[Romeo verkocht] Het afscheid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Villa

Re: [Romeo verkocht] Het afscheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:04

Wat kan jij je gevoelens mooi omschrijven zeg! Ik word er helemaal stil van.. het filmpje waar je afschijd neemt is zo mooi.... ik kreeg helemaal tranen in mijn ogen..
E
cht heel veel sterkte, en jij zal Romeo nooit vergeten... maar hij jou zeker ook nooit!
Fijn dat ze je trouns nog foto's sturen, dat maakt het teminste nog iets beter, en je kan zien dat hij het tog goed heeft daar.

Karmandi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:43

wauw.... ik moest er helemaal van huilen...
ik heb alle topics over jou en romeo gevolgd, en jullie waren echt een geweldige combi!
ook weer veel sterkte hiermee, maar ik weet zeker dat romeo het daar ook goed heeft. het is toch wel fijn om elke keer wat van die mensen te horen en dat je foto's krijgt.
ik zou graag ook een pm krijgen als er een nieuw topic komt...

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:47

Heel veel sterkte meid!
Toen ik het toppic las, kreeg echt tranen in mijn ogen... ongelofelijk. Het filmpje van dat je afscheid nam.. zoo mooi.. ik kreeg daarbij helemaal tranen in mijn ogen.. Heel veel sterkte meid!

Ook erg fijn om te weten hoe het met hem gaat daar, en dat je contact blijft houden met die mensen waarbij je dus ook foto's krijgt. Ik kan het niet goed omschrijven, maar ik bedoel dit dus voor jou.. Je weet ook dat hij het daar goed heeft en dat heeft voor mij altijd een rustgevend gevoel.. ik heb al je toppic's bekeken. Ik zou graag een PM krijgen als er een nieuw toppic over Romeo komt..

GillyZidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:44

ik had ook tranen in mn ogen van je afscheid van je lieve trouwe room.. wat moet dat moeilijk voor je zijn. ik zou graag op je pb lijst komen. ben erg benieuwd hoe het gaat!

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 13:59

Heeey!

Ik had je verhaal al eerder gelezen en je profiel al gezien in het topic van de crossmutsen maar had nog geen berichtje achtergelaten..
Vond het best wel moeilijk je verhaal te lezen want voor ik denk nu een jaar geleden hebben we de pony die ik gereden heb ook verkocht..
Ik ben ook meegeweest hem wegbrengen en ik zat er ook wel mee maar kon het niet kwijt..
Nu ben je een jaar verder en heb je er niet echt meer wat aan maar ik denk dat je heel goed bezig bent door alles zo van je af te schrijven!!
Is veel beter dan alles opkroppen en daar had ik ook eerder achter moeten komen..
Ik wil ook wel op je PB lijst als dat kan!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 19:43

even update, hoe gaat het nu?

Blijft moeilijk. In elk topic op bokt, vragen zoals "hoe hoog heb jij gesprongen".. blijf ik zeggen "met mijn pony romeo heb ik..".. Ik kan het gewoon echt niet opbrengen om te zeggen "mijn vorige pony"..

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:52

maartjuh schreef:

Blijft moeilijk. In elk topic op bokt, vragen zoals "hoe hoog heb jij gesprongen".. blijf ik zeggen "met mijn pony romeo heb ik..".. Ik kan het gewoon echt niet opbrengen om te zeggen "mijn vorige pony"..

Dat blijft moeilijk. Gelukkig ga je over 44 dagen al naar hem toe!! Dat is natuurlijk wel helemaal leuk Kijk daar naar uit, en je kan altijd bij me terecht!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:26

he, wat een mooi verhaal zeg!!

Heel mooi hoe je je gevoelens omschrijft...

maar ik ben nog niet zo lang op bokt, maar mag ik vragen waarom hij weg moest??? als je daar niet op wilt antwoorden snap ik dat wel hoor!!!

mag ik ook in je pb lijst voor als je weer een nieuw topic heb!!

ik vond het echt een mooi verhaal!!
Veel sterkte nog!!!

-x- Kimberley

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 00:23

rosaenbeer schreef:
maartjuh schreef:

Dat blijft moeilijk. Gelukkig ga je over 44 dagen al naar hem toe!! Dat is natuurlijk wel helemaal leuk Kijk daar naar uit, en je kan altijd bij me terecht!

Jaa das fijn.. inmiddels 42 dagen.. oehh, kijk daar echt zooo naar uit .. Keld gaat speciale tape maken, van een uur romeo in denemarken.. Zodattik thuis naar hem kan kijken..

Oehh, ik kijk er zoooo naar uit

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 09:34

maartjuh schreef:
Jaa das fijn.. inmiddels 42 dagen.. oehh, kijk daar echt zooo naar uit .. Keld gaat speciale tape maken, van een uur romeo in denemarken.. Zodattik thuis naar hem kan kijken..

Wat leuk zeg! Ze doen er van alles aan om jou op de hoogte te houden he, echt leuk!

Helina0611

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:42

ik vind het vrezelijk voor je echt heel rot. ik vind dat je het mooi hebt op geschreven en dat je mooie filmpjes hebt gemaakt. mooi dat het goed met hem gaat. ik zou er niet aan moeten denken dat zo iets met mijn paardje zou gebeuren.

mag ik ook op de pb lijst voor de foto's
groetjes sterkte Franca xx

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:57

maartjuh schreef:

Dat is wel heel lief van ze!! Echt fijn dat ze je ook snappen en begrijpen dat het voor jou ook heel moeilijk is dat Romeo nu weg is.

Anntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 22:05

Wiejoohh . ik zat gewoon met tranen in me ogen het te lezen ..
en nu zit ik nog met een brok in me keel..
wat een prachtig afscheid hebben jullie samen genomen van mekaar..
echt ontroerend..
ik hoop dat het beter met je gaat. En gelukkig ga je in Maart weer naar hem toe..
Graag wil ik ook op het PB lijstjee..
Sterkte meiss .
liefs , Anne

wondertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 08:57

Wel super dat je zulke mensen hebt getroffen. Ze houden je helemaal op de hoogte en gaan echt helemaal met je mee, super van ze.

BasiNami

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:22

Jeetje wat een mooi verslag zeg! Dat afscheidfilmpje... kreeg er een spontane huilbui van..
Erg lief dat de nieuwe eigenaren je zo op de hoogte houden! Ik zal zeker je topics volgen.

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:14

gelukkig ga je over 40 dagen alweer naar Romeo toe . Het is natuurlijk erg fijn dat de nieuwe eigenaren je op de hoogte houden.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 14:11

MayraS2 schreef:
gelukkig ga je over 40 dagen alweer naar Romeo toe . Het is natuurlijk erg fijn dat de nieuwe eigenaren je op de hoogte houden.

Nog maar 33 dagen

Oehhh, ik kijk er zooooooooooooooooooooooo naar uit . Alleen is nog niet zeker of Mam vrij krijgt van der werk, maar ach, anders ga ik denk ik met vliegtuig. Voor Romeo doe k alles
Tis daar trouwens freeezinng koud, -10.. Hij is ziek trouwens, maar ze gaan vandaag bloed afnemen (heerlijk dattie in DA-pratijk staat). Dusse er wordt vast goed op hem gelet

Ze hebben afgelopen donderdag voor het eerst bij de (bonds)coach getraint, die zei dat het een super pony was, ideaal voor Maria en dat ze nog veel konden leren samen Dus het ging super Deze week gaan ze voor het eerst wat laag springen, dus ben benieuwd ..

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 16:26

Ahh wat leuk!!
Volgensmij word er super voor em gezorgd. Hopelijk word ie snel weer beter..

Jiviejik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 17:48

Hey!
Leuk zeg dat de training ook goed gaat!
En idd handig dan die DA praktijk
Hou ons op de hoogte en sterkte!

Yannicke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 20:14

sooo....klas het topic net pas...dat moet moeilijk zijn, vooral na 5 jaar, en m dan na zo'n ver land brengen...dat lijkt me moeilijk! ik heb mn paardje pas 2 jaar, maar moet er niet aan denken om m te verkopen! ook al was het naar ergens hier in de buurt! sterkte!

verder...leuk dat de training goed gaat! wie weet zie je m later nog eens op tv ofzo, op een internationaal concours...you never know;) ook die DA praktijk ernaast is erg handig!

Amina_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 18:07

Hoe gaat het nu met Romeo ?
En met jezelf ?
grtz

Xx_Mitt_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 21:41

Ik ben er ontroerd van heb net pas alles gelezen en gezien.
Vervelend dat hij nu ziek is gelukkig staat hij bij 'n DA-praktijk.
Ik wens je alvast heel veel plezier als je weer naar hem toe gaat!

Zou je mij ook op de hoogte willen houden?

Veel sterkte,

Myrte

LadyxCleo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 17:46

Ik vind het verschrikkelijk moedig en sterk van je dat je het helemaal in een verhaal hebt gezet zodat iedereen het kan lezen... Echt fantastisch... Ik zit hier al van de eerste alinea te huilen en dat is niet van men gewoonte... Jha, ik wil ook dolgraag ook op je pm-lijst!

Veel sterkte!!

x.

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 00:43

Sorry ik ga even schoppen..

Ik heb net een echt uberlieve ecard binnengekregen met de tekst:

Citaat:
Helaas kan ik niet zo makkelijk dichter bij je komen,
maar zolang ik in je hart ben, ben ik dichbij genoeg.

Romeo

Nu ben ik toch wel heel benieuwd wie er aan mij heeft gedacht, en zo lief is..

Om dit topic enigsinds nuttig te maken, een update... Over 9 dagen ga ik naar Romeo. Uiteraard kijk ik er super erg naar uit, en komt er een groot topic, waarvan iedereen van pb-lijst pb-tje krijgt. Ik heb denk ik totaal 20 foto's deze maanden ontvangen van Room, maar omdat mijn Pb-lijst zo lang is, maak ik gewoon een topic aan na dat ik naar Denemarken ben geweest voor alles..

Alles is okey, Keld mailde "Maybe you could bring a couple of trousers so you can try out maria's new pony from Holland"

That made my day ... Ik mag dus rijden, even ... Oehh ik kijk er zo naar uit, gewoon even dat gevoel weer krijgen van Romeo.. hem voelen onder me, zn reacties... Oehh ik kijk er zo naar uit ..

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 01:05

Wat lief dat iemand je zo'n ecardje heeft gestuurd!
En echt heel leuk dat je hem over 8 dagen inmiddels alweer ziet!!
Iig alvast heel veel plezier als je weer naar Romeo gaat,
en ik merk het wel als het nieuwe topic met het verslag en foto's er is
Geef Romeo maar een knuf van me