Ik houd niet van schimmelkleurigen.. ik zou gek worden als ik hem altijd maar moet poetsen enzo, maar ik ben het wel met Tanjake eens. Vind schimmels super mooi als ze donker zijn, maar helaas worden ze later wit. Ik zou ook geen bonte nemen, of dan eentje zonder veel wit (ben niet kieskeurig hoor ) ik houd persoonlijk ook niet zo van veel wit op het hoofd, vind het altijd sierlijk als de paarden een klein kolletje en een snebje bijvoorbeeld hebben.
Ik houd van vossen Abi is er eentje en bruintjes (Cookie en Nevita) Overigens ken ik wel mooie schimmels hoor!
sharonalover
Geplaatst: 18-01-05 21:40
Sorry voor de schimmel liefhebebrs, maar ik ebn niet weg van schimmels, er zijn wel schimmels die ik wel mooi vind, maar nog steeds niet om te hebben......
jokari
Geplaatst: 18-01-05 21:58
.
Laatst bijgewerkt door jokari op 20-04-25 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Faline
Geplaatst: 19-01-05 13:56
Er is niet echt een kleur die ik echt lelijk vind eigenlijk. Ik kijk meer naar de totale uitstraling van een paard. Heb overigens wel een favo kleur en dat is Palomino
Ik heb zelf een schimmel!En dat terwijl ik daar ABSOLUUUUUT niet van houd...kwam dr tegen, en kon dr niet laten staan;)Wel een voordeel is dat ze superdonker van kleur is...En dat al 4 jaar! Bij ons wisselen de paarden nogal eens, door verkoop of training, maar er staan er twee vast bij. De ander is een bruine met zwarte manen...lkkr standaard dus...Het is alleen echt mijn vriendje, kan alles met hem uithalen...Ik weet wel uit ervaring dat je vosmerrie*s heel slecht verkocht krijgt, er is gewoon haast geen vraag naar...Alleen donkere koffievossen, die zijn makkelijk te verkopen;) Groetjes
Countrygurl
Geplaatst: 21-01-05 17:07
Schimmel haha
Huisvrouw
Geplaatst: 21-01-05 17:13
Simpele voskleurigen vind ik niet zo.... Maar bijv koffievos vind ik wel weer mooi. Ach ja, het hangt er ook vanaf hoe het paard er zelf uit ziet natuurlijk! Een zwart ongespierd zakje botten of een prachtig gespierde vos...dan kies ik toch de vos
casanova
Geplaatst: 21-01-05 18:13
schimmel is toch mijn minst favouriete kleur...
Tibamar
Geplaatst: 21-01-05 18:48
Ik zou nooit een witte Appaloosa met zwart/bruine stippen kopen Die vind ik echt niet mooi...de andere kleuren Appaloosa vind ik trouwens soms wel mooi
kadans16
Geplaatst: 22-01-05 23:58
Ik vind een palomino helemaal het einde. Maar ik heb niet bewust naar een kleur gezocht.Mij boeit het echt niet welke kleur hij heeft.Sammartini is een bonte maar hij loopt wel ZZ-zwaar en het is een ontzettend mooi beest.Daarom maakt het mij echt niet uit welke kleur hij heeft.Als zn bouw en bewegingen maar spectaculair zijn.
RosaNur
Geplaatst: 23-01-05 00:51
Als je aan mij vraagt welke kleur ik niet zo geweldig vind, zijn het vossen of van die standaard bruine. Dat omdat je op wedstrijden altijd iedereen met zo'n kleur ziet, ik vind het gewoon zaai. Van vossen vindt ik van die hele donkere koffievossen, of van die vossen met hele hoge witte benen en een witte bles wel heel mooi. Ik ben zelf meer een beetje van zwart,schimmel, of bont, dat vindt ik gewoon mooi omdat het bijna niet voorkomt en het heel mooi kan tonen,mits goed verzorgd. En wildkleur staat me ook wel aan, dus eigenlijk alles behalve standaard vossen en standaard bruine. Verder veel smaak dus.....
Snan
Geplaatst: 23-01-05 01:12
Ik hou niet zo van standaard bruin, schimmels ben ik meestal ook niet echt weg van
Liza_vL
Geplaatst: 23-01-05 01:27
Ow zeg nooit nooit!
Ik wilde nooit een schimmel, moet je zien wat ik toen heb gekocht. (Maar het is dan wel een hele mooie he )
Het gaat gewoon om de uitstraling van zo'n paard, niet de kleur. Ik hou niet zo van bont, maar ik zag laatst toch een mooie!
lailapri
Geplaatst: 23-01-05 17:22
Sorry ik val niet op kleur, puur op karakter alleen
Ptries
Geplaatst: 23-01-05 17:32
Ik zeg ook zeg nooit nooit. Ik houd namelijk helemaal niet van vos als kleur, maar mijn vorige pony was een vos en het paard dat ik nu heb weer. Een goed paard heeft geen kleur.
Jolanda89
Geplaatst: 23-01-05 22:34
Ik heb niet echt een kleur waar ik van zeg, nooit. Ja, die appaloosa kleuren, die vind ik echt niet mooi. Ik heb nu een vosje, en hiervoor een zwarte. Allebei wel leuk.