Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
josien_m_ schreef:Andere Mensen moeten niet in het bos gaan wandelen? Natuur verboden voor andere mensen? Ja, ik ben het met je eens dat andere mensen die vernielen en vervuilen niet zo fijn zijn, maar verder? Hoe moet het dan met onze eigen natuur die gezond wordt van het buiten zijn?
Karl66 schreef:josien_m_ schreef:Andere Mensen moeten niet in het bos gaan wandelen? Natuur verboden voor andere mensen? Ja, ik ben het met je eens dat andere mensen die vernielen en vervuilen niet zo fijn zijn, maar verder? Hoe moet het dan met onze eigen natuur die gezond wordt van het buiten zijn?
Ik heb het even voor je aangepast en je tekst verduidelijkt
Karl66 schreef:josien_m_ schreef:Andere Mensen moeten niet in het bos gaan wandelen? Natuur verboden voor andere mensen? Ja, ik ben het met je eens dat andere mensen die vernielen en vervuilen niet zo fijn zijn, maar verder? Hoe moet het dan met onze eigen natuur die gezond wordt van het buiten zijn?
Ik heb het even voor je aangepast en je tekst verduidelijkt
Pandora2 schreef:https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wetens ... d=msedgdhp
Misschien moeten we een paar roedels aan Japan schenken
mysa schreef:Pandora2 schreef:https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wetens ... d=msedgdhp
Misschien moeten we een paar roedels aan Japan schenken
Misschien werkt het andersom ook? Dan zetten we hier op strategische plekken een grote bewegende robot-beer neer?
tones schreef:Die kwartjes gooi ik er zelf wel in mocht dat helpen.
Die olifant weet ik niet. Kan me ook niet heugen dat ik m daar ooit gezien heb.
Wel regelmatig “ontsnapte” regenboogforellen en zelfs schildpadden.
Ik woon aan dezelfde beek als die door t park stroomt.
Cambiar schreef:Ik lees net van een ezeltje die urenlang geklemd zat en electrische schokken kreeg omdat 2 onaangelijnde honden hem opgejaagd hadden. De beelden waren afschuwelijk.
Honden maken nml nog altijd meer slachtoffers bij landbouwdieren dan wolven.
Laat maar komen die wolf. Ik ben in mijn nopjes, hoop dat ze goed beschermd blijven, en dat ze ook mensen afschrikken om massaal in de bossen te gaan wandelen en vooral dat ze de loslopende honden de stuipen op het lijf jagen.
Lijkt nu precies een pretpark op zondag, inclusief de files en achterlaten van vuil. Al die roepende kinderen, om te kotsen. Woon net voor een bos en zie dit fenomeen met lede ogen aan, moet echt plezant zijn voor het wild om geconfronteerd te worden met zo'n bende luidruchtige geklede apen die zich alles permitteren.
mysa schreef:tones schreef:Die kwartjes gooi ik er zelf wel in mocht dat helpen.
Die olifant weet ik niet. Kan me ook niet heugen dat ik m daar ooit gezien heb.
Wel regelmatig “ontsnapte” regenboogforellen en zelfs schildpadden.
Ik woon aan dezelfde beek als die door t park stroomt.
Ontsnapte apen ook, die zaten in de bomen langs de beek. Hartstikke leuk zo'n dierentuintje, er was altijd wel iets in het wild te bewonderen.
Over die olifant: er ging een persbericht uit dat er een olifant was aangekocht, die met een helikopter gebracht zou worden. Halve dorp uitgelopen. Was een mini-nepolifant, die geloof ik, wel onder een helikopter hing.
Maar weet het niet exact meer, kan wel vijftig jaar geleden zijn.
Popstra schreef:Ik krijg altijd de kriebels van types zoals jij die ,,mooi,, wonen en anderen die daar ook van willen genieten dat niet gunnen..