Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Maar ze hoefde niet weg. Hij had scherpe haken en was al lang niet gedaan, maar verder had hij een heel mooi gebit. Gelukkig!

Maar ze was super braaf.
Niet zo handig op de stenen
Gypsy schreef:Mijn tandarts geeft de verdoving ook zodat ze de kaakspieren wat ontspannen en daar minder snel last van krijgen. Elektrisch is volgens haar een must.
Uiteindelijk heb ik hem maar los geklikt en hobbelde ik met mijn tuinslang achter hem aan. Handig? Nee. Aan het einde van het uur was ik zeikes nat en was ik zelf ook voskleurig.
Geeft niet, Joep was schoon en rook heerlijk naar tea tree en munt in plaats van paard en vliegenspray. Hopelijk heb ik al het dierlijk gespuis dat niet op een paard hoort afgeschrikt met mijn lenteschoonmaak.
Een beetje een gremlin-rules idee... Don't get him wet. Don't feed him, no matter how much he begs. 

En we hebben het overleefd. Joep, ik en mijn nieuwe zadel. 
Hij durfde zelfs te rollen op het ruiterpad. Dat is natuurlijk niet iets wat ik hem wil gaan leren - dat lijkt mij ontzettend onhandig - maar ik vond het wel dapper dát hij durfde te gaan liggen, dus dat wilde ik hem niet afstraffen.
Eigenlijk dacht ik dat hij wat zou snuffelen aan het water en misschien wat zou gaan spelen en schrapen.

Saai mag het ook niet worden. (want erop is easy peasy). *klopt af* 

)