Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
zoals op een volbloed van 1.68 klimmen zonder cap en met nike's aan.

) En het dan raar vinden als je dr af valt..
Zadel, zo'n ding dat gewoon in de schuur hangt en je nooit gebruikt? En rijlaarzen... met de rubberen laarsjes van de welkoop kan je ook prima rijden! Alleen vielen die dingen soms spontaan van je voeten af als je nieuwe had in een wat ruime maat
Ik heb volgens mij ook weleens met klompen gereden maar dat was helemaal geen succes 
Uiteindelijk resulteerde dat in rondjes door de wei sjokken. 

.. ( het ging kapot...
)

. Resultaat.... Na 2 meter keerde hij om en rende in volle galop door het park terug naar stal. Ik bleef achter luid zijn naam roepend.

zydeco schreef:Pletje123 schreef:In galop door een winkelcentrum! Alle bejaarden die er boven woonden riepen dat het zachter moest![]()
Ponyraces in de bak, met zn tweetjes op een haflinger om er vervolgens beide naast te liggen. Ik had een tand door me lip en liep de dag erna voor schut op school![]()
In woonwijken op van die grasstroken keihard in galop gaan.. eehhh.... nog meer? Ow ja! In galop zigzaggen tussen bomen
waar herken ik dat nou toch van(toch maaike)
Danielle_ schreef:Koeien opjagen met een shet in de wei.. was ook altijd leuk
(en ik was een jaar of 19)

(gelukkig was het verzorgstertje op die merrie er net afgestapt
)
(toch maaike)

bezig. 
)
)
)

Maar reed toen eigenlijk altijd wel met cap... m'n moeder had het er gewoon zo ingestampt (en dan was ze 9 v/d 10 keer niet eens bij
) dat het zo dood normaal was, en ik dat ding mis als k m niet op heb
) keihard heen..
Leuk joh die wedstrijdjes!! 
Over vaste hekjes springen etc. etc.
)