Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Forestmeisje schreef:Ik moet nog gaan, me ma kleed zich nu aan hopelijk hebben ze de oliebol nog die ik wil, anders rijden we door naar een andere lidl![]()
Wil manenspray, shampoo, mineraalblok en misschien een bodywarmer en rijbroek halen. Eens even kijken lol..
Ennuh die halsters, welke maat moet ik meenemen voor eenhaflinger die normaal Full heeft.. En denk je dat en grote shet een s past?
Bedankt
kizz_rianne schreef:Nou Annetje ik ben bang dat er voor jou niks meer te kopen valt. Ze vallen 'normaal' geloof ik... Maar ik ben om kwart voor negen geweest en toen was er alleen nog maar maatje 50 over
Annetje schreef:Hopen dat ze dan nog een rijdbroek hebben! Vallen ze klein of gewoon? (dan weet ik welke maat ik meot zoeken)
nella schreef:Ik moet eigenlijk nog gaan, zou er nog iets zijn? Nou ligt internet er ook nog eens half uit dus kan ik telefoonnummer van Lidl niet vinden, anders bel ik even of ze nog iets hebben..
Wie heeft niks te doen en wil er even voor mij op de Lidl-site het nummer opzoeken???