Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Ik weet niet wat er gebeurt is. En ik kan dus niet zeggen dat jij gelijk hebt of dat zij gelijk heeft. Er is duidelijk een meningsverschil. Dat op een internetforum heel eenzijdig opgeschreven is. En waar meteen een heleboel bokkers een mening hebben gevormd en iemand beoordeeld en veroordeeld hebben zonder zelfs maar haar kant te horen.

Citaat:Maar ik hoef geen toestemming te vragen aangezien de eigenaresse interesse heeft gaat ze mee met mij om te zien hoe het gaat, omdat Tamara anders reageert op mij (in de positieve zin).
Ben jij hier bij geweest dan? of was je toen nog helemaal geen bijrijder?Citaat:Er zijn nooit papieren van Tamara aan niemandweet gegeven en ook het verhaal van de dierenarts en hoefsmid over alleen mogen beslissen klopt niet.

beantsje schreef:Ik vraag me wel af hoe het nu met TS gaat...

) nog gelezen?
Tieneke schreef:Ik denk niet dat wij het recht hebben om hier iemand (ts of eigenaar of wie dan ook) te beoordelen...
We zien het toch altijd weer opnieuw: iemand post een verhaal, niemand denkt na en iedereen vormt dadelijk een mening die nooit objectief kan zijn... Ik word daar soms zo boos van.
Iedereen met een beetje gezond verstand, weet dat wij ons hier beter buiten houden. Dit is een probleem dat die mensen zelf moeten oplossen. Wij hebben daar absoluut geen zaken mee en naar mijn mening wordt het probleem alleen erger gemaakt doordat er hier op Bokt zoveel reactie gegeven wordt op die eigenaresse en nu ook op de mede-verzorgster.
Als er dan iemand zegt dat de mede-verzorgster hier 'in opdracht van' komt spreken, denk ik over die persoon: wordt volwassen! Alsjeblieft, even normaal doen kan niet meer?
Je kan hier geen waarheid uit opmaken. Iedereen die een verhaal vertelt, zal ooit wel eens overdrijven en het allemaal iets erger maken dan dat het is.
Ik vind het heel jammer voor de TS, echt waar. Maar meer kan ik daar niet over zeggen, ik wil hier geen partij trekken voor iemand. Ik begrijp dat het een hele teleurstelling is voor haar, maar ook teleurstellingen horen nu eenmaal bij het leven en daar moet je mee leren omgaan...
Citaat:We zien het toch altijd weer opnieuw: iemand post een verhaal, niemand denkt na en iedereen vormt dadelijk een mening die nooit objectief kan zijn... Ik word daar soms zo boos van.
) Chrisje92 schreef:Citaat:We zien het toch altijd weer opnieuw: iemand post een verhaal, niemand denkt na en iedereen vormt dadelijk een mening die nooit objectief kan zijn... Ik word daar soms zo boos van.
dit zeg je..als je het niet zo bedoelt.. zeg dat er dan ff bij
Ik bedoel dus niet iedereen, maar wel velen... beter?