Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pablolover schreef:het is een merrie, dus je had er over kunnen denken om haar te laten dekken. misschien had er dan weer een vals paard uitgekomen (waarvan ik denk dat dat niet erfelijk is, maargoed) Als het paard echt zo gevaarlijk was, dan zitten hier erg grote risico's aan, maar het valt te proberen. Ik weet toch al wat voor een reacties hier op komen, maar het is beter dan dood.
Linardsje23 schreef:Een dier kan niet praten, en ook niet zeggen hoe die zich voelt, misschien is er wel een rede voor, dus ik vind dit wel een erg harde beslissing!!
Pablolover schreef:het is een merrie, dus je had er over kunnen denken om haar te laten dekken. misschien had er dan weer een vals paard uitgekomen (waarvan ik denk dat dat niet erfelijk is, maargoed) Als het paard echt zo gevaarlijk was, dan zitten hier erg grote risico's aan, maar het valt te proberen. Ik weet toch al wat voor een reacties hier op komen, maar het is beter dan dood.
Pablolover schreef:Ik ben nu 14, heb mjn vader verloren, zijn Twee paarden en een veulen daarvan. Hiermee wil ik absoluut niet zielig doen, maar dan kun je niet zeggen dat ik weinig ervaring heb en dat ik er makkelijk over denk. Ook ik weet hoe het is om een paard te hebben die je nooit kunt vertrouwen (al weet ik niet in hoeverre je deze 2 paarden met elkaar kunt vergelijken)
reactie op Juut: ik zou het niet op mijn geweten hoeveen hebben, ooit van maatregelen gehoord? prive terrein bijv.?
Pablolover schreef:het probleem is, dat wanneer het paard niet getrapt had (al dan niet gericht) dan had dat paard nu nog geleefd
Ik ben absoluut geen pennymeisje, wanneer je dat niet gelooft, kom je maar eens op bezoek, maar misschien zijn de ideeen en standpunten die pennymeisjes er op na houden wel beter dan zogenaamde 'vakmensen', die het over het zogenaamde welzijn van hun paard hebben