en grasjes zijn altijd goed natuurlijk. Jk lees nog steeds mee hoor, ik denk dat ik de laatste keer alleen in het doelen topic heb gereageerd ofzo
foutje! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en grasjes zijn altijd goed natuurlijk. Jk lees nog steeds mee hoor, ik denk dat ik de laatste keer alleen in het doelen topic heb gereageerd ofzo
foutje! 

Zonder dat ze goed aan de hulpen staan met long reining, komt er geen ruiter op hun rug. Mkango schreef:Lange lijnen kennen ze inderdaad allemaal, want dat is hoe ze standaard worden ingereden.Zonder dat ze goed aan de hulpen staan met long reining, komt er geen ruiter op hun rug.

)

ik herken dat emmertje ook niet zo bij mel. Bij haar kan spanning ff blijven zitten maar over het algemeen gooit ze het eruit wanneer het op komt en dan is het weg. Geeft misschien hoop 
Mkango schreef:Ik zag het al, leuk! En troost je, ik denk dat het ontploffen als het emmertje vol is vooral jeugdigheid is hoor, dat herken ik niet per se als volbloed-eigen, wel als jong paard-eigen, dus ik gok dat hij daar wel overheen zal groeien!
Gave kleur blauw op je trailer!

Want dat hoor ik soms net effe te vaak. Als hij na een grondwerkles uit zijn plaat gaat met teruglopen is dat natuurlijk gewoon omdat ‘ie moe is. Babytje
Maar ik merk natuurlijk wel een verschil in karakter net als dat een tuiger ook weer compleet anders is.
. Kijkt ze achterom, doet een diepe zucht en dan zon heel lieve blik zo van 'rustig maar dit kan je'.