een tijdje langer uit elkaar zou wellicht bij nader in zien niet zo'n heel slecht plan zijn. 
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 een tijdje langer uit elkaar zou wellicht bij nader in zien niet zo'n heel slecht plan zijn. 

en ik geef eerlijk toe, en nu ga ik waarschijnlijk tegen alle bokt etiquette in. 
 dan grijp ik ook even heel kort en krachtig in. Dus hij heeft kennis gemaakt met de hengstenketting. 
 Ook niet als mama gilde. 
 en toen kreeg ie ook van ons allebei (zowel mij als de smid) een aai en een "goedzo vriend."

Toen ik hem los liet kwam hij nog even om een aai bedelen en daarna liep ie zo langs Rêve door naar Sam om bij hem te gaan staan. 

)                                                         

morgen of later vandaag uitgebreider maar hij deed het weer helemaal geweldig. Dat veulen heeft zo’n uitzonderlijk goed karakter                                                         
                                                         pmarena schreef:Het is eigenlijk wel goed dat je de invloed van mams nu hebt gezien, dat geeft toch minder twijfel bij het wegbrengen denk ik

Onderweg schopte hij wel wat herrie maar goed. 
 Eerste keer alleen mag je best een beetje herrie maken IMO. 

Joy werd al snel aan mij gegeven en hij volgde me gewoon mee over het vreemde terrein door de nauwe stalgang met links en rechts ruimtes met kruiwagens, traktoren en nog van alles dat hij nog nooit gezien had. 
"
 Dat gebeurt vaker. Als ik dan de beweging in mijn rechterhand of tegen mijn been voel pak ik 'm weer op. Ziet er een beetje lomp uit maar goed. hersenen doen het gewoon niet helemaal goed met die linkerkant. 
 Je ziet dat mijn man het veulen in kwestie over neemt, eigenaresse durfde niet goed. Naar goede gewoonte moest Joy voorop. En ook dat deed hij als een baas! Alsof hij elke dag door vreemde stallen, langs vreemde paarden, via vreemde veldwegen naar een weide loopt terwijl achter hem een hengstveulen loopt te stuiteren (die had nog nooit zonder moeder gelopen. 
)

En toen mochten ze samen op verkenning.

En in zijn eentje zo ver over de weide durfde gaan.