rayoow schreef:Mijn uk van 2 kan niet meer liggend eten want net is weg
[ [url=m/FSaugA.jpg]Afbeelding[/url] ]
^oudere foto, modder is al meerendeels uit zijn vacht. T is een echt varkeb
Nu hebben ze een bak omdat de shet altijd zijn hoef door het net deed
[ [url=m/Okz1Qu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet heel vreemd, maar die clown verzind altijd wel iets
Stamppot! lekker
welk ras ie ie trouwens! toevallig new forester?

mijn

"G@DV$R, KLEINE KOM HIER, GEEF TERUG, HIERRRRKOMEN!" Ik achter de kleine kerel aan, die nu ook een tweede prikpaal te pakken had en daarmee zo'n beetje de gehele afzetting had veroverd. Zo sjouwde ik door de weide achter de brutale dief aan tot hij besloot dat de koekjes uit mijn broekzak interessanter waren dan het materiaal dat hij zojuist had bemachtigd, en ik hem uit de kluwen afzetlint kon bevrijden. Dit alles met bij de bushalte aan de straatkant een groepje publiek dat duidelijk erg geamuseerd was van het hele tafereel. De grote kerel had overigens al die tijd netjes staan wachten in het afgezette stukje wei zonder afzetting. Dus de boel weer in de grond geprikt en vastgebonden, de grote kerel een complimentje gegeven voor zn geduldig wachten, de shet met een waarschuwende "Waag het niet!!" de andere kant op gestuurd toen hij een tweede poging ondernam en we konden weer rustig verder trainen. Maar merkte wel dat ik wat meer en sneller afgeleid raakte dan anders als de kleine kerel weer eens in de buurt van het afzetlint kwam.