Hunter jumper equitation

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Odysseus

Berichten: 22484
Geregistreerd: 15-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 15:11

paljaslaura schreef:
Het is 'groepsvorming' waar een boete op staat dus kan mij niet voorstellen dat ze het door laten gaan


Groepsvorming is alleen verboden/beboetbaar als men zich niet houdt aan de 1,5 meter regel. Dus in theorie zou een clinic door kunnen gaan, indien deelnemers/grooms >1,5 m afstand van elkaar houden zou je denken. Het gaat natuurlijk om 2 tot 3 deelnemers per uur, dus geen ontzettend druk ‘evenement’.

Maar goed, het is inmiddels allemaal zo onduidelijk en strenger geworden dat ik het ook begrijp als men geen risico wil nemen en het afgelast/verzet wordt.

paljaslaura

Berichten: 2749
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 16:47

Afbeelding
:D

Sterre98

Berichten: 6347
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 16:49

Jaa echt heel gaaf! Zag het!

Ik denk dat ik 4e wordt :+

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 17:10

Ik zag het ook, meende al jullie foto te herkennen :D Leuk! Proficiat.

Hier ook foto's ingestuurd. Verwacht ook ergens onderaan te komen :+ Begrijp door deze challenge van hun wel beter wat ze graag willen zien. Al ben ik het niet altijd eens met het commentaar/plaatsing haha. Slim van ze om dit zo te doen! Geeft echt wel ander inzicht.

Ashleytjuhh

Berichten: 6723
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 17:49

Wat leuk.
Ik heb ook een foto ingestuurd. van de weinige foto;s die ik heb, helaas niet van de zijkant, dus hopelijk is hij goed genoeg voor de kwaliteit

paljaslaura

Berichten: 2749
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 22:13

Het is heeeel anders dat het reguliere springen. En een jury sport hahaha.
Vind het wel erg leuk dat ze dit zo doen.
Ben benieuwd naar jullie beoordelingen ook!

Sterre98

Berichten: 6347
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 22:33

Ja ik vind het heel leuk om eens te proberen! Kan niet wachten tot het veulen eruit is, de C gekte weg is, en ik mijn auto + trailer heb! _O-


Dan trek ik dat paard mee naar Hunter wedstrijd haha

Odysseus

Berichten: 22484
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 11:40

Update clinic in Soest:

"De kans is groot dat we de April Horse Show zullen annuleren, we hebben hier nog geen bericht over gepubliceerd omdat we graag de laatste ontwikkelingen bijhouden. Zoals het er nu uitziet zal het geannuleerd worden, of we bij deze beslissing blijven blijkt uit de ontwikkeling van komende weken. We zullen sowieso een officieel persbericht uitzenden als we het definitief weten."

Mijn vraag: Wordt de clinic bij Laseur dan verzet of echt geannuleerd. Het is een fijne locatie voor de mensen die meer in het (noord)westen wonen.

"Het is voor ons een locatie die makkelijk te organiseren is, we zullen sowieso een nieuwe datum prikken bij Stal Johan Laseur."

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 19:10

Toch geen 4e maar 3e haha. Ben jij bij competitie 6 de 1e met jou schimmel Laura?

Afbeelding

Wel grappig, ze hebben de foto gekozen waar ik het minst mee ga met mijn handen, het strakst zit en paard het minst basculeerd (3 foto's ingestuurd).
Maar als ze dat echt doet, dan basculeerd ze vaak weer zo veel dat het gewicht weer naar de voorhand toe gaat. Maar snap wel dat ze daar net iets meer en net iets meer lossigheid in mij ook in willen zien.
En het is een ze haha, maar zie dat ik in de mail daar niks over gezegd heb :')
Uitgebreide omschrijvingen zetten ze erbij, leuk!
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 27-03-20 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Sterre98

Berichten: 6347
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 19:16

Ik ben ook 3e! :+

Erg leuk om te zien.
Afbeelding

Heb helaas geen andere betere foto :+


Maar vond het heel leuk om mee te doen en te kijken wat ze te zeggen hebben :)

paljaslaura

Berichten: 2749
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 23:25

Pattypaard schreef:
Toch geen 4e maar 3e haha. Ben jij bij competitie 6 de 1e met jou schimmel Laura?

[ [url=m/BbcrWx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wel grappig, ze hebben de foto gekozen waar ik het minst mee ga met mijn handen, het strakst zit en paard het minst basculeerd (3 foto's ingestuurd).
Maar als ze dat echt doet, dan basculeerd ze vaak weer zo veel dat het gewicht weer naar de voorhand toe gaat. Maar snap wel dat ze daar net iets meer en net iets meer lossigheid in mij ook in willen zien.
En het is een ze haha, maar zie dat ik in de mail daar niks over gezegd heb :')
Uitgebreide omschrijvingen zetten ze erbij, leuk!

Klopt! Deze vrouw schrijft leuke stukken. Mooi uitgebreid.

xRoossie95

Berichten: 1401
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 09:48

Wat leuk die beoordelingen vanaf de foto's!

Ashleytjuhh

Berichten: 6723
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 14:09

ik heb ook mijn commentaar gehad. wel een slechte kwaliteit. maar vind het commentaar nog niet slecht :j

kwii
Berichten: 1747
Geregistreerd: 23-04-08

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 17:14

De pony waar ik nu actief mee ben is te klein om op te rijden, maar ik vind die hunter stijl altijd zo gaaf. Dus we zijn even creatief geweest en hebben een hindernis gemaakt :D Afbeelding

Sterre98

Berichten: 6347
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:54

Even een schopje :)

Nu het natuurlijk niet mogelijk is om wedstrijden te rijden, en ik geen nieuwe springfoto's kan maken voor de online wedstrijd ivm de dracht van de paarden, ben ik begonnen met mezelf uitdagen met knotten maken!


Roosjes maken en springknotjes maken wil nog wel, maar de knotjes die voor de hunter worden gemaakt leken me toch wel een vak apart.

Dus gisteren geprobeerd om wat fatsoenlijks eruit te krijgen, wat voor een eerste poging nog niet helemaal gek is.

Ik weet inmiddels dat er op zn minst nog 10 knotjes bij hadden gemogen, maar ach :+

Zal even een foto uploaden :)

Afbeelding

Afbeelding

Dit was ongeveer de bedoeling :+


Afbeelding

san4nie
Berichten: 3600
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 11:10

Heel oud topic. Maar ik zag dat er dit weekend iets in Tolbert is. Zijn er bokkers die daar heen gaan?

Sterre98

Berichten: 6347
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 13:24

Ik zat te denken dat ik graag naar ambt Delden wou, maar ze hebben helaas geen elementary klasse. En de 70/80 vind ik nu nog te hoog voor het ene paard wat ik rijd, en de andere is hoog drachtig dan.

Dus wie weet volgend jaar.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-22 15:09

Ik had graag naar tolbert gewild, maar kan nu helaas niet trainen ivm corona, en heb de laatste tijd sowieso te weinig getraind om het eerlijk te maken naar mn paard. Tolbert komt nu nog te vroeg, maar ik hoop dat het binnenkort weer in de buurt is, dan wil ik wel graag meedoen