Sarah Pesie werkt nu voor Bit?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Re: Sarah Pesie werkt nu voor Bit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-24 13:36

Wow, ik vind eigenlijk dat het feit dat ook jij PBs heb ontvangen met dat je je paarden mishandeld met stang en trens gewoon echt ALLES zeggend waarom ik dit topic ben gestart.

Verder mooi omschreven en daar ben ik het helemaal mee eens.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 15:05

c_alsemgeest schreef:
Aangezien ik ook van een paar mensen bijzondere PB's heb gehad dat ik sowieso anti sarah ben omdat ik mijn paarden ook mishandel met meerdere bitten, meteen even een toelichting hier, aangezien ze uit dit topic komen en ik het dan 1x kan typen ipv meerdere pb's beantwoorden :')

Dit is toch van de zotte, waar zijn die mensen mee bezig? Dat je het nog gaat uitleggen is bewonderingswaardig, maar ik vraag me af of je door plaat voor hun kop heen komt. Want in hun ogen is het slecht en dus is het slecht. Over gebrekkig kennisniveau gesproken.

c_alsemgeest

Re: Sarah Pesie werkt nu voor Bit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 15:47

De meest grappige vond ik 1 die aan gaf dat ik Sarah haatte omdat ik het zelf dus doe (bit/s&t) en mij dus aangevallen zou voelen :')
Ik haat niet snel mensen, maar zeker niet als ik ze nog nooit heb ontmoet _O-
Ik kan alleen een mening hebben over wat ze publiceren. En het daar wel of niet mee eens zijn.
En eigenlijk heb ik niet eens mijn mening daarover gegeven in dit topic, niet op inhoud. Eigenlijk alleen over de risico's voor een blad om iemand met een zwart/wit visie een podium te geven en wat ik onder aanhang versta.
Maar blijkbaar haat je dan iemand. :+

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-24 16:11

Over zwart/ wit gesproken.. 8)7

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 16:48

c_alsemgeest schreef:
De meest grappige vond ik 1 die aan gaf dat ik Sarah haatte omdat ik het zelf dus doe (bit/s&t) en mij dus aangevallen zou voelen :')
Ik kan alleen een mening hebben over wat ze publiceren. En het daar wel of niet mee eens zijn.
En eigenlijk heb ik niet eens mijn mening daarover gegeven in dit topic, niet op inhoud. Eigenlijk alleen over de risico's voor een blad om iemand met een zwart/wit visie een podium te geven en wat ik onder aanhang versta.

Hilarisch *D . Maar iemand die publiceert, daar mag je zeker een mening hebben over de inhoud van het gepubliceerde. Anders hadden ze het zelf thuis op hun harde schijf moeten houden.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-24 20:36

Bijzonder die pb’s :')
En vreemd dat je dan hier niet gewoon je mening geeft. Ik ben niet haatdragend, maar zou ze wel melden bij een mod eerlijk gezegd :o

Ontopic, en afrondend qua mijn mening, want ik val in herhaling denk ik (omdat ik niet weet hoe ik het anders kan zeggen misschien);
Ik vind het wel prima als er mensen zijn die de knuppel in het hoenderhok gooien. Wie de schoen past, trekt hem aan. En wie die niet past, die haalt dan toch zijn schouders op?

EdithEri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 15:30

EdithEri schreef:
Sjonnie, wij bij Bit zijn bezig met het maken van een informatief en lekker leesbaar blad over paarden, waarbij we de actualiteit volgen en nieuwe ontwikkelingen en interessante personen belichten. Niet meer, niet minder. Onze doelgroep is memsen met een brede interesse in paarden, van gedrag tot training tot anatomie enz. Geen interesse in? Niemand is verplicht het te lezen. Ieder zn ding.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 15:35

EdithEri schreef:
EdithEri schreef:
Sjonnie, wij bij Bit zijn bezig met het maken van een informatief en lekker leesbaar blad over paarden, waarbij we de actualiteit volgen en nieuwe ontwikkelingen en interessante personen belichten. Niet meer, niet minder. Onze doelgroep is memsen met een brede interesse in paarden, van gedrag tot training tot anatomie enz. Geen interesse in? Niemand is verplicht het te lezen. Ieder zn ding.

Jij zou je toch uitschrijven van bokt?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 16:05

c_alsemgeest schreef:

Damm. Was dit wel een volwassene? Misschien was het wel een heel fanatiek penny meisje van 12

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-24 16:55

Raineri schreef:
c_alsemgeest schreef:

Damm. Was dit wel een volwassene? Misschien was het wel een heel fanatiek penny meisje van 12

Is dat niet het standaard denknivea dan van dier en recht aanhangers ? :')