Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maartjuh schreef:even update, hoe gaat het nu?
Blijft moeilijk. In elk topic op bokt, vragen zoals "hoe hoog heb jij gesprongen".. blijf ik zeggen "met mijn pony romeo heb ik..".. Ik kan het gewoon echt niet opbrengen om te zeggen "mijn vorige pony"..
rosaenbeer schreef:maartjuh schreef:even update, hoe gaat het nu?
Blijft moeilijk. In elk topic op bokt, vragen zoals "hoe hoog heb jij gesprongen".. blijf ik zeggen "met mijn pony romeo heb ik..".. Ik kan het gewoon echt niet opbrengen om te zeggen "mijn vorige pony"..
Dat blijft moeilijk.![]()
Gelukkig ga je over 44 dagen al naar hem toe!! Dat is natuurlijk wel helemaal leuk
Kijk daar naar uit, en je kan altijd bij me terecht!
maartjuh schreef:Jaa das fijn.. inmiddels 42 dagen.. oehh, kijk daar echt zooo naar uit.. Keld gaat speciale tape maken, van een uur romeo in denemarken.. Zodattik thuis naar hem kan kijken..
Oehh, ik kijk er zoooo naar uit
maartjuh schreef:Jaa das fijn.. inmiddels 42 dagen.. oehh, kijk daar echt zooo naar uit.. Keld gaat speciale tape maken, van een uur romeo in denemarken.. Zodattik thuis naar hem kan kijken..
Oehh, ik kijk er zoooo naar uit
MayraS2 schreef:gelukkig ga je over 40 dagen alweer naar Romeo toe. Het is natuurlijk erg fijn dat de nieuwe eigenaren je op de hoogte houden.
Citaat:Helaas kan ik niet zo makkelijk dichter bij je komen,
maar zolang ik in je hart ben, ben ik dichbij genoeg.
Romeo