Lyrik dood, mijn grootste nachtmerrie !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Idooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 12:34

Ik zit hier met een grote brok in me keel je verhaal te lezen. Heel dapper van je dat je je verhaal zo met veel gevoel op bokt kan zetten!!

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 14:34

Thirza schreef:
pff zit echt met tranen in mijn ogen en kan niks anders zeggen dan sterkte met het gemis...

... hier het zelfde

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 14:48

Ik had het gisteravond echt heel moeilijk...telkens gaat er door me hoofd heen van NOOIT meer dit NOOIT meer dat...
Gister was ik voor het eerst alleen ,op zoon moment maak je jezelf helemaal gek!mijn hondje lag naastme en zijn staart naast me en zjin voorplukkie naast mijn kussen...daar had ik wel steun aan..
Maar nu denk ik echt,hoe kom ik hier in godsnaam overheen!
En toch is het ook nog zo onwerkelijk!Ik weet niet wat ik voel,en moet voelen...

boefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 15:03

Ik wens je heel erg veel sterkte!

Anderhalf jaar gelden heb ik mijn (toen 3-jarige) paard ook moeten laten opereren in Utrecht. In de operatie gaven ze haar 30 % kans, dus heel wat meer dan jouw Lyrik.
Ik heb geluk gehad, ze heeft het gered (we hebben afgelopen weekend zelfs 1 meter gesprongen), maar als ik dit lees moet ik gelijk weer denken hoe het ook had kunnen aflopen.

Nogmaals sterkte!!!

Artemide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:28

Ik zit met tranen in mijn ogen, echt...
Heel heel erg veel sterkte!

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 17:37

Nu nadat k nog een keer al jullie llieve reacties heb gelezen voel ik me weer wat sterker!IIk heb zoiezo vandaag een sterke dag...gelukkig ook een keertje!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:08

Ook van mij heel veel sterkte.
Ik vind het heel knap van je dat je je verhaal zo hier neer kan zetten, heb het ook met tranen in mijn ogen gelezen.

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:38

Wat vreselijk zeg. Zo plotseling. Ik heb nu ruim een jaar geleden ook afscheid moeten nemen van mijn pony, maar ik heb wel de tijd gehad om afscheid te nemen en om naar de beslissing toe te leven. Dit is zó opeens. Je hebt voor Lyrik de juiste beslissing genomen, maar dat maakt het verdriet en de leegte niet minder. Heel veel sterkte en ik hoop dat je dit mettertijd een plekje kan geven.

skreia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:05

O,denise wat vreselijk.Je heb het mooi opgeschreven allemaal,zo kunnen we allemaal lezen wat er gebeurde en hoe je je voelde.Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd.Elke keer als er foto's in beeld kwamen,kwamen ook de tranen weer maar wel heel mooi gedaan van iedereen.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:31

Heb echt een brok in m'n keel. Wat is dit erg zeg! Maar je hebt absoluut de beste beslissing genomen, je maatje zal je dankbaar zijn!

Heel veel sterkte! Ach gut

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:01

De tranen lopen over m'n wangen.
Ook van mij heel veel sterkte toegewenst.

lecoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:25

heey meis je hebt het echt mooi geschreven ik zit helmaal te huilen maar dat deed ik al toen ik het hoorde en die pijn in me buik had ik denk heel de dag aan je kuss je dinnetje daffy

Whizper08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:31

Het lijkt me verschrikkelijk om zoiets mee te maken. heel veel sterkte met het verlies van je maatje...

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:33

Ook van mij, heel veel sterkte!! Ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt vier jaar geleden. Kan me ook helemaal voorstellen hoe jij je daar in Utrecht gevoeld hebt!!! Erger kan niet..... nogmaals veel sterkte!!!!

djerada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:38

Kzit nu echt gewoon letterlijk te huilen.
Hoe erg dat voor je zou zijn. Die laatste blik en aanraking.... wat erg voor je! Ik wens je echt heeeel erg veel sterkte toe. En je hebt een hele goede keuze gemaakt voor je maatje. Hoe moeilijk het ook was. Ik hoop dat je snel van het verdriet afkomt en dat je voor altijd zal beseffen dat dit het allerbeste is. Groetjes en sterkte Ach gut Yerma

Saar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:40

Hier nog een die in tranen je verhaal heeft gelezen...Verdrietig

Dat lijkt me echt het ergste dat je kan overkomen, héél veel sterkte de komende tijd Ach gut

marleentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:50

Veel sterkte..!
Ik vond je verhaal heel zielig

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:58

ik wens je de komende tijd heel veel sterkte weet eigenlijk niet zo goed wat ik verder moet zeggen omdat het best wel heftig is wat je meegemaakt hebt maar geloof me de eerste tijd is het moeilijkst maar langzaam slijt het maar hij zal altijd bij je blijven en op een gegeven moment heb je er vrede mee en ik denk dat je toch een goede beslissing heb gemaakt ookal is dat de moeilijkste beslissing die je kan nemen maar gelukkig heb je altijd nog de herrineringen en foto's. ik wens je nogmaals heel veel sterkte meid

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:59

hoi meissie hoe gaat het nu met je?
Ik vind je verhaal echt zo erg.Het is al de tweede keer dat ik het lees,en elke keer rollen de tranen over mijn wangen.Je hebt je gevoelens echt zo mooi verwoord,dat het zo erg is.
verhaal zeker niet kwijt doen want het is prachtig geschreven.
nog veel sterkte gewenst

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:02

verschrikkelijk Huilen Huilen Huilen ik zit hier echt met tranen in me ogen..er zal je maar zoiets gebeuren Huilen heeeeel veeeeel sterkte!!!

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:07

Wat een vreselijk nare gebeurtenis en wat een moedige beslissing!

Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je maatje.

"Achter tranen van verdriet, schuilt de glimlach van een herinnering".

Veel liefs Britt. Ach gut

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:15

hier ook traantjes, wat vreselijk meid.... heeeeel veel sterkte. liefs!

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:22

Lieve Denise,

Ik wil je even laten weten dat ik met je mee leef en hem ook vreselijk mis. Lyrik was ons mannetje en ons maatje en zijn verlies is ook voor mij nog totaal niet te vatten.

Wat zal ik hem missen. Niet langer deuren en knopen open maken....nooit meer naar je hinniken als je kwam...nooit meer ome Lyrik zijn voor de veulens....nooit meer poetsen als hij weereens smerig was...nooit meer gapen voor hij zij hoofdstel in wil doen....gewoon nooit meer zijn lieve koppie zien...

Kan het nog steeds niet geloven.....

Maar ik ben heel trots op je. Ik weet hoe hecht je met hem was en je hebt de juiste beslissing genomen. Dankjewel, ook namens Lyrik. En heel veel sterkte meid!

Barbara

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:28

krijg kippevel van wat barbara heeft geschreven

naam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:38

ik heb je verhaal met tranen gelezen!
je hebt je gevoelens ontzettend mooi verwoord!

En je hebt zonder twijfel de juiste beslissing genomen!

Ik wens je ontzettend veel sterkte! Wat zal je hem missen!
Maar je bent in elk geval bij hem geweest tot het eind!
Meer kon je niet meer voor hem doen! Onthoud dat goed!

Heel veel sterkte!