Na 4 maanden accepteert hij nu gewoon weer iets op zijn rug
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, zelf heb ik een Ghost waar ik erg tevreden over ben.

Hij liep ook erg ontspannen, veel fijner dan onder zijn eigen ook te smalle springzadel. Ik zit in mijn zadel wel erg fijn, maar ik merkte ook dat niet alleen Stink, maar ook ikzelf gespannen raak met dat zadel. Aangezien ik al eerder door had dat het springzadel niet meer past, blijft die dus lekker in de kast.

), en in de tussentijd hou ik het denk ik maar bij de barebackpad.
Was heel gaaf om te ontdekken dat ondanks dat mijn zadel niet paste, je nu wel weer beter weet wat je wilt en je ook gelijk actie hebt ondernomen richting Kifra horse. Ik ben benieuwd wat het gaat worden. 
Hij rolt wel regelmatig aan de hand de laatste tijd, maar niet per se uit stress. Typisch mij om dan meteen weer te twijfelen of hij zich in de wei wel veilig genoeg voelt om te rollen... Boven (op stal) rolde hij ook weken niet, en daar heb ik me toen ook zorgen over gemaakt.
meer om te laten zien dat ik inderdaad echt al lang over western na aan het denken ben.nessinator schreef:Oh, ja ik zie het nu ook. Nee, bovenstaande foto is van een boom-westernzadel die ik een paar jaar terug een tijdje heb kunnen lenenmeer om te laten zien dat ik inderdaad echt al lang over western na aan het denken ben.
Voor nu neem ik Ghost even niet mee, voornamelijk omdat Kifrahorse die niet verkoopt, maar de suggestie is zeker op prijs gesteld!
Kifra kwam zelf met Kentaur als alternatief. Trekker ziet er heel erg goed uit, ik ga zeker vragen of ze die ook mee kan nemen!
heb 3 paszadels

foto volgt