Cioccolato schreef:Joman schreef:Nee hoor. Ik ben iemand die het houden van dieren serieus neemt. Heb recentelijk denk ik zo’n 10.000€ afgerekend aan de dierenarts en ben heel blij dat ik al die huis-tuin en keuken dierenartsen links heb laten liggen en naar een echt goede kliniek ben gegaan. Als je paard 3 keer zomaar omvalt, is dat een teken dat er iets heel erg mis is.
Maargoed, doe ermee wat je wil. Veel succes met je merrie.
Gefeliciteerd. Het gaat er niet om wie het meest uit geeft aan een da.
Je hebt een punt, zeer zeker. Maar aan de manier waarop jij het brengt heeft niemand wat. Dankjewel.
Haha gefeliciteerd? Wat denk jij nou? Dat dat leuk is? Dank voor deze reactie, wat aardig. Paard in de kreukels en jij zegt gefeliciteerd? Ik kan m’n geld wel ergens anders voor gebruiken. Maar met het houden van dieren komen verantwoordelijkheden kijken. En ook kosten. En als je een paard met een medische voorgeschiedenis koopt, weet je dat je flink moet investeren. En dat is niet een alternatieve dierenarts of een dierenarts voor kleine huisdieren inschakelen.
Gelukkig heeft de rest met veel goede adviezen en een stuk aardiger gebracht al veel weten te bereiken