Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zal er ook nog even mijn licht over laten schijnen 
Meestal heb je na een spoedcursus een heel best paard
Makkelijk gezegd he......
. Wanneer ik hem uit het land haal, fluit ik en dan komt hij meestal megahard aanrennen, om werkelijk 1 cm voor mijn neus te stoppen
.
. Ik moet er echter niet aan denken dat ik ooit terug zou stappen, dan zouden de verhoudingen in zijn ogen ineens heel anders liggen denk ik
. Een hengst is een heel handig hulpmiddel om je "paardvaardigheden" te ontwikkelen, ze zijn altijd nét iets sneller en handiger dan je denkt.
. Ik geloof niet dat ik hem ooit een mep heb verkocht, is ook niet nodig, hij begrijpt prima of je iets wel of niet waardeert.
27 jaar oud en nog zo brutaal 
gijsenkim schreef:Precies dit is ook een heel goed voorbeeld. Zou Prom wegstappen dan gaat zij uit de weg voor hem............. nie goe..... Een paard moet altijd uit de weg gaan voor jou........... en geloof me (uitzonderingen daargelaten) ze gaan wel uit de weg ......................... op de laatste milimeter![]()
![]()
![]()
Stand your ground
) tenzij je "iets" in je handen hebt, een stok, touw, hoofdstel, desnoods een handschoen.... Maar voor handen alleen.....
Erg vervelend dus. Al gaat het beter. Komt omdat ik nu de truc aanwend, om een hele kleine pas opzij te doen, halster te pakken en hem genadeloos direct om te draaien... hierrrrrblijven dus!