Monique1963 schreef:Mooi gelukt de vloer! En Ik heb er ook eentje die wel eens wil gaan liggen bij het bekappen. Dan zetten we haar even weg en daarna weer verder.
Ja mel ging niet liggen omdat het haar te zwaar werd hoor, dan vraagt ze haar voet wel terug. Maar ze is erg handig met dat soort dingen, ze heeft een erg goed evenwicht en bewustzijn van haar eigen lichaam.
We hebben heerlijk buiten rondjes gereden de laatste tijd
ik denk niet dat ze ooit een heel stabiel buiten paard wordt in haar eentje, maar ik ben al erg blij dat ik nu met de goede weersomstandigheden zo kleine ritjes kan maken. En zelfs geen een keer meer hoef af te stappen
.
Nou scheelt het wel dat het hier zo lekker overzichtelijk is voor haar.
Op stal hebben we kittens, zo cute
ze zijn al een paar weken maar sinds gisteren zijn ze echt aan de wandel.
Deze is het dapperste:

En bij deze twee kan ik nog niet echt in de buurt komen:

Mijn stalbaas heeft bedacht dat wij zijn trailer wel kunnen opknappen, en dan mogen we hem gratis gebruiken wanneer we maar willen. Ik heb gezegd dat we er best naar willen kijken
geen idee in wat voor staat hij is, maar het zou wel fijn zijn. Al is het maar om uiteindelijk mn vriend zijn toekomstige paard mee op te halen, of noodgevallen bv.
En we zijn in ons eigen huis bezig met de tegels in de bijkeuken/entree, het zijn dezelfde tegels als in de badkamer. We vinden het brons zo mooi
het is alleen niet goed te zien op de foto..