@nessinator, ik heb je even een pb gedaan over jou hooinet

Fijn dat je zo lekker bezig bent geweest met de paarden!
@Donja1996, lekker bezig. Veel blijven oefenen is het enige wat helpt met zo'n jonkie

En wat is Donja schattig zo met dat zadeltje op. Heeft ze echt nog een eigen zadeltje? Aangezien je alleen met haar voor de kar nog reed toch?
@isabel_k Thanks voor de goede tip

@Sintara aah fijn dat je wel zo lekker bezig bent met grondwerk en dan komt erop zitten wel weer.
Is nu toch erg koud, dus dan maar lekker straks met het mooie weer een buitenrit maken

Hoe gaat het nu verder eigenlijk met Mel en de bult op haar been? Niks meer van te zien?
@JuliavH mm wat vervelend zeg dat ze niet helemaal fit lijkt of in ieder geval niet is zoals je haar kent. Dat is beter verwoord denk ik. Misschien komt ze iets te kort? bepaalde mineralen of vitaminen. Wel fijn dat je zo lekker met haar op pad kan zoals vandaag. En wat betreft je tip, ik moet dit ook echt gaan proberen maar vind het gewoon best heel vervelend om niet de volledige controle te hebben als ik er naast loop buiten. Dus hier moet ik ook inderdaad gewoon stapje voor stapje mee oefenen en daar ook geduld mee hebben. Was denk ik ook makkelijker geweest als ik dit gelijk had gedaan toen ze als 4 jarige bij me kwam... maar goed, daar veranderen we nu niks meer aan

Verder had ik vandaag heel weinig zin maar het gaat hier morgen en overmorgen non-stop regenen volgens de app dus uiteindelijk toch besloten om even naar de binnebak te stappen en heb echt heerlijk gereden