verslag van de demo van Aqua8horse in Arnhem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 12:42

ik heb deze hele discussie niet gevolgd maar heb wel de demonstratie gezien. Ik had een standje bij Mansour dus mocht alles bekijken de hele dag Knipoog
Ik ben geen rijkundig wonder maar zag toch idd wat tegenstrijdige dingen. Vooral met het longeren. De rounpenn methodes van ander mensen spreken mij dan toch wel wat meer aan. Een paard constant met je stem aansturen vind ik ook wat vreemd maar zal wel bij de methode horen. Wat loopt dat loopt en dat moet je niet aansporen om door te blijven lopen. Mijpersoonlijk sprak mij de methode van centered riding van de belgisch/nederlandse/amerikaanse mevrouw meer aan.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 12:43

@maaike, dit is door a8 zelf in een ander topic beweerd.

@abby, dat iemand de haar methode niet kan waarmaken, zegt niets over een ander, ook al zijn die voor de doorsnee rijdende hollander wat ongewoon. dus wat mij betreft is het niet nodig om je daarover zorgen te maken.

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 12:57

SP: ik maak me geen zorgen (thanks anyway!); ik gaf nogmaals mijn uitleg over het gebruik van allerlei theorieën zonder te weten wat er daadwerkelijk bedoelt wordt. Dan krijg je dus antwoorden zoals een aantal mensen hiervoor beschreven Haha!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 12:59

11 pagina's lang al wordt hier een persoon volledig afgezeken en de grond in geboord.
Ik ken het slachtoffer niet en heb haar nooit zien rijden maar het zal inderdaad niet zo'n wonder zijn als ze zelf beweerd.
Maar ik krijg nu plaatsvervangende schaamte als ik zie hoe er wordt doorgezeurd in dit topic als een stel kleine kinderen die eindelijk hun gelijk bewezen zien.
Het verbaasd me ook dat er niet ingegrepen wordt? Bij sommige hoeft er maar iets van commentaar te komen en er wordt al een slotje geplaats.
Ik zeg hier niet mee dat jullie ongelijk hebben maar de manier waarop het nu gaat vind ik erg ver gaan.
Een discussie is het allang niet meer aangezien het 'slachtoffer' allang niets meer van zich laat horen. Het is gewoon een afzeiktopic geworden.
Just my two cents Knipoog

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 13:06

ThePast03: hier en daar bespeur ook ik een cynische ondertoon in de reacties. Dat hoeft inderdaad niet per sé (in het open-bokt -om iemand te citeren-), dat ben ik met je eens. Om te zeggen dat het een afzeik-topic is, vind ik ietwat ver gaan.
De triomferende reacties ('zie je wel' ik dacht al dat ze er niets van kon') kan ik in zekere zin nog wel begrijpen. Als je de hele polemiek rondom alle topics van A8H hebt gevolgd in het verleden en wellicht ook via PB met haar hebt gecommuniceerd dan zijn zo zo vreemd nog niet. Of het algemeen correct is, is een ander verhaal. We zijn wel allemaal mensen met emoties en soms hebben die de overhand.

Ik bedoel dit niet vergoeilijkend, ik neem het ook voor niemand op (mèn wat een schoolplein-verantwoording leg ik hier af zeg), ik geef alleen een perspectiefje.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 13:09

abby schreef:
De triomferende reacties ('zie je wel' ik dacht al dat ze er niets van kon') kan ik in zekere zin nog wel begrijpen. Als je de hele polemiek rondom alle topics van A8H hebt gevolgd in het verleden en wellicht ook via PB met haar hebt gecommuniceerd dan zijn zo zo vreemd nog niet.

Dat vind ik dus juist wel vreemd. Ik heb die topics ook gevolgd en zelfs ik kon daaruit halen dat het geen rijkunstig wonder was.
Blijkbaar waren er dus heel veel mensen die toch nog twijfelden en die nu enorm opgelucht zijn dat ze toch gelijk hadden Verward

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 13:23

staan de fotos al ergens op bokt?

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 13:26

Ik vind dat als je al zolang jezelf zo loopt op te hemelen en iedereen die het anders doet beticht van dierenbeulerij, je dit kunt verwachten op het monent dat je zo door het ijs zakt als a8h hier gedaan heeft! Ik heb er in ieder geval geen medelijden mee!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 13:30

Door het ijs was ze allang gezakt, als het haar al gelukt was om op dat ijs te komen Knipoog
Het gaat niet om medelijden, maar hoe lang moet je doorgaan met maar te blijven verkondigen dat ze nu door het ijs gezakt is?
Naar mijn mening gaat het te lang door en wordt het nu gewoon afzeiken maar dat is dus niets anders dan mijn mening.
Bovendien snap ik dat meten met twee maten hier niet helemaal. Bij ieder ander was er allang ingegrepen door het beheer.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 13:32

ThePast03, deze dame heeft het zeldzame talent om mensen af te zeiken, openbaar of via pb. Ik denk dat veel bokkers, hoe hard het ook mag klinken, blij zijn dat het nu openbaar recht gezet wordt.

Het sprookje valt aan diggelen en gelukkig maar.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 13:35

Ik geloof niet in sprookjes misschien dat dat scheelt Haha!
En wie weet had ik ook wel zo gereageerd als ik door haar was uitgescholden of pb's had ontvangen.
Maar volgens mij is het nutteloze energie; of het wordt niet gelezen of het dringt niet door. Dat was volgens mij ook al een jaar bekend.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 13:36

Ik heb zo het idee dat alles al gezegd is en dat we nu min of meer de verkeerde kant op gaan. Tijd voor een slotje lijkt me.