Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kashmino schreef:Ik heb Lord en Prince nog nooit zien liggen, ze gaan alleen vaak rollen in de poel (en dan met name in de modder aan de randen)Dan hebben we ineens twee zwarte paarden
Gimme_Spurs schreef:Gaat dit over instagram? Ik ben daar helemaal niet in thuis... en dan ben ik nog wel docent![]()
Misschien toch maar een pagina maken voor Joy (en ook een fb pagina misschien?). Ze heeft denk ik wel wat fans inmiddels![]()
Maar wie helpt mij? #durftevragen![]()
Dany94 schreef:iedereen actief op ista en facebook. Ik heb het wel, maar ben niet echt actief. Terwijl wel altijd gave foto's heb. Te druk met andere zaken haha.
Goed nieuws. Ze is goed herstellende! Mogen dosering voor maagzweren gaan halveren. Nu dr lichaam losgemaakt, vooral dr borstpartij en net achter het zadel zijn de belangrijkste punten om aan te werken.
Doel januari gehaald !!
Doel februari:
-rijden rustig oppakken.
-recht richten: schouder voor en daarvandaan beide kanten wijken, beide kanten gelijk krijgen in stap.
-één keer in de week een mini hindernisje rijden met Hadice, puur om haar happy te houden in het werk!
nanoukkie schreef:Ik ben gisterenavond weer gaan rijden. De bak is echt enorm donker en het waaide zo enorm hard. Maar hij was enorm braaf! De galopwissels gingen echt heel erg goed. Het enige grote werkpunt van gisteren is zijn halthouden. Hij blijft al mooi rond staan en redelijk vierkant, maar hij gaat altijd heel erg schuin staan, met zijn achterhand naar binnen. Ik corrigeer hem dan, en beloon hem als hij het goed doet. De volgende keer moet ik dat maar eens aan mijn instructrice vragen.
Vandaag gaan we op verplaatsing springles nemen. Dat wordt nog wat alleen met mijn mama.. Ze durft hem niet vast te houden en vasthangen gaat helaas ook niet.. Iemand heeeel toevallig zin om mee te komenwe lessen in Zutendaal haha!
nessinator schreef:Valentino in janauari...- Ga ik erachter komen wat voor een kruising (?) Valentino nou eigenlijk is- Doen we een Working Equitation clinic op stal- Gaan we lekker veel het bos in- Gaan we veel vanaf de grond verder werken aan balans