Laat ik even mijn penny-domheden naar boven halen:
#Ik heb ook in de penny gestaan! Op zoek naar het vorige baasje van mijn oude pony.
#Ook idd paardje spelen op de fiets. Dit ging zover dat we aan ons stuur "teugels" maakten en daar ook echt meer gingen sturen!"
#Net doen alsof de honden paarden waren en dan les geven.
#En dan mijn toppunt van een penny-actie: Boven op mijn verzorgfries gaan zitten, in het weiland, terwijl het beestje nog nooit iets of iemand op haar rug had gehad.
Gelukkig is het helemaal goed gekomen met het beestje en is ze nu een 12 jarige wel opgevoede mama fries
*schaam ja*
,en urenlang rondrennen in onze achtertuin,zwaar debiel natuurlijk onze ouders moesten daar verschrikkelijk om lachen
,en in het weekend hele dagen op de manege en waren vaak de laatste die daar nog rond liepen te hobbelen in de binnenbak en over hindernissen te springen hahahahaha wat een fantasie toch 
We deden net alsof we op hoog niveua reden en we hadden ook een sponsor (mijn broertje en ik hadden een badhandoek van mijn tante gekregen met achterop BOB en een beertje staan) we dedan dan dat BOB onze sponsor was 

Die van haar was goed in dressuur, die van mij in springen/cross. Waar dan ook zouden we dat wel even demonsteren.. *Schaam* Op school, in de straat, door t moeras (hoe vaak dat t arme paard vast heeft gezeten.. ach gut).. T erge is dat we dit tot ons dertiende hebben gedaan
) paardje dat ze er helemaal mee is gestopt..)