[EG]Paard gevonden: Ruin, 13jr, valk, 1.66(ongeveer).

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: [EG]Paard gevonden: Ruin, 13jr, valk, 1.66(ongeveer).

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 09:56

PZB ziet de euro's mislopen want die kunnen zo'n mooi paard vast voor veel plaatsen....

Ts je bent een topper dat je ineens dit paard zo goed opvangt.
erg raar dat dit paard niet bij een stal geregistreerd staat terwijl dat wel verplicht is.
Ik denk dat de eigenaren zich niet gaan melden.....

Eefjebeefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 09:57

Goed dat je dit paard opvangt TS!

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:03

gadverdamme. Wat een nRe stichting is pzb toch. Ik geloof nieteens dat het om het geld gaat. Die lui zijn gewoon zo narcistisch als de pest en willen de wereld doen geloven dat zij als enige goed voor een paard kunnen zorgen.
Een zichzelf respecterende stichting zal nooit proberen extra dieren te krijgen. Ze helpen de dieren die het nodig hebben. Omhooggevallen snotapen zijn het

Durquia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:40

Misschien dat bericht van pzb rapporteren? Er is TS niks gevraagd toch? Zo komen de juiste berichten misschien helemaal niet bij haar terecht

LadyDii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-22 10:41

Moderatoropmerking:
Speculatie verwijderd

Moon10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:44

LadyDii schreef:
Moderatoropmerking:
Speculatie verwijderd

Ik heb het gerapporteerd een kwartier geleden. Ik zag het gedeelde bericht van PZB al diverse keren voorbij komen op FB en ik heb mijn FB vrienden erop geattendeerd dat ze jouw bericht moeten delen en niet die van PZB. Hopelijk halen ze het snel weg en vervangen ze het door het originele bericht.

Durquia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:44

Ja laten we dat met z’n allen doen! Bij de 3 stipjes rechts bovenaan bij het bericht van pzb

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:47

Ik heb het ook gerapporteerd. Ijdele pubers met hun bemoeienis.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:47

Gerapporteerd!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:48

LadyDii schreef:
PZB heeft er NIKS mee te maken. Ze ruiken geld! Kunnen we dit bericht rapporteren?!

Had ik al gedaan op FB, onder de keuze "foutieve informatie".

Kennis van mij heeft ook een keer zoiets met ze aan de hand gehad.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:48

Reeds gerapporteerd onder meerdere redenen

Hopelijk als dit massaal gerapporteerd word dit verwijderd word

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:50

LadyDii schreef:
PZB heeft er NIKS mee te maken. Ze ruiken geld! Kunnen we dit bericht rapporteren?!

Ik vind niks raars aan dit bericht. Komt op mij over alsof ze hun contacten en netwerk willen inzetten bij jouw zoektocht en jou willen helpen om de kosten vergoed te krijgen die je maakt.

Wat je ook vind van die stichting.. ze hebben een enorm netwerk en kennen de regels.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:52

ja, ze willen een hele hoop. Maar TS wil helemaal geen vergoeding, klein detail? :+ Heb je de berichten gelezen? PZB gaat zijn boekje aardig te buiten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:53

SjonnieZ schreef:
LadyDii schreef:

Ik vind niks raars aan dit bericht. Komt op mij over alsof ze hun contacten en netwerk willen inzetten bij jouw zoektocht en jou willen helpen om de kosten vergoed te krijgen die je maakt.

Wat je ook vind van die stichting.. ze hebben een enorm netwerk en kennen de regels.

Lees ook de berichten eens door waar TS zich moet verantwoorden en ze eigenlijk half eisen om hun "kennis" het onderzoek te laten "overnemen".

TS is er vol op mee bezig en zij hebben zogenaamd al "tips" binnen gekregen via hun "uitgebreide netwerk" maar geven die vervolgens niet door. :+ Dat is niet helpen, dat is aandacht zoeken.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 31-08-22 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Durquia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:54

SjonnieZ schreef:
LadyDii schreef:

Dan is het nog raar dat ze doen alsof ze zelf de chip hebben uitgelezen ed.
zo wordt het voor TS erg onoverzichtelijk en komen de juiste berichten misschien niet eens bij haar terecht, ze reageren namelijk ook niet op haar pb’s

Achterom

SjonnieZ schreef:
LadyDii schreef:

Ze schrijven dat ze gevraagd zouden zijn om te helpen, willen graag tips en informatie ontvangen. Dat is onwaar en ook onhandig.

Fabled

SjonnieZ schreef:
LadyDii schreef:

Ik kan me voorstellen dat je het schadelijke in dit bericht niet ziet, maar als je goed oplet zie je dat ze niet eerlijk zijn in hun berichtgeving. Ze geven aan dat ze gevraagd zijn om te helpen. Dit is niet het geval, maar wat in mijn ogen belangrijker is dat is dat ze niks zeggen over de opvanger van het bericht.

Door hoe het bericht is opgesteld, zullen eventuele tips bij hun binnenkomen in plaats van bij Diana. Ze hadden gewoon haar originele bericht moeten delen in plaats van de indruk wekken dat ze betrokken zijn.

Moon10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:55

Ik heb de volgende reactie nog neergezet bij het bericht van PZB. Als we dat ook allemaal doen dan delen mensen hopelijk het juiste bericht.

Jammer dat dit bericht zo vaak gedeeld wordt. Wil je helpen deel dan het originele bericht. PZB heeft hier nl niets mee te maken en dan komt eventuele communicatie ook rechtstreeks bij de juiste persoon terecht.
https://www.facebook.com/dcemlove/posts ... S3ZHgwirPl

nathalie25

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd in verband met speculatie

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

En ze schrijven dat er gevraagd is te helpen. Lees hier van ts wel wat anders.

c_alsemgeest

SjonnieZ schreef:
LadyDii schreef:

Dan zou ik hem nog een keer lezen... ts wil geen geld, ts wil niet dat zij "met hun grote netwerk" iets overnemen. Of helpen.
Het hele bericht is gewoon weer voor eigen publiciteit.
Wanneer ze hadden willen helpen, hadden ze gewoon het bericht 1 op 1 gedeeld zonder iets aan de tekst te veranderen.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:57

[***] schreef:
SjonnieZ schreef:

Ik kan me voorstellen dat je het schadelijke in dit bericht niet ziet, maar als je goed oplet zie je dat ze niet eerlijk zijn in hun berichtgeving. Ze geven aan dat ze gevraagd zijn om te helpen. Dit is niet het geval, maar wat in mijn ogen belangrijker is dat is dat ze niks zeggen over de opvanger van het bericht.

Door hoe het bericht is opgesteld, zullen eventuele tips bij hun binnenkomen in plaats van bij Diana. Ze hadden gewoon haar originele bericht moeten delen in plaats van de indruk wekken dat ze betrokken zijn.

Wat mij vooral opvalt is dat Diana alles aan hun moet doorgeven zodat hun verder kunnen zoeken.

Juist in dit soort zaken niet te veel info delen met anderen.
En alle tips en info moet terecht komen bij Diana en niet bij pzb en dat gebeurt op deze manier wel.

Ik heb het bericht ook gerapporteerd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 11:00

SjonnieZ schreef:

Ja, de regels kennen ze, alleen zijn die op hun blijkbaar niet altijd van toepassing, aldus PZB zelf :+

Ik heb het bericht ook gemeld. PZB ziet weer eens geld mislopen.
Alle informatie uit hun bericht komt uit de berichten van LadyDii en ze doen nu overkomen alsof ze er zelf actief in betrokken zijn.
Als TS niet om hulp heeft gevraagd, moeten ze zich er vooral niet mee bemoeien.

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 11:07

SjonnieZ schreef:
LadyDii schreef:

Ze beweren dat zij de chip hebben nagetrokken. Ze hebben die gegevens niet eens. Daarbij willen ze de gemeente afdwingen om een bijdrage te leveren aan de financiele kosten. Waarom? Het paard staat niet eens bij hun en ts heeft aangegeven die kosten zelf op zich te willen nemen. Als de gemeente akkoord gast wordt het paard hoogst waarschijnlijk bij ts weg gehaald want dan moet het via de officiele regels. En raad eens waar het paard dan heen gaat? Juist, PZB en die kunnen er dan weer lekker aan verdienen. Wanneer gaan van sommige mensen toch eens die oogkleppen af?

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 11:12

Fout bericht van mij!!!

Sorry
Laatst bijgewerkt door nathalie25 op 31-08-22 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt