Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirtje27 schreef:Met het weer zoals zaterdag ga ik echt mijn paard niet buiten zetten, je doet ze ook niet eens plezier mee,
Fasel"]
[quote="Onassa schreef:Laten we eens gewoon vragen wie van de ruiters hier niet nat willen worden, heb er namelijk nog geen 1 kunnen traceren die dat beweert?
gijsenkim schreef:Als ik zoals jij leefde sjuim, dan zal het nooit voorkomen dat een paard binnenbleef..... nooit..... maar als ik een paard op een stal, stal waar geen land bij is en ik moet savonds na mn werk naar het paard toe en in het donker met winkracht 8/9 gaan stappen........... denk ik ook, laat maar even staan..........
Fasel schreef:Ik denk na het lezen van dit topic dat alle mensen die hun paard wel eens een dagje binnenhouden maar hun paard moeten wegdoen. Het is je reinste mishandeling, zware mishandeling, wij zijn een paard niet waard.
Fasel schreef:Als jullie je daar nou eens eerst druk om maken in plaats van een paar mensen die hun paard uit veiligheid of zeer zware regenval een dagje niet mee naar buiten nemen dan zijn jullie ergens mee bezig. Dit slaat kant nog wal.