M'n complimenten trouwens dat je dit aandurft en hoe je het aanpakt, leuk om de veranderingen te volgen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Thanks voor jullie meningen!
@marietje35denk nog regelmatig van wat heb ik gedaan, maar ze is zo leuk dus heb het er voor over.
Marietje35 schreef:MarjanB schreef:Thanks voor jullie meningen!
@marietje35denk nog regelmatig van wat heb ik gedaan, maar ze is zo leuk dus heb het er voor over.
Nou, het is meer dat je toch met een soort behouden vreugde in je hoofd zit, tenminste ... zou ik hebben. Omdat het een project is, kan het twee kanten op. Ik weet niet of ik dat zou aankunnen, ik heb al zoveel ellende gehad. Aan de andere kant, als het lukt .....
karijn schreef:12,5 voor de bustrens is prima. Velletje kan hier niet tussen komen. Mijn reus van 1,75m heb ik altijd met 12,5 gereden. Is het een dubbelgebroken bustrens? Ik vind die namelijk heel fijn.
MarjanB schreef:karijn schreef:12,5 voor de bustrens is prima. Velletje kan hier niet tussen komen. Mijn reus van 1,75m heb ik altijd met 12,5 gereden. Is het een dubbelgebroken bustrens? Ik vind die namelijk heel fijn.
Jupze kwam met een enkelgebroken bit. Maar de Osteo gaf aan dat die precies tegen een zenuw drukt in d’r gehemelte en dat ze daar hoofdpijn van kan krijgen. Ze adviseerde daarom ook dubbelgebroken en niet te dik. Die op de foto is van instructrice en mocht ik ff passen.
Anoniemk2 schreef:Naar mijn weten moet een bustrens niet een maat kleiner genomen worden dan een watertrens? De stokmaat heeft imo niets van doen met de juiste bitmaat. Het zou sneu zijn voor TS haar paard als ie straks met een te klein bit rondloopt. Laat desnoods een bittenfitter langskomen en kost je kop ook niet
Dancer schreef:Ik moet zeggen dat ik haar onder het zadel fijner vindt lopen dan aan de longe.
karijn schreef:Klopt het dat je een band achterlangs hebt? En dit zit enkel bevestigd aan de singel? Mag ik vragen wat het nut ervan is? Puur uit interesse want ik kan me er zo niks bij bedenken.
MarjanB schreef:Dancer schreef:Ik moet zeggen dat ik haar onder het zadel fijner vindt lopen dan aan de longe.
Kan hooraan de longe is ze een beetje een ongeleid projectiel.. overal mee bezig, ziet alles en niet over de rug (althans als ze niet bijgezet is) vind het daarom ook erg lastig om d’r maar zo te laten lopen omdat ik zelf het gevoel heb dat het niet helpt om haar fijner door het lijf te krijgen.
Weet niet of er mensen in het topic zijn die hier ervaring mee hebben? Probeer d’r wat tempowisselingen te laten doen maar dat werkt ook niet echt.