Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kyrkelover schreef:Diddykong schreef:Nou zn biks is weer verdiend voor een jaar. Gefeliciteerd!
Was het maar waar hihi.
Je moet ongeveer 9000 winnen wil je voor een jaar quite spelen.
Er gaat ook veeeel voer in etc.
Diddykong schreef:Diddykong schreef:Nou zn biks is weer verdiend voor een jaar. Gefeliciteerd!
Heb je gouden biks of zo. Of bedoel je alle kosten? Want dat kan ik me wel weer voorstellen. En hij zal wel veel eten ja. Mijn volbloed redde het ook niet op 1 kilootje, en die deed niks spannends meer.
Mkango schreef:Wat zou je in Nederland eigenlijk gemiddeld zo'n beetje kwijt zijn aan training fees als je ze elders in training zou hebben?
En toffe foto's wel!
Weidebloem schreef:Gefeliciteerd met de tweede plaats! Mooi kerstcadeau. Ik schrik van alle onkosten, hoe kan je überhaupt als amateur deelnemen aan een dergelijke sport? Dan moet je portemonnee toch echt heel diep zijn...
kyrkelover schreef:Mkango schreef:Wat zou je in Nederland eigenlijk gemiddeld zo'n beetje kwijt zijn aan training fees als je ze elders in training zou hebben?
En toffe foto's wel!
Rond €1000 per maand exclusief beslag/dierenarts en extra kosten.
Mark Johnston Racing in Engeland heeft bijvoorbeeld een training fwe van 78 pond per dag!!
Hier zitten reguliere kosten van hoefsmid en dierenarts wel bij (niet de speciale kosten)
basic_21 schreef:Het is passie in pure vorm.
Er zit geen gedachte achterja dat je wint ,maar niet zoals wij denken.