Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

de zon had er al twee uur op geschenen dus was goed ontdooid. 
 . Ik ben nu ook toch maar op zoek naar iemand die iig het mesten wil doen. Voeren en soortgelijke dingen doe ik liever zelf, maar dit zou me in elk geval een uur schelen  

wel stervenskoud helaas.

zo raakt die oa half in paniek als die in een vreemde stal staat en moet je hem eerst gerust stellen, die doet anders pogingen om over de staldeur te springen. 

, dit was van de avond na het springen, vandaar die witte vlekken op z'n benen, da's zand van de piste. 

momentje was. Zo ineens kan je dan stappen maken, leuk is dat! Die grondwerkles klinkt heel nuttig. Ik ben me sinds een paar weken ook aan het verdiepen in de kalmeringssignalen van paarden, en pik er al een stuk meer op dan voorheen, ook op momenten dat ik denk: "Huh, hier heb ik het nooit doorgehad". Leuk is dat, en inderdaad heel waardevol. 
 En we gaan wat betreft weer/seizoen ook de goede kant weer op, dus dat is fijn.

Past idd bij zijn statige stand.

Heb bij aankomst eerst maar geroepen dat ze niet moesten schrikken voor ik daar mijn hoofd om het hoekje stak.  

begrijpelijk dat je op zoek gaat naar iemand die je wat kan helpen.

vraagt wat oefening van het oog wel, haha. 
 succes met de puber!

Baron daar in tegen is veel schoner, maar heeft misschien te maken met feit dat hij nog hengst is?
 kleine clown.

Citaat:Voor januari staat het volgende op de planning:
- 1x per 2 weken dressuurles [1/2]
- Paar keer trailerles [1/4]- Meten + wegen (want ik weet na 6.5 jaar nog steeds geen officiële stokmaat en ik gok zijn gewicht)
- Mogelijk overstap naar bitloos
 Geprobeerd met de dubbele longe, ging echt super. Nog steeds gevoelig qua hulpen, maar veel meer strekken qua hals. Morgen weer dressuurles, donderdag/vrijdag/zaterdag drie sessies trailer. Dus zijn week is wel weer vol. Balou_k schreef:Ik ga hier ook mee kletsen.
Allereerst begin ik ook als een kapotte plaat. Het is koud en ik wil lente.
Zelf een Haflinger ruin, momenteel aan het revalideren. We zien wel hoe ver we komen. We komen in ieder geval van niks. Momenteel stappen we een uur met 5 minuten draf.
Daarnaast een jonge PRE merrie, wordt in april 2.
[ [url=m/tbsCAa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YCdOdO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wQCi2X.png]Afbeelding[/url] ]