hem voor het eerst zag lopen (april 2005 @ VDL STUD) toen was ik echt onder de indruk, maar de laatste paar keren vond ik hem niet zo 'spetterend' meer, terwijl hij het echt wel in zich heeft hoor volgens mij.