Wat een leuk beest is Ronnie! Mijn normaal zo brave merrie ging bokkend door het bos na die week vorst
Gelukkig werd je geholpen en was er niks aan de hand met Ronnie!
Veel plezier nog samen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gerlindie schreef:Superleuk zo!
Edit: wil je met Ronnie alleen lekker buitenrijden, of heb je ook nog andere plannen met hem?
En zijn weidemaatjes, doen die ook nog wat?

M'n kleuter is nu 5 jaar!

Het hek zit dicht/op slot en ze hadden nog wel geprobeerd zich een weg eronderdoor te graven getuige de kuil in het zand 

Toen heeft Jan ze met een bult hooi in een ander stukje gezet.

Ronnie en ik zijn vanaf de wei naar ons woonhuis gereden!
In het dorp is een deel van de straat nog versierd met oranje/rood-wit-blauwe vlaggetjes
Ronnie ging er met gemak onderdoor en langs.

gaat alleen iets minder soepel, haha. De gekke bekken die hij dan trekt
Janinevv schreef:Klijntje schreef:Jouw merrie mag er anders ook wezen Janine! Hoe gaat het met beleren?
Super goed! Ik heb er zelf ook al een paar keer opgezeten. Ze is zo lief, echt een gouden pony met alles. Had ik niet durven dromen![]()
Cobs zijn gewoon super!

(ik stap altijd buiten de wei op)
Echt even helemaal niet nagedacht, pats en Ronnie kreeg zowat een hartverzakking 

) dat de scherpe kantjes er al wat meer af zijn en hij meer op zijn gemak is.
En ze hebben buren! Maarliefst vijf Welsh-A'tjes! Gezellig 

Kimm4 schreef:Vaak zijn welsh Cs en Ds wel wat sensibeler/alerter, dus kan best zijn dat Ronny dat ook is. Lang niet allemaal hoor. Maar daarnaast suuuuper fijne pony's.
Bij die vijf pony's komt volgend jaar als alles goed gaat een halfbroertje of zusje van Binky
Succes met verhuizen

imaudy schreef:Leuke pony!
Let er wel op dat het dieptepunt van een ijslanderzadel meer naar achteren ligt dan bij een gewoon zadel. Ik vind het dieptepunt van het zadel voor Ronny vrij ver naar achteren liggen. Dat kan ook de oorzaak zijn dat hij even wegschiet als je je gewicht wat verplaatst. Dat is mijn idee hoor.