Iris82 schreef:Passie is echt mijn favo Bokt pony ever!! Wat een onwijs gaaf dier is het toch!!
Wat lief van je
het is ook mijn once in a lifetime pony! Ik hoop oprecht dat Pasta een leuke opvolger kan zijn. Tot nu toe kan geen enkele pony mijn Koningin evenaren. En inmiddels ben ik er ook wel over uit dat dat ook onmogelijk is, en dus niet hoeft. Zo eentje als Passie is uniek.
Loei schreef:Kom ik hier mijn nichtje Nathalie tegen. Wat een knappe ponies heb jij en wat rijd Nathalie er super knap op.

Wat toevallig!!! Heerlijk kind is Nathalie. Hebben het getroffen met elkaar hoor.
SylS schreef:Fijn om te horen dat het goed gaat met Lilou. Jammer dat Passie niet drachtig is geworden. Dan inderdaad maar op tijd beginnen volgend jaar en hopen dat de hengst goede zwemmers heeft.
Met Lilou gaat het nog niet volledig goed. Aangezien ze nu als veulen ook nog niks hoeft, geven we het de kans. Over 3 jaar gaan we meemaken of haar longen dan wel goed ontwikkelt zijn. Ze is nu een blij vrolijk en mega relaxt lief veulen, dus we geven haar graag de kans en houden hoop! 
Ik vind haar zelf net een baby-passie, maar dan met dezelfde oren als bella. En hetzelfde nuchtere karakter. Dat belooft iets heel fijns te worden!