Boett-Deken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kiara

Re: Boett-Deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 13:55

Pinky_girl schreef:
Ik heb voor tijdens het rijden in bossige omgevingen ook een vliegendeken met hals en (half) hoofdstuk

Maag ik vragen waar je die vandaan hebt?
En heb je er een foto van?

Ik lees overigens dat er mensen zijn die nu nog een deken op doen, ik was dit jaar vroeg, 3 maart had ze hem op.
Daarentegen heb ik vorig jaar pas op 10 mei (of in die buurt) de Boett voor het eerst besteld.
Vorig jaar was ik laat, of was het weer toen totaal anders?

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 18:19

JewelFamke schreef:
Steffie89 schreef:
Maar ik hoop dat de deken snel binnenkomt

Jammer dat je zo laat bent, ik hoop voor je dat het nog voldoende helpt. Die van mij heeft de deken al vanaf eind maart op. Wat voor één heb je en waar heb je 'm besteld?

Ja, inderdaad. Ik ben eigelijk ook iets te laat geweest met kopen. Maar ik vond ze altijd te duur. Maar als ik haar dan zag schuren, kreeg ik medelijden. Ik heb de deken gekocht in Duitsland. bij een ijslandshop.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 23:48

Borneman in Heesch heb ik ze vandaan. Niets speciaals hoor maar met kleine maas, niet zo grof.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 13:56

Jaaa, ik heb mijn boet-deken binnen Haha!

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 16:10

Okee dan, ik hoop dat hij goed zit en jullie er veeel plezier (profijt) van beleven!
Succes!

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 17:33

En? Past ie helemaal goed? Misschien heb je mazzel, echt eczeem weer is het nog niet geweest, zeker niet de afgelopen dagen.
Hoop dat het gaat werken allemaal.

Foto! Knipoog

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 17:36

zo net even gereden, dus meteen deken gepast.
Op het begin heb ik er 15 minuten over gedaan om hem aan te krijgen Bloos Eerst dacht ik dat die bij de borst veelte strak zat en bij de rug weer te groot. Alleen nou zit die bij de borst goed. Alleen de rug is vrij lang. Dus de deken hangt (met de staartflap) tot haar knieën. Is dit niet veelste lang? En ik heb een appart hoofdstuk gekocht. Er daar zit dan ook een stuk nek aan vast. Alleen, die hoofdkap zakt zteeds een beetje naar beneden, zodat die irriteerd bij Klaartje haar ogen. En het extra stuk nek, glijd steeds naar voren.
Heb de deken net 3 uur en nou al commetaar op Haha!

Klaar leip met de deken rond alsof ze uhm al jaren om heeft! De paarden van de buren vonden Klaar maar raar. Ze stonden allemaal op een rijtje Klaar aan te gapen Haha!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 17:37

JewelFamke schreef:
En? Past ie helemaal goed? Misschien heb je mazzel, echt eczeem weer is het nog niet geweest, zeker niet de afgelopen dagen.
Hoop dat het gaat werken allemaal.

Foto! Knipoog

Ik hoop ook dat het goed werkt!
De digitale ben ik kwijt Bloos

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 17:50

Steffie89 schreef:
Dus de deken hangt (met de staartflap) tot haar knieën. Is dit niet veelste lang?

Jeetje dat is inderdaad wel erg lang...
Maar als de deken verder goed zit kun je daar niks aan doen, in de deken knippen is een beetje zonde...

Het is inderdaad nogal lastig omdoen, ik word er helemaal chagerijnig van. Bloos

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 18:02

xtwisterx schreef:
Steffie89 schreef:
Dus de deken hangt (met de staartflap) tot haar knieën. Is dit niet veelste lang?

Jeetje dat is inderdaad wel erg lang...
Maar als de deken verder goed zit kun je daar niks aan doen, in de deken knippen is een beetje zonde...

Het is inderdaad nogal lastig omdoen, ik word er helemaal chagerijnig van. Bloos

Ik zal eens kijken of ik mijn camera kan vinden. Dan zal ik eens een foto maken.

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 18:53

Kijk eens op pagina 4, daar staat een foto van Jewel met boett. Die van mij was achter ook te lang, ik heb nu een stuk ingenomen.

Vergelijkbaar of is ie langer?

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 21:20

Ik heb in je andere topic al geantwoord Knipoog een foto van Pinkmet deken staat een pagina of 3/4 terug! Lachen

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 18:49

De deken ligt bij Klaartje vergelijkbaar als bij Jewel. De deken lag vanochtend ook wel een beetje scheef. De deken hangt bij de knieën ook echt laag. Eigelijk is de deken ook te groot. Maar dorodat Klaartje een heel brede borst en nek heeft, moet de deken daar weer groot zijn.
Morgen zal ik wel even een foto plaatsen.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 20:25

maar we hebben de deken op zn kortst gemaakt op de rug he stef dus nou wassie wel al veel korter achter en hing die niet meer zo laag, volgens mij paste ie nou goed

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-05 21:27

Fijn dat de deken nu zo goed past! Ja

Ik heb het geluk gehad dat mijn deken perfect paste bij mijn shet Ja

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 22:41

BrittKitt schreef:
maar we hebben de deken op zn kortst gemaakt op de rug he stef dus nou wassie wel al veel korter achter en hing die niet meer zo laag, volgens mij paste ie nou goed

Ja nou hopen dat die morgen goed ligt. Alleen het lijkt mij niet zo stevig.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 00:39

merk je vanzelf Tong uitsteken

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 18:49

ik krijg er binnen kort 1 Haha!
dan heb ik een pyama pony Haha!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 20:10

Jaa, de deken lag er vanmorgen nog op Haha! De deken lag wel weer scheef Boos! En het het nekgedeelte die aan het hoofdstuk zat was weer naar beneden gegaan. Dus was er bij de nek een stuk bloot. Nou heb ik het ergens vast gemaakt. Dus nou nog hopen dat het blijft zitten.
Ik heb trouwens gemerkt dat de deken ook nog voor andere dingen word gebruikt. Ik wou de deken weer opdoen na het rijden. En wou de deken bij de benen vast maken. En ik voelde daar iets zitten. Pakte ik het eruit. was het een drol Clown Echt vet ranzig Haha! Ook komt zat er allemaal gras in het hoofdgedeelte. Niet zo'n klein beetje ook. Geen idee, hoe het er komt. door deken zit nou haar benen en kont ook helemaal onder de poep. Hebben meer mensen hier last van?
Ik wou vandaag een foto maken. Had de digi meegenomen. Zaten er geen batterij in Bloos

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:06

Bij Jewel bleef er ook weleens iets hangen Clown
Sinds ik ingekort heb, heeft ze daar geen last meer van.

Ik heb een stukje ingenomen bij schoft en op de kont, gaat heel goed zo, nu schuift ie ook niet meer.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 21:44

Tot nu toe nooit gezien, ook geen zogenaamde rem-sporen Tong uitsteken

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 21:59

Gelukkig maar dat hier alles goed past en niks overhangt Clown

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 22:38

JewelFamke; Hoe heb je dit dan precies ingekort?

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 16:34

Effe denken hoe ik dat het beste kan uitleggen;

Achter op de kont heb ik gewoon een stukje dubbel gedaan, wat teveel over was. Dat vast gezet met sterk draad (weet het niet precies, heeft mams gedaan Bloos )
Heb het zo gedaan dat ze er geen last van heeft of dat het gaat schuren o.i.d.. Had het eerst op de schoft gedaan, maar dat werkte niet echt.

Ik zal even een foto voor je maken, dan kan je het zien. Het duurt alleen even, m'n ouders hebben de digi mee op vakantie.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 20:07

JewelFamke schreef:
Effe denken hoe ik dat het beste kan uitleggen;

Achter op de kont heb ik gewoon een stukje dubbel gedaan, wat teveel over was. Dat vast gezet met sterk draad (weet het niet precies, heeft mams gedaan Bloos )
Heb het zo gedaan dat ze er geen last van heeft of dat het gaat schuren o.i.d.. Had het eerst op de schoft gedaan, maar dat werkte niet echt.

Ik zal even een foto voor je maken, dan kan je het zien. Het duurt alleen even, m'n ouders hebben de digi mee op vakantie.

Ik snap het wel geloof ik. Ik vind het wel fijn als je ene foto maakt.