Maar ik vind roken zowieso smerig, maar ja, dat is mijn mening.
Wat ik gevaarlijk vind aan het roken op het paard in het bos, is dat je je sigaret brandend weggooid het bos in. Dat kan dus echt niet!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:doe zoals hierboven!!!
die vat ik niet helemaal!
maar voor de rest ben ik het met jou eens!
laukjefreak schreef:mooneyes
nou je zult je maar verslikken omdat het paard wegvliegt, dan heb je geen lekkere keel meer
nou dat is dna je eigen schuld tog?
ik zou als ik rookte ook nooit op mijn paard roken maar ik vind dat als je het je doet en je krijgt dta ding in je kele of je brand je er aan dna is het je eigen schuld! ik zou het voor de paarde wle zielig vinden als ze hem tegen zich aankrijgen.
zoasl ik al eerde zij , bij ons op stal mag ook niet gerookt worden.

broke schreef:Mensen die willen roken prima, maar bij paarden (dieren) nee ben ik het totaal niet mee eens! Hebben jullie enig idee hoeveel brand er ontstaan is door roken?
Bij ons op stal mag er in en rond de stallen nergens gerookt worden, met uitzondering van de drinkcorner en terras.
Waarom moeten rokers eigelijk zo nodig roken, kunnen ze niet even wachten? Kost het hun te veel moeite, kan een roker me dat uitleggen?
Danielle_1 schreef:Haha!!ik heb nog nooit van schrik een peuk doorgeslikt![]()
Maar als de wind mijn as in de richting van mijn paard waait,maak ik ook mijn peukie uit,dat wel.
Verder rook ik als een ketter,ook als ik aan het rijden ben![]()
En niemand hoeft mij te vertellen dat dat niet kan!!!
Zou me toch wat zijn,is toch mijn verantwoording.
En ik heb ook nog nooit mijn paard gebrand,dus het gaat me best goed af
Overigens rook ik ook niet op stal,maar over het algemeen rij ik dan ook in de bak en niet daar
. Ik rook op mijn paard.
, dus dat is 'm niet gelukt
Helaas......
)
), maar ben 3 jaar geleden gestopt.