Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
c_alsemgeest schreef:Aangezien ik ook van een paar mensen bijzondere PB's heb gehad dat ik sowieso anti sarah ben omdat ik mijn paarden ook mishandel met meerdere bitten, meteen even een toelichting hier, aangezien ze uit dit topic komen en ik het dan 1x kan typen ipv meerdere pb's beantwoorden
c_alsemgeest schreef:De meest grappige vond ik 1 die aan gaf dat ik Sarah haatte omdat ik het zelf dus doe (bit/s&t) en mij dus aangevallen zou voelen
Ik haat niet snel mensen, maar zeker niet als ik ze nog nooit heb ontmoet![]()
Ik kan alleen een mening hebben over wat ze publiceren. En het daar wel of niet mee eens zijn.
En eigenlijk heb ik niet eens mijn mening daarover gegeven in dit topic, niet op inhoud. Eigenlijk alleen over de risico's voor een blad om iemand met een zwart/wit visie een podium te geven en wat ik onder aanhang versta.
Maar blijkbaar haat je dan iemand.
EdithEri schreef:Sjonnie, wij bij Bit zijn bezig met het maken van een informatief en lekker leesbaar blad over paarden, waarbij we de actualiteit volgen en nieuwe ontwikkelingen en interessante personen belichten. Niet meer, niet minder. Onze doelgroep is memsen met een brede interesse in paarden, van gedrag tot training tot anatomie enz. Geen interesse in? Niemand is verplicht het te lezen. Ieder zn ding.
EdithEri schreef:EdithEri schreef:Sjonnie, wij bij Bit zijn bezig met het maken van een informatief en lekker leesbaar blad over paarden, waarbij we de actualiteit volgen en nieuwe ontwikkelingen en interessante personen belichten. Niet meer, niet minder. Onze doelgroep is memsen met een brede interesse in paarden, van gedrag tot training tot anatomie enz. Geen interesse in? Niemand is verplicht het te lezen. Ieder zn ding.
c_alsemgeest schreef:De meest grappige vond ik 1 die aan gaf dat ik Sarah haatte omdat ik het zelf dus doe (bit/s&t) en mij dus aangevallen zou voelen
Ik kan alleen een mening hebben over wat ze publiceren. En het daar wel of niet mee eens zijn.
En eigenlijk heb ik niet eens mijn mening daarover gegeven in dit topic, niet op inhoud. Eigenlijk alleen over de risico's voor een blad om iemand met een zwart/wit visie een podium te geven en wat ik onder aanhang versta.
Raineri schreef:c_alsemgeest schreef:De meest grappige vond ik 1 die aan gaf dat ik Sarah haatte omdat ik het zelf dus doe (bit/s&t) en mij dus aangevallen zou voelen
Damm. Was dit wel een volwassene? Misschien was het wel een heel fanatiek penny meisje van 12