Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Monique1963 schreef:Mooi gelukt de vloer! En Ik heb er ook eentje die wel eens wil gaan liggen bij het bekappen. Dan zetten we haar even weg en daarna weer verder.
ik denk niet dat ze ooit een heel stabiel buiten paard wordt in haar eentje, maar ik ben al erg blij dat ik nu met de goede weersomstandigheden zo kleine ritjes kan maken. En zelfs geen een keer meer hoef af te stappen
.
ze zijn al een paar weken maar sinds gisteren zijn ze echt aan de wandel.

geen idee in wat voor staat hij is, maar het zou wel fijn zijn. Al is het maar om uiteindelijk mn vriend zijn toekomstige paard mee op te halen, of noodgevallen bv.
het is alleen niet goed te zien op de foto..
het zijn erg goede muizen vangers hier

Sintara schreef:Haha ja de voerbakjes zijn gerecycled zullen we maar zeggen![]()
![]()
Ik weet niet zeker of ze al een maand oud zijn, maar fijn te horen dat het niet perse kwaad kan dat ze volwassen voer eten. Moederpoes jaagt ook met zevooral op al driekwart dode dieren en naaktslakken, maar je moet ergens beginnen..
verder is het aan de eigenaar vind ik.
dus als het niet echt erg is, ga ik daar niet aan beginnen eerlijk gezegd..
ze was mega druk aan de longe, de hele tijd bangig en dan proberen heel snel van oefeningen te wisselen. Ze heeft denk ik te weinig gedaan de laatste tijd
oh en nog het ergste, nadat ik haar weer terug had gezet liep ze heel relaxed en op dr dooie gemakje terug naar het andere paard