om het vanaf dag 1 goed aan te pakken doen we het straks samen. Ik ben nog wel eens te lief en Bo hoeft niet hars aangepakt te worden maar wel heel consequent, ik val nog wel eens voor die lieve ogen
Oehh en.... Vandaag opgehaald
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
om het vanaf dag 1 goed aan te pakken doen we het straks samen. Ik ben nog wel eens te lief en Bo hoeft niet hars aangepakt te worden maar wel heel consequent, ik val nog wel eens voor die lieve ogen
Bo valt altijd in coma op trailer dus geen idee wat zijn voorkeur heeft, geloof dat dit formaat wel bevalt haha.
)

Ik heb op deze manier i.i.g. bok- en racepartijen weten te voorkomen. Hopelijk gaat me dat bij deze ook lukken
) en een bit in, maar die bleek veel te groot dus moet daar t.z.t. een nieuwe voor hebben in 12,5 i.p.v. 13,5. Maar geen haast, ik ga toch niet met bit beleren en ik heb het idee dat hij inmiddels aan het wisselen is geslagen, dus laat maar even zo. Ook is de longeersingel onvindbaar, dus dat moet ook vervangen worden...
Na Oud&Nieuw wil ik weer meer gaan wandelen. Ik denk dat ik hem eind februari, begin maart ga oppakken met werk aan de hand, en van de zomer een keer ga beginnen met longeren.
. Hij heeft ook al even een bitje in gehad maar vanwege het wisselen heb ik dat al eventjes niet meer gedaan. En ik heb voor nu ook besloten dat ik bitloos ga beleren, aangezien ik al het grondwerk bitloos doe met hem en ik denk dat hij dat ook beter zal begrijpen.
Ik denk dat ik het bit pas vrij laat ga introduceren. Sowieso wil ik eerst de tandarts eens naar zijn gebit laten kijken voor de zekerheid. Of ik het echte beleren met of zonder bit ga doen weet ik eigenlijk nog niet, dat hangt er toch wel vanaf hoe hij op beide reageert.
Nimbus is pas 2 maanden van ons dus we zijn vooral bezig geweest met elkaar leren kennen. Mijn grote valkuil is mijn enthousiasme, als ik te hoog in mijn energie zit loopt hij bij me weg. Soms zelfs regelrecht naar mijn vriend...
Maar afgelopen weekend heb ik een kriebel-plekje gevonden! We hebben zeker een halfuur samen staan kroelen waarbij hij mij ook af en toe terug kriebelde. En dit deed hij echt super lief en voorzichtig! Ik vond zijn mond zo dicht op mijn huid toch even spannend maar hij was echt zo lief!
Galop is bij die van mij ook een dingetje. Ze mist ook was kracht maar het wordt iedere week beter.
.
.
vandaag lekker gelongeerd, wat buig oefeningen en daarna springen naast het zadel alsof ik erop zou springen. No problemo
heb al wel eens geprobeert over zijn rug een snoepje aan te geven maar moet opzoek naar een hogere kruk/ladder?