Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Crista schreef:Ja, heb inderdaad maar een mail gestuurd... er zijn nog wel business tickets beschikbaar, twijfel bijna ok die te bestellen, want staat nergens bij dat je moet "bewijzen" dat je een zaak oid hebt in de paarden....
nicole_floor schreef:xLiez schreef:Oooh vroeger moest je echt een specifieke dag kiezen, wij gaan donderdag dus was al aan het zoeken hoe ik in vredesnaam die datum moest selecteren ergens haha
Toen ik de ticket op mijn naam zette, moest ik wel een dag aangeven.
Crista schreef:Ja, heb inderdaad maar een mail gestuurd... er zijn nog wel business tickets beschikbaar, twijfel bijna ok die te bestellen, want staat nergens bij dat je moet "bewijzen" dat je een zaak oid hebt in de paarden....
prompter schreef:Crista schreef:Ja, heb inderdaad maar een mail gestuurd... er zijn nog wel business tickets beschikbaar, twijfel bijna ok die te bestellen, want staat nergens bij dat je moet "bewijzen" dat je een zaak oid hebt in de paarden....
Is het nog gelukt? Ik las op Instagram dat het een storing was met de weekend tickets, maar dat ze nu weer beschikbaar zijn