Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Marleen_ schreef:Ik had van de week ook een mail gehad dat de vorige weekaanbieding uitverkocht wasPas na 5 dagen dat ik had besteld...
Ik kreeg deze mail:
De door u bestelde artikelen zijn vanwege de enorme aanvraag, helaas volledig uitverkocht.
Ik kan u in plaats van het bruine dekje, een rode aanbieden met bijpassende bandages.
U mag natuurlijk ook een ander artikelen voor de prijs van € 24,50 uitkiezen.
Ik wilde dan de dutch set er voor in de prijs (25,-) maar dat mocht toen plotseling niet meer... Dus ik heb m'n geld teruggevraagd, vond het niet zo leuk dat de dutch set er niet voor in de plaats mocht...
Ik heb al vaker wat besteld en soms duurt het wel een week of langer voordat ik het binnen heb. Bij andere webshops heb ik het altijd binnen 2 dagen binnen...
Ik ga nu maar wat bij ooteman bestellen.. kijken hoe de service daar is.
xxx
.

En maak er een leuk dagje van ofzo, er zijn toch nog spulletjes die ik nodig heb

zou niet teveel geld mee nemen
hahhaha
) hahha 

hahhaha
Fredt schreef:_Marleen_ schreef:
Ik had van de week ook een mail gehad dat de vorige weekaanbieding uitverkocht was Pas na 5 dagen dat ik had besteld...
Ik kreeg deze mail:
De door u bestelde artikelen zijn vanwege de enorme aanvraag, helaas volledig uitverkocht.
Ik kan u in plaats van het bruine dekje, een rode aanbieden met bijpassende bandages.
U mag natuurlijk ook een ander artikelen voor de prijs van € 24,50 uitkiezen.
Ik wilde dan de dutch set er voor in de prijs (25,-) maar dat mocht toen plotseling niet meer... Dus ik heb m'n geld teruggevraagd, vond het niet zo leuk dat de dutch set er niet voor in de plaats mocht...
Ik heb al vaker wat besteld en soms duurt het wel een week of langer voordat ik het binnen heb. Bij andere webshops heb ik het altijd binnen 2 dagen binnen...
Ik ga nu maar wat bij ooteman bestellen.. kijken hoe de service daar is.
xxx
Ik kreeg precies hetzelfde mailtje, en ik heb ervoor gekozen om 1 van de bestelde setjes om te ruilen voor dat rode dekje ipv bruine dekje. En 1 setje om te zetten in een HH stripeset, geen probleem was dat .
Citaat:Shan?? We hebben ook hele mooie rode truien....