Hij gaat de hoogte in! En dag mag ook wel want zijn hoofd en hoeven zijn echt flink groot voor de rest van zijn lijf.

Zo braaf aan fotohalster en los.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElinaSK schreef:Welkom Furioso! Mooi dier.
Wat een mooi hoofdstel Maartje, mag ik vragen welke dit is? Mijn merrie heeft ook een schurft hekel aan de kaptoom namelijk super jammer maar misschien dat ze zoiets wel beter accepteerd.
Balen Muze, maar wel goed dat je er nu achter komt voordat er eventueel issues met een bit ontstaan. Er zijn wel vrij dunne bitjes op de markt maargoed ik weet niet of dat alsnog te dik is natuurlijk.
Maartje_M schreef:Haha de was echt heel blij furiousik hou me er maar aan vast dat ze me met de tijd vast meer gaat waarderen
![]()
Elina het is inderdaad het hoofdstel van hooks. Ze hebben hem ook zonder de bling bling. Mijn eerste indruk was niet dat het super fragiel is dieseltje, maar ik kan er dit weekeind wel even detailfotos van maken als je wilt?
JJ4 schreef:Even vraagje, hebben jullie paardjes ook van die opgezwollen koppies van het tanden/kiezen wisselen?
Dexter heeft aan beide kanten van zijn hoofd duidelijke bollingen zitten (daar waar zijn bles uitloopt naar de zijkant). Ook zijn onderkaak, flinke bobbels te voelen en te zien.
Op de foto (net genomen) zie je het niet helemaal goed, maar vind het toch wel aanzienlijk.![]()
Hij is ook wat loom, maar goed ze hebben ook net 12 uur buiten in weer en wind gestaan en de temperatuur is natuurlijk ook flink gedaald, dus misschien gewoon wat rozig nu ze op stal staan.![]()
[ [url=m/92tMX1.jpg]Afbeelding[/url] ]
JJ4 schreef:Even vraagje, hebben jullie paardjes ook van die opgezwollen koppies van het tanden/kiezen wisselen?
Dexter heeft aan beide kanten van zijn hoofd duidelijke bollingen zitten (daar waar zijn bles uitloopt naar de zijkant). Ook zijn onderkaak, flinke bobbels te voelen en te zien.
Op de foto (net genomen) zie je het niet helemaal goed, maar vind het toch wel aanzienlijk.![]()
Hij is ook wat loom, maar goed ze hebben ook net 12 uur buiten in weer en wind gestaan en de temperatuur is natuurlijk ook flink gedaald, dus misschien gewoon wat rozig nu ze op stal staan.![]()
[ [url=m/92tMX1.jpg]Afbeelding[/url] ]