Rennie89 schreef:Ik ga je ook volgen! Zie je foto’s op fb ook vaak voorbij komen en blijf het leuk vinden om te zien hoe je met paarden te werk gaat
Dankjewel, en leuk, welkom

LvdO schreef:zo zeg ik liep me een partij achter met je topic! wat zien ze er goed uit en die Halloween foto's! gaaf hoor!!
Ja alles gaat hier gewoon door hoor

Gisteren mest dienst dus zelf weinig met de paarden kunnen doen, wel Annemayke op pad gestuurd met Xanti om lekker naar buiten te gaan. Dus dit was mijn uitzicht;

En dit het hare

Daarnaast had ze Aslan voor het eerst zonder mij in de bak gereden, in stap en draf ging dat al heel aardig, met de galop wel even meegeholpen

Vandaag met Muriel en Xanti naar het water gewandeld. Xanti kan zich geen houding geven als hij langer op dezelfde plek moet blijven en daar een rondje moet maken en maakt dan 360's en mini bok-steiger acties. Niet heel handig dus daar gingen we even mee aan de slag. Gewoon buitenrit is prima, maar ergens even blijven geeft error

Het water vind hij heel leuk, dus daar lekker even in gespetterd!

Aslan mocht vandaag even lekker makkelijk, stretches aan de longe, wat een body krijgt ie toch