Piaffe Ruitersport

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

janinetjjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 14:24

Dutch was uitverkocht toch?

Fredt

Re: Piaffe Ruitersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 16:16

_Marleen_ schreef:
Ik had van de week ook een mail gehad dat de vorige weekaanbieding uitverkocht was Pas na 5 dagen dat ik had besteld...
Ik kreeg deze mail:

De door u bestelde artikelen zijn vanwege de enorme aanvraag, helaas volledig uitverkocht.
Ik kan u in plaats van het bruine dekje, een rode aanbieden met bijpassende bandages.
U mag natuurlijk ook een ander artikelen voor de prijs van € 24,50 uitkiezen.

Ik wilde dan de dutch set er voor in de prijs (25,-) maar dat mocht toen plotseling niet meer... Dus ik heb m'n geld teruggevraagd, vond het niet zo leuk dat de dutch set er niet voor in de plaats mocht...

Ik heb al vaker wat besteld en soms duurt het wel een week of langer voordat ik het binnen heb. Bij andere webshops heb ik het altijd binnen 2 dagen binnen...

Ik ga nu maar wat bij ooteman bestellen.. kijken hoe de service daar is.

xxx

Ik kreeg precies hetzelfde mailtje, en ik heb ervoor gekozen om 1 van de bestelde setjes om te ruilen voor dat rode dekje ipv bruine dekje. En 1 setje om te zetten in een HH stripeset, geen probleem was dat .

L_Odette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 16:30

Ik snapnooit dat iedereen voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten... Je bent heel de dag aan het wachten..!! Waarom kunnen mensen dan niet het geduld op brengen om even een paar dagen of 2 weken te wachten?! De werknemers bij Piaffe hebben het waarschijnlijk heel druk, zitten waarschijnlijk vast een aan bepaald aantal artikelen die ze op voorraad kunnen hebben (denk aan leveranciers en ruimte). Plus dat het pakketje met de post verzonden word, ook hier gaan nog wel eens dagen overheen, bij de post zijn ze niet zo heel snel:D...

Je kunt naast bestellen (als je het echt ZO lang vind duren) net zo goed naar je plaatselijke ruitersportzaak gaan.

Verder ben ik nog steeds tevreden over Piaffe, had een mailtje gestuurd wanneer mn hoofdstelletjes ongeveer binnen zouden zijn en kreeg een keurig mailtje*de zelfde dag nog* dat het ene hoofdstel helaas uitverkocht was maar zo snel mogelijk in mn brievenbusje zou liggen...

Dus mensen maak je niet zo druk!!!

*o/* Lang leve Piaffe!!! *o/*

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 18:46

Ach ja, ieder zijn meug toch?
De groeten

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 00:41

Piaffe ruitersport heeft op de website hele leuke spulletjes
Zou er graag een keer heengaan om er te 'shoppen'
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd waar piaffe ruitersport zit ?

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 00:48

kuinre

Ik had verwacht dat het zon gewone winkel was.. maar het is gewoon een loods maar ja je ben er zo 2 uur aan het rondlopen hoor

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 00:53

Eerlijk dacht ik ook dat het een gewoon 'winkeltje' zou zijn, misschien om een reactie van de ts
Wel heel leuk, het lijkt me echt super om daar een keer naar toe te gaan, ik zie net alleen dat kuinre helaas 1 uur en 45 minuten rijden is +/- 120 km) Jammer. Misschien als ik eens in de buurt ben

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 01:00

Helaas

voor ons is het ook een uur rijden

maar dan kom je ook minder snel in de verleiding om erheen te gaan en met een volle auto weer terug te komen haha

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 01:02

Haha ja dat is waar, al moet ik zeggen dat ik mezelf nog wel in de hand kan houden
Misschien dat ik van de zomer eens ga, mag ik ook weer paardrijden En maak er een leuk dagje van ofzo, er zijn toch nog spulletjes die ik nodig heb

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 01:09

precies

tip: zou niet teveel geld mee nemen hahhaha

(spreek uit ervaring 'oh dit is wel leuk... en oh dat ook enz enz .. ) hahha

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 01:18

Haha, de prijzen op de website maken het ook wel aantrekkelijk, moet ik eerlijk zeggen, dan wil je gewoon je geld uitgeven.
Nee de speciale paardenbankpas gaat mee, en daar staat niet meer dan een bepaald bedrag op, teveel uitgeven kan ik niet gelukkig

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 01:22

ooo dat is helemaal handig

ik heb alweer een gave frontriem gezien.. die ik vrees ik ga bestellen

Staat onderaan de vorige pagina hahhaha

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 08:03

Misschien leuk om te weten, ze zitten aan de rand van het kuinderbos, als je er naar toe wilt, neem je je paard mee en combineer je het gewoon met een lekker buitenritje. Twee vliegen in 1 klap.

Nog een tip: op het moment kan je via hun website de webcam aanklikken, zo kan je met een beetje geluk de geboorte van een veulen zien, volgens mij wacht ze niet lang meer hoor, die merrie.

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 08:48

Shan?? We hebben ook hele mooie rode truien....

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 09:25

Fredt schreef:
_Marleen_ schreef:
Ik had van de week ook een mail gehad dat de vorige weekaanbieding uitverkocht was Pas na 5 dagen dat ik had besteld...
Ik kreeg deze mail:

De door u bestelde artikelen zijn vanwege de enorme aanvraag, helaas volledig uitverkocht.
Ik kan u in plaats van het bruine dekje, een rode aanbieden met bijpassende bandages.
U mag natuurlijk ook een ander artikelen voor de prijs van € 24,50 uitkiezen.

Ik wilde dan de dutch set er voor in de prijs (25,-) maar dat mocht toen plotseling niet meer... Dus ik heb m'n geld teruggevraagd, vond het niet zo leuk dat de dutch set er niet voor in de plaats mocht...

Ik heb al vaker wat besteld en soms duurt het wel een week of langer voordat ik het binnen heb. Bij andere webshops heb ik het altijd binnen 2 dagen binnen...

Ik ga nu maar wat bij ooteman bestellen.. kijken hoe de service daar is.

xxx

Ik kreeg precies hetzelfde mailtje, en ik heb ervoor gekozen om 1 van de bestelde setjes om te ruilen voor dat rode dekje ipv bruine dekje. En 1 setje om te zetten in een HH stripeset, geen probleem was dat .

Levy... waarom zij wel en ik niet

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 10:23

Marleen, nogmaals....jij verwachtte een rose dekje, en dan nog een extra setje erbij.
Dat gaat helaas niet, dan zou ik jou een rose dekje gratis weg geven.
Ik heb je aangeboden het HELE aanbiedingssetje om te ruilen voor een dutch setje, alleen verwachtte jij daar nog steeds een rose dekje gratis bij.
Je mocht dus iets geheel anders uitzoeken voor hetzelfde bedrag als dat aanbiedingssetje, alleen jij bleef het combineren met een rose dekje uit de aanbieding.
Het lukt denk ik maar niet om je dat duidelijk te maken...

_Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 11:25

De aanbieding was ook dat het dekje gratis was...
24,50 voor 2 dekjes en 4 bandages. Dan zou je dus 1 dekje gratis hebben.

Kriel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 12:48

Ja, het is ook niet voor niets een aanbieding...
Dan kan ik dat niet gaan mixen met de nieuwe collectie.
Dat heb ik je al uitgebreid gemaild dus ik ga die discussie hier niet meer aan.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 13:25

Lijkt me ook niet verstandig aangezien dit topic niet daarover gaat...

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 14:04

Levy schreef:
Citaat:
Shan?? We hebben ook hele mooie rode truien....

Ik wil wel leverancier worden hoor!
mijn voorraad is groot. Ik wil er vanaf teab

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 14:09

en anders ga ik ze aanbieden in de huiskamer, tegen sterk concurerende prijzen

Tanjake

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 14:15

Heb niet het hele topic doorgelezen, maar wil toch een positieve reactie kwijt. Ik heb intussen 2 keer iets besteld vanuit België, de laatste keer kort geleden. Weer is het super gegaan! Ik hou er altijd rekening mee dat het wat langer duurt als ik in Nederland iets bestel, maar nee hoor, het was er supersnel! Ik zou er dus ook zo iets anders bestellen (ben jammergenoeg iets vergeten te bestellen, en het is omdat de verzendkosten evenveel zouden zijn als het artikel, anders zou ik het direct bestellen), ik ben in ieder geval tevreden over PR!

ruitersport

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 17:29

Heeeee Shan... alles ok ??
Een tip alle rode truien over elkaar heen... en dan aanbieden als 1 hele dikke trui.
De hele nacht heb ik geen oog dichtgedaan maar, een veulentje.. NOU HO MAAR...!!!
En dan die webcam die werkt zoooooooo verslavend !!!
Laatst bijgewerkt door ruitersport op 11-03-06 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

magic_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 17:32

nee ik zit ook al heel de tijd te kijken, maar nee geen veulen

haha

shan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 17:41

webcam is erg verslavend, gisteren dacht ik dat er iets ging gebeuren, had de telefoon al in mijn hand, gaat ze staan plassen, die muts!