) Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) amondi schreef:Het maakt niet uit of je gemakkelijk engels tikt, die lui lezen zelf in het nederlands mee, plaatsen op een nederlands forum dus moeten dat gewoon in het nederlands doen.
Moedig ze aub niet aan om in hun eigen taal te zwetsen, zometeen krijg je nog frans en spaans om je in vast te bijten.
Kelloriejj schreef:Citaat:Moedig ze aub niet aan om in hun eigen taal te zwetsen, zometeen krijg je nog frans en spaans om je in vast te bijten.
Naja dan halen we dat toch ook ff door de vertaalmachine amondi
Geen Probleem![]()

En Blensink ook
amondi schreef:Wonen er geen bokkers in Spanje die we kunnen vragen wat hun mening is?

[/quote]
, ik kon zo boos worden als ik wilde maar ze luisterden absoluut niet. Spaanse mentaliteid, want waarom zou je als stoere man naar zo'n dom meisje luisteren?

IcePrincess schreef:Dat doe je niet op zulk terrein, dan struikelen en glijden de paarden over de stenen.
Kan ook niet want bv mijn 'favoriete' merrie is nu helemaal gewend aan het rijden zonder teugels en wil niet anders meer
Citaat:.... superdeluxe, echt zo'n nette dressuurstal maar dan op z'n spaans.
en dát is wel paardgericht???
, deze paarden zijn wandelende skeletjes met stuiterende vette catalanen op hun rug, slecht passende zadels, schoftwonden en hele slechte hoeven.